AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Del Skrevet 21. august 2022 Har lagt merke til at det har kommet sorte flekker på gummien mellom karm og glass i vinduet. Dreier seg hovedsakelig om vindu på bad og soverom. Vi lufter stort sett hele tiden (når det ikke er for kaldt ute) og har også avtrekksvifte på badet. Synes det har kommet mer sort der i løpet av sommeren, noe jeg finner merkelig da vinduene er oppe omtrent døgnet rundt. Vinduene er ca 4 år gamle. Hvordan kan jeg få bort dette? Hva kan gjøres for å ikke få mer? (Beklager for uklart bilde) Anonymkode: 57b72...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Del Skrevet 21. august 2022 Det er mugg pÅ grunn av høy luftfuktighet. Mange som får det på sommeren. Du må rett og slett bare vaske det vekk. Kan være greit med en avfukter, men naturlig at det er fuktig på et bad. Anonymkode: 3cf7d...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #3 Del Skrevet 21. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er mugg pÅ grunn av høy luftfuktighet. Mange som får det på sommeren. Du må rett og slett bare vaske det vekk. Kan være greit med en avfukter, men naturlig at det er fuktig på et bad. Anonymkode: 3cf7d...a83 Takk for svar. Prøvd vaske det bort, men sitter så inni hampen fast i den gummilista! Anonymkode: 57b72...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #4 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Takk for svar. Prøvd vaske det bort, men sitter så inni hampen fast i den gummilista! Anonymkode: 57b72...e62 Jeg tror det er bare en fargeforandring. Du kan ev. prøve med klor? Får det ikke helt bort her heller, men etter vi fikk luftavfukter får vi i hvert fall ingenting nytt. Så tror det bare er fargen igjen. Anonymkode: 3cf7d...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 23. august 2022 #5 Del Skrevet 23. august 2022 Det ser jo ut som pakningen smuldrer bort? Eller er det bare jeg som ser feil pga. uskarphet? Husk å ikke bruke for sterke kjemikalier på slikt så den ikke blir porøs og sprekker opp. Da må vinduet byttes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå