AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Hei, jeg lurer på om noen har tips til jobber man kan få uten utdanning, som er på dagtid. Har nå en butikkjobb, men det er kun kveld og helg, og når jeg ikke har skole og lignende syntes jeg det er slitsomt å jobbe når andre har fri. Jobber også til 23, noe jeg føler går veldig utover helsa mi, da alle de andre jeg bor med har en 8-4 jobb som gjør blant annet til at jeg våkner tidlig uansett fordi andre i huset gjør det. Jeg er et A menneske og merker på kroppen at kveldsvakter helt til 23 ikke er noe for meg. Har spurt om jeg kan få dagvakter, men det kan jeg ikke. Og når jeg ser på finn så ser jeg nesten bare ettermiddag og helger. Tips til hvor man kan søke? Kan man eventuelt få hjelp av nav? Vet ikke hva jeg skal gjøre, for vil ikke fortsette sånn som det er nå. Men må jo ha inntekt Anonymkode: 4a5a9...588
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #2 Skrevet 22. august 2022 Vanskelig å si når vi ikke vet noe om deg, styrker, svakheter, interesser, alder osv. Bare å følge med på finn, men det du også kan gjøre er å melde deg hos bemanningsfirma. Du kan også bli ringehjelp flere steder. Det er selvsagt mer uforutsigbart enn fast jobb, men om du gjør en god jobb (det holder som oftest å møte opp tidsnok, smile og gjøre det du får beskjed om), får du mer enn nok å gjøre. Anonymkode: 5e6cd...fa7
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Skrevet 27. august 2022 Kafé som kun er åpen på dagtid, bakeri, kantiner, lagermedarbeider, stuepike (om det heter det fremdeles) etc. Det er mange hyggelige jobber som ikke krever så mye mer en god arbeidmoral og en hyggelig fremtoning 😊 Anonymkode: 49ed6...57f
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #4 Skrevet 27. august 2022 Du kan melde deg som vikar i skoler og barnehager, der mangler det stadig folk. Anonymkode: b5c1a...3b1 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #5 Skrevet 28. august 2022 Renholder, kantinearbeider, badevakt, lagerarbeider, bpa, assistent i skole og bhg, avløser i fjøs, taxisjåfør, butikker som apotek og pol som stenger tidlig, stuepike på hotell, fabrikkarbeider Anonymkode: 7e74a...ea5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6 Skrevet 28. august 2022 Kan du melde deg som hjelpearbeider hos et elektrikerfirma for eksempel? Det er jo som oftest på dagtid. Det er ikke alle firma som har hjelpearbeidere, men det kan være veien til for eksempel et fagbrev. Anonymkode: a1b80...586
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #7 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Renholder, kantinearbeider, badevakt, lagerarbeider, bpa, assistent i skole og bhg, avløser i fjøs, taxisjåfør, butikker som apotek og pol som stenger tidlig, stuepike på hotell, fabrikkarbeider Anonymkode: 7e74a...ea5 Taxisjåfør er et dårlig tips, de ferskeste sjåførene får ugunstige vakter på kveld/natt og helg. Anonymkode: 7c4e5...538
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #8 Skrevet 28. august 2022 Deltidjobbs da? Som du kombinerer med prostitusjon, der styrer du arbeidstiden selv. Tjener enorme summer, skattefritt. Anonymkode: 14833...c65
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #9 Skrevet 28. august 2022 Servering/kjøkken på hotell, men da må du beregne noe kveld og helg også. Hadde flere venner i studietiden som jobbet "frokostskiftet", da begynte de 05/06, og var ferdig til kl 11-12. Anonymkode: 92667...01f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #10 Skrevet 28. august 2022 alle vil helst ha minimum fagbrev, og helst mulig tidliger arbeidserfaring, for alle mulige slags jobber. Anonymkode: 144a9...e63 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå