AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Jeg har fått likes på Tinder og vi skrev meldinger til hverandre. Fortsatte på snapp og pratet på telefon. Super fin fyr fikk jeg inntrykk av. Avtalte å treffes og det var så fint. God kjemi, tiltrekning og alt det der. Vi klina og det ble så sent at jeg overnattet. Hadde ikke sex, men var kjempe koselig. Dagen etter så satt vi og pratet når jeg skulle si hade så sa jeg håper du vil treffes igjen. Da sa han at han måtte tenke litt?! Må si at jeg ble litt overrasket🥴😔 Sendte en snapp for 4 timer siden og han har ikke åpnet den🤔😞 Anonymkode: dc9d9...6f5 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har fått likes på Tinder og vi skrev meldinger til hverandre. Fortsatte på snapp og pratet på telefon. Super fin fyr fikk jeg inntrykk av. Avtalte å treffes og det var så fint. God kjemi, tiltrekning og alt det der. Vi klina og det ble så sent at jeg overnattet. Hadde ikke sex, men var kjempe koselig. Dagen etter så satt vi og pratet når jeg skulle si hade så sa jeg håper du vil treffes igjen. Da sa han at han måtte tenke litt?! Må si at jeg ble litt overrasket🥴😔 Sendte en snapp for 4 timer siden og han har ikke åpnet den🤔😞 Anonymkode: dc9d9...6f5 Det virker nok dessverre som at han indirekte sa at han ikke ønsket og treffes igjen 🙈 prøv å ikke ta det personlig.. man må nok kysse et par frosker for å treffe den rette bare 🥰 Anonymkode: e9efb...625 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #3 Skrevet 21. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: God kjemi, tiltrekning og alt det der Du er tiltrukket av han, men det betyr jo ikke automatisk at det er gjensidig. Gå videre, dette er jo helt vanlig og en del av livet Anonymkode: cab80...e17 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 Han ble vel muggen fordi du ikke ville ha sex, så da vil han ikke mer. Han var nok bare interessert i sex i utgangspunktet, og får han det ikke, så går han videre til neste og prøver der. Anonymkode: e1d25...649 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå