AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Jeg er så utrolig sliten av folk. Jeg vil bare være alene, flytte langt til skogs, slutte å jobbe, slette alle sosiale medier og gjerne melde meg inn død i folkeregisteret. Jeg ORKER ikke mer folk, det er så mye GIFT over alt, faens, forbanna, støgge, ekle folk. Jeg er UTSLITT og føler jeg snart får hjerteinfarkt om jeg skal fortsette et liv med mennesker, støy, bråk, blikk, kroppsspråk, sladder og MAS. Får ikke puste, får ikke vært meg selv og må ta imot drit fra gift-marrinerte snørrfolk hele tiden. Vet ikke hvordan dette skal ende. Jeg er ikke deprimert tror jeg, men jeg er sååå sliten. Måtte bare få dette ut, det er som å leve i en skrekkfilm. Jeg er så ung! 28 år og orker ikke tanken på at dette skal vedvare i kanskje 70 år til. Sånn. Anonymkode: ad7f3...08e 3 10
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 Men det kan du jo ? Finn en jobb der du kan bo avsides, i en mikrohytte inni skauen imens du dyrker det du brenner for. A4 livet passer ikke alle. Jeg blir selv kjempeirritert over folk som maser/ krever og jeg har selv familie. Anonymkode: 018f9...27d 8 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #3 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det kan du jo ? Finn en jobb der du kan bo avsides, i en mikrohytte inni skauen imens du dyrker det du brenner for. A4 livet passer ikke alle. Jeg blir selv kjempeirritert over folk som maser/ krever og jeg har selv familie. Anonymkode: 018f9...27d Jeg vil ikke jobbe. Anonymkode: ad7f3...08e 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men det kan du jo ? Finn en jobb der du kan bo avsides, i en mikrohytte inni skauen imens du dyrker det du brenner for. A4 livet passer ikke alle. Jeg blir selv kjempeirritert over folk som maser/ krever og jeg har selv familie. Anonymkode: 018f9...27d Kan du ikke alls. Da må du ha jævla god intekt. Masse regler også som må følges. Og du kan ikke finne mat selv Anonymkode: cc77a...10e 5
mo1234 Skrevet 21. august 2022 #5 Skrevet 21. august 2022 Livet kan være vanskelig og slitsomt. Du må leve av noe. Du kan starte en nettbutikk feks.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #6 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vil ikke jobbe. Anonymkode: ad7f3...08e La være da vel. Det blir noen interessante siste måneder, men da får du i det minste leve slik du ønsker Anonymkode: 4e9a9...ec9 4 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #7 Skrevet 21. august 2022 mo1234 skrev (Akkurat nå): Livet kan være vanskelig og slitsomt. Du må leve av noe. Du kan starte en nettbutikk feks. Jeg er ikke så ambisiøs. Anonymkode: ad7f3...08e
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #8 Skrevet 21. august 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vil ikke jobbe. Anonymkode: ad7f3...08e Du er 28 år, ikke 5. "Vil ikke" funker ikke på slikt i de voksnes verden. Anonymkode: 83a0d...307 6 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #9 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): La være da vel. Det blir noen interessante siste måneder, men da får du i det minste leve slik du ønsker Anonymkode: 4e9a9...ec9 Får jo ikke levd sånn jeg ønsker uten en inntekt. Der går ikke i denne verden. Anonymkode: ad7f3...08e
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #10 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er så utrolig sliten av folk. Jeg vil bare være alene, flytte langt til skogs, slutte å jobbe, slette alle sosiale medier og gjerne melde meg inn død i folkeregisteret. Jeg ORKER ikke mer folk, det er så mye GIFT over alt, faens, forbanna, støgge, ekle folk. Jeg er UTSLITT og føler jeg snart får hjerteinfarkt om jeg skal fortsette et liv med mennesker, støy, bråk, blikk, kroppsspråk, sladder og MAS. Får ikke puste, får ikke vært meg selv og må ta imot drit fra gift-marrinerte snørrfolk hele tiden. Vet ikke hvordan dette skal ende. Jeg er ikke deprimert tror jeg, men jeg er sååå sliten. Måtte bare få dette ut, det er som å leve i en skrekkfilm. Jeg er så ung! 28 år og orker ikke tanken på at dette skal vedvare i kanskje 70 år til. Sånn. Anonymkode: ad7f3...08e Samme her. Og det er nest intil umulig å bo og leve i skogen. Så mye regler og man kan ikke jakte selv. I tilegg må man ha en jobb for å kunne ha råd og bygge en hjem. Og enda mer regler som må følges, og mark må du kjøpe også. Blir veldig dyrt hvartfall. Har drevet å sett på det selv, vært i kontakt med fagfolk etc. Du må også betale eiendomsskatt. Så ska du få noe slik til uten å jobbe blandt mennesker så må du finne deg en jobb der du ikke møter mennesker og som i tilleg gir godt betalt. Et lite hus , penger til mat, eiendom - alt slik vil koste mye per år. Om du velger og bo der ingen andre bor. tror egt det beste her er å jobbe deltid, og flytte til et sted med mindre mennesker. Og hellre leve slikt. Lit folk må man da tåle Anonymkode: cc77a...10e 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #11 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er 28 år, ikke 5. "Vil ikke" funker ikke på slikt i de voksnes verden. Anonymkode: 83a0d...307 Nei, det et akkurat det. Jeg kan ikke gjøre som jeg vil og det er det jeg ikke orker. Anonymkode: ad7f3...08e 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #12 Skrevet 21. august 2022 Ts, du skriver en del om hva du ikke vil og hva du ikke orker, men hva er det du vil da? Anonymkode: b8901...354 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #13 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts, du skriver en del om hva du ikke vil og hva du ikke orker, men hva er det du vil da? Anonymkode: b8901...354 Jeg skriver at jeg vil melde meg inn død i folkeregisteret, leve i skogen, slutte å jobbe og være for meg selv. Anonymkode: ad7f3...08e
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #14 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er så utrolig sliten av folk. Jeg vil bare være alene, flytte langt til skogs, slutte å jobbe, slette alle sosiale medier og gjerne melde meg inn død i folkeregisteret. Jeg ORKER ikke mer folk, det er så mye GIFT over alt, faens, forbanna, støgge, ekle folk. Jeg er UTSLITT og føler jeg snart får hjerteinfarkt om jeg skal fortsette et liv med mennesker, støy, bråk, blikk, kroppsspråk, sladder og MAS. Får ikke puste, får ikke vært meg selv og må ta imot drit fra gift-marrinerte snørrfolk hele tiden. Vet ikke hvordan dette skal ende. Jeg er ikke deprimert tror jeg, men jeg er sååå sliten. Måtte bare få dette ut, det er som å leve i en skrekkfilm. Jeg er så ung! 28 år og orker ikke tanken på at dette skal vedvare i kanskje 70 år til. Sånn. Anonymkode: ad7f3...08e Du kan også finne deg en jobb der du kan være deg selv. Det går faktisk. Har startet å snakke mindre på min jobb nå, og holder meg unna folk. Fokuserer kun på og utføre jobben min. Ingen bryr seg. Jobber også redusert. Deilig. Men å bo i skogen og klage seg selv er nest intil umulig i Norge. For mye regler og dyrt som faen.:) Anonymkode: cc77a...10e 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #15 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skriver at jeg vil melde meg inn død i folkeregisteret, leve i skogen, slutte å jobbe og være for meg selv. Anonymkode: ad7f3...08e Enig her, jeg vil det og. Og har faktisk tjekket mulighetene. Snakket med fagfolk, skatteetaten , sett på jobber etc. Men også sett på eventuellt bosted. Men det er svært mye regler, og det vil koste mye….. desværre Anonymkode: cc77a...10e
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #16 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, det et akkurat det. Jeg kan ikke gjøre som jeg vil og det er det jeg ikke orker. Anonymkode: ad7f3...08e Hva er det som hindrer deg i å slette sosiale medier? Anonymkode: 2d700...f9b 3 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #17 Skrevet 21. august 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skriver at jeg vil melde meg inn død i folkeregisteret, leve i skogen, slutte å jobbe og være for meg selv. Anonymkode: ad7f3...08e "Leve" og "være" - men hvordan? Anonymkode: b8901...354
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #18 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er det som hindrer deg i å slette sosiale medier? Anonymkode: 2d700...f9b Det alene hjelper ingenting. Det gjør faktisk ting vanskeligere om jeg ellers skal leve i et samfunn. Anonymkode: ad7f3...08e 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #19 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Leve" og "være" - men hvordan? Anonymkode: b8901...354 Se på samfundet. Ikke Ts her. Men du ska være ”sosial, hyggelig, smilene, tillgjengengelig, altid tilstede” vi søker etter” altid på en jobbanons. Du ska være så mye mer idagens samfund en hva et menneske faktisk er. Det er heller aldri lov og prioritere seg selv, søvn, vile. Du ska være på på på , på presis alt! Og mange mennesker. Dette er ikke hva et menneske er. Vi er mer like dyr en hva du tror. Du kan ikke heller bo for deg selv. Det er kun fokus på marked og penger. Samtidig som mennesker ødelegger naturen. Nei takk! Anonymkode: cc77a...10e 1 1
Fjellulven Skrevet 21. august 2022 #20 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg er så utrolig sliten av folk. Jeg vil bare være alene, flytte langt til skogs, slutte å jobbe, slette alle sosiale medier og gjerne melde meg inn død i folkeregisteret. Jeg ORKER ikke mer folk, det er så mye GIFT over alt, faens, forbanna, støgge, ekle folk. Jeg er UTSLITT og føler jeg snart får hjerteinfarkt om jeg skal fortsette et liv med mennesker, støy, bråk, blikk, kroppsspråk, sladder og MAS. Får ikke puste, får ikke vært meg selv og må ta imot drit fra gift-marrinerte snørrfolk hele tiden. Vet ikke hvordan dette skal ende. Jeg er ikke deprimert tror jeg, men jeg er sååå sliten. Måtte bare få dette ut, det er som å leve i en skrekkfilm. Jeg er så ung! 28 år og orker ikke tanken på at dette skal vedvare i kanskje 70 år til. Sånn. Anonymkode: ad7f3...08e Enig, har det på samme måte. Drittlei falske folk overalt. Skulle ønske jeg kunne reise og bo på en annen planet. 2 1
Anbefalte innlegg