Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter ei tid her på Kvinneguiden, så har jeg kommet over mange ulike debattinnlegg med tilhørende kommentarer.

Det hender jeg rister oppgitt på hodet, mens jeg tenker; Er det mulig?? Det må gå an å tenke med det man har mellom ørene! Eller er det enkelt å bare skrive en problemstilling og håpe på råd?

Jeg har fått med meg at det er mye trolling i Kvinneguiden, men det er også tråder og kommentarer som er hinsides all fornuft.

Så, hvor dum går det egentlig an å bli? Noen som vet?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel kanskje litt for å få bekreftelse på at man evt gjør noe riktig? Eller oppriktig ikke har noen andre å diskutere med for å få en løsning? Hva er egentlig kvinneguiden til for, tenker du? Noen bruker KG kun for å få råd og hjelp. Mange har erfaringer og kunnskap som verdsettes.

• Liker 2
Skrevet

Har du noen konkrete eksempler? 

Anonymkode: bea73...de1

Skrevet

Det samme tenker jeg. De dummeste er samtidig også arrogante.

Anonymkode: d8ede...409

Gjest Smeltemann
Skrevet
Istinde skrev (3 timer siden):

Etter ei tid her på Kvinneguiden, så har jeg kommet over mange ulike debattinnlegg med tilhørende kommentarer.

Det hender jeg rister oppgitt på hodet, mens jeg tenker; Er det mulig?? Det må gå an å tenke med det man har mellom ørene! Eller er det enkelt å bare skrive en problemstilling og håpe på råd?

Jeg har fått med meg at det er mye trolling i Kvinneguiden, men det er også tråder og kommentarer som er hinsides all fornuft.

Så, hvor dum går det egentlig an å bli? Noen som vet?

Såvidt jeg vet så er ikke siste idioten født ennå... 

Skrevet

Ganske dum 

Anonymkode: 3eebc...709

Skrevet
Istinde skrev (7 timer siden):

Eksempler? Fornuft er noe ganske subjektivt. Kan ikke se for meg at noe er hinsides all fornuft. En del fornuft, kanskje.

Anonymkode: f9064...593

• Liker 2
Skrevet

Dum og dum, fru Blom. Det jeg stusser mere over er at mange er så usikre på selv de mest grunnleggende ting. 

Anonymkode: 79325...514

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Rhodiola, adm.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Dum og dum, fru Blom. Det jeg stusser mere over er at mange er så usikre på selv de mest grunnleggende ting. 

Hva kan være årsaken til det mon tro? 

Anonymkode: bea73...de1

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det har jeg lurt på også , gjør de seg dummere en de er eller?

Anonymkode: 53509...fb0

Skrevet

Jeg tenker at det må gå en grense ved dødelighet, mulig. Ja altså. om du er så dum at det får dødelige konsekvenser, har du vel møtt en grense for hvor dum en kan leve som i alle fall. Selv om noe kan jo ha flaks ett par ganger og overleve selv idiotiske ting noen ganger. Utenom det virker det som dumhet ikke eier grenser for sin utfoldelse.

Anonymkode: 695f1...734

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...