AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Når jeg reiser, så savner jeg de norske hygiene standarder, jeg syns alt i utlandet er så skittent. Dere som har vært mange steder. Hvilke andre land har høye hygiene standarder, som Norge? Anonymkode: ffdf2...ffc 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 Tuller du eller? Anonymkode: 5f947...bd0 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #3 Skrevet 21. august 2022 Japan får norske hygienevaner til å ligne en grisebinge. Jeg vil si japanerne er i overkant ekstreme når det kommer til hygiene. Anonymkode: d7d56...228 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Japan får norske hygienevaner til å ligne en grisebinge. Jeg vil si japanerne er i overkant ekstreme når det kommer til hygiene. Anonymkode: d7d56...228 Da er Japan på listen. 👍 Anonymkode: ffdf2...ffc 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #5 Skrevet 21. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Japan får norske hygienevaner til å ligne en grisebinge. Jeg vil si japanerne er i overkant ekstreme når det kommer til hygiene. Anonymkode: d7d56...228 Enig, bortsett fra at jeg ikke synes japanere er ekstreme når det gjelder hygiene, men heller at flere kan lære av dem - også vi i Norge. Anonymkode: 076f5...b30
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #6 Skrevet 21. august 2022 Hvilke land har du vært i da, TS? Anonymkode: 9a775...3fc
Dolce Skrevet 21. august 2022 #7 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når jeg reiser, så savner jeg de norske hygiene standarder, jeg syns alt i utlandet er så skittent. Dere som har vært mange steder. Hvilke andre land har høye hygiene standarder, som Norge? Anonymkode: ffdf2...ffc De norske hygienestandardene? Si meg, har du vært på offentlige toaletter i Norge? Hva mener du at Norge er best på når det gjelder hygiene? Og hvilke land har du vært i som er så "skitne"? 7
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #8 Skrevet 21. august 2022 Tyskland har høyere hygiene standard enn Norge. Anonymkode: 8919b...fff 5
Brunello Skrevet 21. august 2022 #9 Skrevet 21. august 2022 Forskjellen på Norge og en god del andre land er at vi har forholdsvis jevn standard. I utlandet er det mye større forskjeller. Spesielt på hoteller. 3
Dolce Skrevet 21. august 2022 #10 Skrevet 21. august 2022 Brunello skrev (47 minutter siden): Forskjellen på Norge og en god del andre land er at vi har forholdsvis jevn standard. I utlandet er det mye større forskjeller. Spesielt på hoteller. Hvilke land er "en god del andre land"? I hvilke utland er det større forskjeller på hoteller? Spør fordi jeg senest i dag snakket med franske turister som var litt sjokkerte over standarden på norske toaletter....
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #11 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når jeg reiser, så savner jeg de norske hygiene standarder, jeg syns alt i utlandet er så skittent. Dere som har vært mange steder. Hvilke andre land har høye hygiene standarder, som Norge? Anonymkode: ffdf2...ffc Tsjekkia. Iallefall i Praha. Lenge siden jeg var der nå. Men offentlig der ute, kunne trygt brukes. Ble vasket ved hvert besøk flere steder. Bare husk å betal vaskerne som er der. Anonymkode: a5020...7a2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #12 Skrevet 21. august 2022 Dolce skrev (2 minutter siden): Hvilke land er "en god del andre land"? I hvilke utland er det større forskjeller på hoteller? Spør fordi jeg senest i dag snakket med franske turister som var litt sjokkerte over standarden på norske toaletter.... Hysj!!! Nei, nei, nei!!! Norge er VERDENS BESTE land!! Anonymkode: 57a93...02b 2
Dolce Skrevet 21. august 2022 #13 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hysj!!! Nei, nei, nei!!! Norge er VERDENS BESTE land!! Anonymkode: 57a93...02b 😂 Akkurat. Vi er best. I alt 😂
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #14 Skrevet 21. august 2022 Var i London på språkreise og bodde forskjellige steder, der var det HELT grusomt… Anonymkode: 148b7...d11
Brunello Skrevet 21. august 2022 #15 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hysj!!! Nei, nei, nei!!! Norge er VERDENS BESTE land!! Anonymkode: 57a93...02b Ja, Norge er verdens beste land for gjennomsnittsmennesket. Men vi har ikke sjanse å konkurrere med de fleste andre land på luksus-segmentet. Årsaken er at de som vasker toalettene tjener halvparten av det hotellsjefen gjør i Norge, mens de i en del andre land tjener 10% eller mindre av det sjefen gjør. Man har derfor langt færre ansatte. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #16 Skrevet 21. august 2022 UAE. Reneste landet jeg har vært i. Anonymkode: 102bd...8d4
Brunello Skrevet 21. august 2022 #17 Skrevet 21. august 2022 Dolce skrev (15 minutter siden): Hvilke land er "en god del andre land"? I hvilke utland er det større forskjeller på hoteller? Spør fordi jeg senest i dag snakket med franske turister som var litt sjokkerte over standarden på norske toaletter.... Jeg sa at standarden er jevn og ikke topp. Sikkert noen dårlige hoteller også. De fleste utlendinger som ferierer i Norge (og bor på hotell) har god råd. De sammenligner derfor med god standard fra hjemlandet. Både Paris, London og Roma har mange flotte hotellet som overgår set beste i Oslo. Men de har også mange helt elendige hoteller som vi ikke har / har veldig få av i Oslo. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #18 Skrevet 21. august 2022 Dolce skrev (1 time siden): De norske hygienestandardene? Si meg, har du vært på offentlige toaletter i Norge? Hva mener du at Norge er best på når det gjelder hygiene? Og hvilke land har du vært i som er så "skitne"? Syns nesten alle land jeg har vært I har skitne busser, tog, metro, forferdelige offentlige toaletter og urene felles arealer, mye verre enn hjemme. Har ikke vært mye i Tyskland, men kjørte gjennom en gang og la merke til at det var rent. Anonymkode: ffdf2...ffc
Dolce Skrevet 21. august 2022 #19 Skrevet 21. august 2022 Brunello skrev (4 minutter siden): Ja, Norge er verdens beste land for gjennomsnittsmennesket. Men vi har ikke sjanse å konkurrere med de fleste andre land på luksus-segmentet. Årsaken er at de som vasker toalettene tjener halvparten av det hotellsjefen gjør i Norge, mens de i en del andre land tjener 10% eller mindre av det sjefen gjør. Man har derfor langt færre ansatte. Men dette har jo ikke bare å gjøre med dem som rengjør etter "grisene"? Dette har også å gjøre med at mange nordmenn er "griser", fordi de forventer at andre skal rydde opp etter dem. Du ser det veldig tydelig på norske, offentlige toaletter.....
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 21. august 2022 #20 Skrevet 21. august 2022 Synes alle europeiske land jeg har vært i har god hygienestandard. Uten at jeg har sånn voldsomt høye krav. Har også vært i India - der er det mer begge deler, for å si det forsiktig. Men god standard på hoteller osv. der vestlige turister/rike indere henger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå