Gå til innhold

Ukomfortabelt at typen følger bare jobb-relaterte profiler på Insta - bortsett fra EN ¨babe¨

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort noe veldig dumt. Jeg sjekket hvem kjæresten min følger på Instagram av ren nysgjerrighet.  Vi har et avstandsforhold. Han har snakket mye om at han har fjernet en del folk fra plattformen og vil bruke den utelukkende til inspirasjon. Han følger mennesker som legger ut masse innlegg om mat, arkitektur osv. - men han følger EN dame som poster ekstremt mye bilder av seg selv i trange antrekk hvor rumpa er fokus. Dette er en kjent profil i Norge, og jeg kjenner at dette plager meg veldig når han alltid har snakket om at han bruker Instagram utelukkende til jobb osv. Hvorfor skal han da følge denne ENE dama som han ikke engang kjenner på Insta?? Jeg blir faktisk oppriktig kvalm og vet ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg konfrontere han? Jeg blir veldig usikker på hele greia. Det hadde vært noe helt annet om de kjente hverandre. 

Jeg blir faktisk veldig lei meg. Nettopp fordi at det får meg til å føle meg lite verdt i forhold. Dette er en dame som gutta liker veldig godt, og det plager meg noe helt jævlig. I tillegg har han snakket om at han syns det er teit med damer som poserer og legger ut bilder av seg selv - og som er selvopptatt. Men i dette tilfellet så ser det ut til å falle veldig i smak. Og i og med at han snakker om at han fjerna alt og alle fra Insta for å bare bruke det i sammenheng med jobb så vil jeg tro at dette er noen han har begynt å følge nå nylig - noe som gjør det enda mer ubehagelig. 

Anonymkode: 6e53e...1b3

• Liker 1

Fortsetter under...

Sophie Elise?

Slik jeg forstår det følger han en influencer, noe veldig mange i Norge gjør. Jeg ville ikke tenkt noe videre over det. Det betyr ikke at han liker deg mindre, så jeg ville ikke lagt noe i det.

• Nyttig 2

Annonse

Kan du ikke unne ham en liten utskeielse? Jeg har et par profiler jeg følger kun fordi de blåser litt liv i gamle fjortisfølelser - det betyr ingenting annet enn at det får meg til å smile litt og gir meg noe pent å se på.

• Liker 5
  • Nyttig 1

Sofie E.  Han liker kunstige kropper og ansikt da. Hun har jo ikke en eneste kroppsdel som ikke er plastisk operert.   Det vet jeg ikke om jeg hadde orket å forholde meg til. 

Anonymkode: a044b...aca

• Liker 1
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Sofie E.  Han liker kunstige kropper og ansikt da. Hun har jo ikke en eneste kroppsdel som ikke er plastisk operert.   Det vet jeg ikke om jeg hadde orket å forholde meg til. 

Anonymkode: a044b...aca

Ikke Sophie nei. Dette er en jente som er trenings-influencer. 

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Litt teit, men hvis hele resten av instalista var jobb, hadde jeg latt det gå. 

Anonymkode: 7d5e6...6c9

Jeg syns det er mer ukomfortabelt når det er EN dame. Åpenbart at han syns at hun er veldig spennende.

• Liker 1
Daria skrev (26 minutter siden):

Kan du ikke unne ham en liten utskeielse? Jeg har et par profiler jeg følger kun fordi de blåser litt liv i gamle fjortisfølelser - det betyr ingenting annet enn at det får meg til å smile litt og gir meg noe pent å se på.

En liten utskeielse? Jeg er 11 år yngre enn han. Denne dama er 2 år yngre enn meg igjen. Jeg blir kvalm. 

• Liker 3
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han tenner nok på henne da. Umoden mann.

Anonymkode: b8f07...691

Ja. Jeg må si at jeg er veldig skuffet. I tillegg så vet han godt at slike ting sårer meg og at jeg har hatt mange relasjoner til menn som har vært dårlige. Menn som ikke har vært bra for meg. Har alltid tenkt på han som en stabil og stødig mann, men når han begynner å følge jenter som er 13 år yngre for å få rumpa deres i feeden sin så kjenner jeg at det gjør noe med meg.  Personlig så følger jeg ingen menn som jeg syns er digg og som jeg ikke kjenner personlig - av respekt for han. 

• Liker 3

Annonse

Jørgine?

Synes det er umodent og barnslig av ham, og selv om han SIER at posering med fokus på kropp og utseende er teit, så er det ofte stor forskjell på hva enkelte sier og hva de egentlig mener. Her viser han hvordan han egentlig tenker. Tror ikke det vil hjelpe så mye å ta det opp, for du vet jo nå hvordan han er.

Anonymkode: b30a0...210

• Liker 4

Her er jo tydeligvis eneste problemet at du selv blir usikker og får mentalt sammenbrudd av at denne jenta er mer attraktiv enn deg. Det er det som er hovedtemaet her. Ellers hadde du neppe brydd deg. Hva er problemet uans? Han har jo ikke sjangs på denne jenta. Er det tungt å akseptere at det finnes deiligere jenter enn deg? 

Og nei, man er ikke umoden fordi man prefererer attraktive mennesker. Det er sånn tull gamlisene her inne klemmer ut å sin bitterhet over å være gammel og urelevant. 

Anonymkode: 2d613...814

• Liker 6

Det er jo bare å si det neste gang han snakker om at han bare bruker Insta til jobb og hobby-relaterte ting og når han sier at han synes det er dumt med poserende selfiedamer. Det stemmer jo tydeligvis ikke. Det kan også hende at han ikke får opp denne dama i feed og derfor ikke er klar over at han følger henne. jeg følger noen profiler jeg har blokkert fra feed og stories, men som jeg av ulike grunner ønsker å følge allikevel. 

Anonymkode: 762dd...292

• Liker 2
Annonse

Og om det forresten skulle være Maren Turmo han følger så er jo det drømmedama. Antageligvis både penere og mer sjarmerende enn TS! 

Ellers er det mye andre digge treningsinfluencere der ute. 

• Liker 1
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og om det forresten skulle være Maren Turmo han følger så er jo det drømmedama. Antageligvis både penere og mer sjarmerende enn TS! 

Ellers er det mye andre digge treningsinfluencere der ute. 

Siste gang jeg skriver her inne. Takk for at dere får meg til å føle meg enda dårligere. 

• Hjerte 4
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Her er jo tydeligvis eneste problemet at du selv blir usikker og får mentalt sammenbrudd av at denne jenta er mer attraktiv enn deg. Det er det som er hovedtemaet her. Ellers hadde du neppe brydd deg. Hva er problemet uans? Han har jo ikke sjangs på denne jenta. Er det tungt å akseptere at det finnes deiligere jenter enn deg? 

Og nei, man er ikke umoden fordi man prefererer attraktive mennesker. Det er sånn tull gamlisene her inne klemmer ut å sin bitterhet over å være gammel og urelevant. 

Jeg vet at det finnes mer attraktive damer enn meg, men det er ikke poenget. Virker som dere bare er ute etter å få meg til å føle meg enda mer nedfor. Jeg har slitt masse med spiseforstyrrelser og har mye dårlig erfaring med menn. Kropp og alt sånt er et tema som er veldig sårt for meg. Masse dritt som blir skrevet her nå, og jeg syns det er på grensen å skrive så mye til et menneske som åpenbart er nedfor. 

• Liker 2
  • Hjerte 10
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Herregud for en løk du er

Anonymkode: 7d5e6...6c9

• Liker 4
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...