AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Hei. Vi holder nå på med bleieslutt, vi begynte for noen dager siden. Det har vært noen uhell, men også en del suksess, han har tisset mellom 5 og 8 ganger om dagen😊 men det jeg stusset litt på. Idag har han holdt seg helt siden morgenen. Han har fått normal mengde drikke og alltid vann stående. Han har også blitt ammet i søvn til dupp. Jeg satte ham på do på morgenen, han tisset mye, og har tilbudt toalett etter frokost, før dupp og etter dupp, men ingenting. Han er tørr på natt og ved dupp. Han ser ikke plaget ut, leker og har det fint. Er dette innafor? Er det bare han som øver seg og er i ferd med å bli renslig? Anonymkode: 74d2f...80d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 Jeg har bare to barn men de tisser 2-4 ganger om dagen. Da sistemann begynte med dotrening kunne han holde seg i 24 timer (som ikke kan være bra). Det høres ikke helt vilt ut at din har holdt seg så lenge. Kom det noe nå ved leggetid? Anonymkode: e567b...d20
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #3 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har bare to barn men de tisser 2-4 ganger om dagen. Da sistemann begynte med dotrening kunne han holde seg i 24 timer (som ikke kan være bra). Det høres ikke helt vilt ut at din har holdt seg så lenge. Kom det noe nå ved leggetid? Anonymkode: e567b...d20 Han skal legge seg om tre kvarter, men det kom masse i dusjen 😅 tre ganger siste timen 😅 Anonymkode: 74d2f...80d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå