Gå til innhold

Mange som bare leser innlegg,men ikke tar seg tid å svare.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere sitter med svar og tips så hadde det vært vennlig av dere å svare,men tror mange ikke gidder å svare desverre.........🙉

Anonymkode: a406d...fdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis dere sitter med svar og tips så hadde det vært vennlig av dere å svare,men tror mange ikke gidder å svare desverre.........🙉

Du er klar over at det er helt frivillig å være her? Er ingen som skylder noen noenting her, dette er ikke arbeidsplassen til noen av de vanlige brukerne.. 

Hender jeg bare er her for å lese for å tømme hodet i en hektisk hverdag, ikke bruke masse tid og energi på å skrive i det vide og brede. 

Anonymkode: c2a88...8cd

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg synes det er interessant og lese andres problemstillinger, men jeg har ikke alltid et svar til trådstarter. Da lar jeg heller være å skrive noe, enn å komme med noe unyttig.

Anonymkode: e5b18...668

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Oftest går jeg inn for å lese hva folk har svart 🙈

• Liker 4
Skrevet

KG er ikke en betalingstjeneste.

Om noen har erfaring med noe svarer de :) Det omvendte er jo problemet på KG, så mange tråder er overfylt av tull og kverulering. 

Anonymkode: a941b...918

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ok, hva var det du lurte på egentlig? Det hjelper nemlig så veldig hvis trådstarter tar seg bryet med å formulere et spørsmål………

Anonymkode: e9da0...2ec

• Liker 1
Skrevet

Ja

Anonymkode: d77e9...c0b

Skrevet

Hvis alle skulle svare i alle trådene de leste i, ville det blitt forferdelig mye tomprat, vås og unødvendige gjentakelser. I mange tilfeller skal trådstarter bare være glad for at jeg avstår fra å svare - det er jo sjelden sånn at jeg sitter på geniale råd og løsninger på det som spørres om, men bare velger å holde det for meg selv.

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde vært bedre om flere lot være å svare. Er altfor mange tråder som avsporer og bare ender i vås og tull

Anonymkode: 398bb...352

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Daria said:

Hvis alle skulle svare i alle trådene de leste i, ville det blitt forferdelig mye tomprat, vås og unødvendige gjentakelser. I mange tilfeller skal trådstarter bare være glad for at jeg avstår fra å svare - det er jo sjelden sånn at jeg sitter på geniale råd og løsninger på det som spørres om, men bare velger å holde det for meg selv.

Mer tomprat på kg, det skulle tatt seg ut 😄

Anonymkode: 20f59...b24

Skrevet

Maaange er litt innom ting jeg jobber med.. jeg er her for fritid, derfor er det mange jeg åpner og ikke svarer i. 🙂

• Liker 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Gidder ikke svare, leste bare tråden. 

Skrevet

Tenker omvendt er større problem, alle de som absolutt skal svare, men ikke gidder å lese først. 

• Liker 2
Gjest Nimbus2000
Skrevet

Verre med de som svarer uten å ha lest mer enn overskriften på åpningsinnlegget, og enkelte virker ikke å ha lest overskriften en gang. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...