Gå til innhold

IKEA Kungsbacka, reklamasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte kjøkkenet for ca 2 år siden og vi får ikke kjøkkenet skikkelig rent. Det er flekker og merker som ikke går bort uansett hvor mye vi vasker.

Noen som har reklamert på kjøkkenet og fått ny benkeplate/skap?

Anonymkode: 11f25...ae7

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kjøpte kjøkkenet for ca 2 år siden og vi får ikke kjøkkenet skikkelig rent. Det er flekker og merker som ikke går bort uansett hvor mye vi vasker.

Noen som har reklamert på kjøkkenet og fått ny benkeplate/skap?

Anonymkode: 11f25...ae7

Min erfaring er at Ikea har helt topp kundeservice generelt. Har aldri opplevd noe problem.

Vi opplevde at benkeplaten fikk stygge merker etter ca et halvt års tid og da kom de og byttet til en ny benkeplate pluss at vi fikk et gavekort. 

Det skader ihvertfall ikke å prøve. 

Anonymkode: 7a0ba...e82

• Liker 3
Skrevet

Jeg jobber på IKEA (ikke returavdelingen så jeg lover ingenting her), vet det er 25 års garanti på frontene og hvis du har gode bilder som viser skadene så fikser de det sikkert :) de pleier å være ganske rause nede på returavdelingen 😄 

Anonymkode: 0513e...45a

Skrevet

Min erfaring (og eks-mannens erfaring) er at Ikea er utrolig rause når det kommer til returer og reklamasjoner. Aldri noe problem, de bytter og refunderer penger eller gir ny vare bestandig. 

Ta kontakt med dem og legg frem ditt problem så er jeg sikker på at det ordner seg. Det eneste du må ta stilling til før du henvender deg til dem er om du vil ha nye kjøkkendeler eller om du skal ha penger tilbake (da krever de kvittering). Skal du bare bytte til nye ikea-varer, så krever de ikke kvittering en gang.

• 1 år senere...
Skrevet

Hvordan gikk dette? Har samme fronter og samme problem 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...