AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Bursdsgsfest/innflyttingsfest. Vi er ikke close, men har felles kjente, er ute på byen sammen som en gjeng, jeg feiret nyttårsaften på hytta til vedkommendes familie (denne personen lånte et familiemedlems hytte) for halvannet år siden, vedkommende har kontaktet meg for å dra ut på byen uten felles kjente... Noen tanker om dette? Mulig at man inviterer de man har mest lyst til å invitere først og så ser man an om det er plass/"behov" for flere om det er flere som ikke kan osv? Anonymkode: 5d200...558
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 Ofte så kan man ikke invitere alle man har lyst til og da må det gjøres et valg. Du var ikke 1. valget denne gangen. Gjør det noe? Har du lyst til å dra så gjør du det. Ikke heng deg opp i at du ikke fikk invitasjon fra dag 1. Anonymkode: 285de...f6b 6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 Men er du sikker på at alle andre ble invitert da det ble opprettet da? Har hendt jeg har laget et arrangment for så å invitere ALLE senere. Anonymkode: f4337...e5b 7
Jaytee Skrevet 21. august 2022 #5 Skrevet 21. august 2022 Pris deg glad for at du i det hele tatt blir invitert 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #6 Skrevet 21. august 2022 Hvorfor går du utfra at arrangementet ble opprettet, invitasjon skrevet og folk invitert i en og samme smell? Sjeldent jeg gjør det. Håper det ikke sitter mye fornærma folk rundt om og overtolker 😛 Setter gjerne opp dato først, bruket et par dager på å flikke på teksten til jeg er fornøyd, før jeg siden setter meg ned og tenker over hvem som skal inviteres og fikser det. Anonymkode: 9948c...14d 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #7 Skrevet 21. august 2022 Tenker at du overtenker noe helt enormt og jeg synes synd på deg som klarer å lage et dilemma ut av dette i det heletatt 💔 Anonymkode: 16429...8e2 6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #8 Skrevet 21. august 2022 Jeg kan forstå hva du føler. Grip sjansen til å gå på den festen. Kom med masse positiv energi. Inviter folk tilbake på dine fester. Bli den personen som blir invitert først Anonymkode: e8d34...a76 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #9 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenker at du overtenker noe helt enormt og jeg synes synd på deg som klarer å lage et dilemma ut av dette i det heletatt 💔 Anonymkode: 16429...8e2 Tror ikke engang jeg hadde lagt merke til sånt jeg. Blir jeg invitert, da blir jeg invitert. Tenker ikke noe mer på den saken og takker ja eller nei ettersom det passer. Så ja, TS overtenker Eller så er det jeg som undertenker og av to onder vil jeg heller være den som undertenker. Anonymkode: 5ee3e...c0f 2
PurpleTuliip Skrevet 21. august 2022 #10 Skrevet 21. august 2022 Kom vel på at det hadde vært gøy å ha deg der litt etterpå da. Du er jo invitert så tenker du lager ett problem ut av noe som ikke er ett problem. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #11 Skrevet 22. august 2022 Du sier jo dere ikke er close. Man inviterer jo de nærmeste først.. er det noen som ikke kan inviterer man de man gjerne vil ha der, men som man ikke kjenner så godt enda. Anonymkode: 852bb...d58 1
Norja Skrevet 22. august 2022 #12 Skrevet 22. august 2022 Hvis dere ikke er spesielt nære, så kan jo noe som dette har skjedd: Felles venn: "Åh, jeg traff AB..558 forrige helg, det var SÅ hyggelig!" Person som skal ha fest: "Shit, hun er jo helt rå! Jeg må invitere henne på festen jeg skal holde!" 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #13 Skrevet 22. august 2022 Slapp av litt a ts. Bryr du deg om sånne ikke-ting så må du vel ha et slitsomt liv? Som en annen sa: gå hvis du har lyst. Hyggelig å bli invitert på fest da! Anonymkode: 18a71...286
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #14 Skrevet 22. august 2022 Sikjert mange som takket nei så ber de inn flere for de vil ha fult hus. Anonymkode: ca096...b2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå