Gå til innhold

Hvilken størrelse i Reima Stavanger vinterdress?

Anbefalte innlegg

Tenkte vi skulle prøve Reima Stavanger vinterdress denne vinteren. Kjøper en pent brukt på finn så det er ikke så lett å prøve først.

Barnet er 103 cm nå, ville dere gått for str 104 eller 110? 

Anonymkode: b5751...e08

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenkte vi skulle prøve Reima Stavanger vinterdress denne vinteren. Kjøper en pent brukt på finn så det er ikke så lett å prøve først.

Har de ikke 6 cm ekstra i lengden? Vi hadde i 92 til vår i fjor som da brukte 98 i klær. Faktisk usikker på om vi skal kjøpe 104 eller 98 i år

Anonymkode: 5b4c5...a8f

AnonymBruker skrev (1 time siden):

104, da de er ganske store i str, min brukte 110 lenge, og da brukte han 128 i andre klær og uteklær

Anonymkode: 0639a...cd2

Annonse

Jeg syns de er store! Min var 107 forrige vinter og hadde god plass i strl 104. Mulig den passer denne vinteren også, litt usikker men han hadde vertfall god margin forrige vinter.

Anonymkode: 2684f...e8d

Jeg syns også de er store i størrelsen. Men samtidig at de har lang brukstid, og kan brukes og være behagelig for barnet også mens de egentlig er for store. 

Datteren her har brukt 98 i to sesonger. Nå er hun 105 cm, og jeg er på utkikk etter en i 110. 

Anonymkode: 37297...4e7

Syns de er store. Ville gått for 104. Har brukt reima hele veien i barnehage (hun er nå 110/116 i klær) og har alltid gått ned en størrelse.

I vinter/vår brukte hun 104 i reima dress og hadde god plass i denne. Da brukte hun 110 i vanlige klær.

De er store. Min unge bruker 110 i vanlige klær og kunne fremdeles bruke sin i 98 forrige vinter når hun brukte 104. Har alltid brukt vinterdress i minst en størrelse mindre enn de vanlige klærne.

Anonymkode: 99f84...b1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...