Gå til innhold

Til deg som har en utro kjæreste fra en elskerinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den dagen du finner ut om meg kommer du til å hate meg. Jeg forstår det. Jeg hadde også hatet meg om jeg var deg. Du tenker kanskje at jeg er kaldt og hjertesløs, det er jeg ikke. Jeg er følsom, forelsket innimellom, og som alle andre trenger jeg bekreftelse og oppmerksomhet. Jeg trenger det mest fra han. Det er noe ved han, for meg har det alltid vært han, lenge før dere møttes. Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg aldri har ligget med han kun for sexen, så kåt har jeg aldri vært. 

Jeg har tenkt på deg mange ganger. Jeg har hatt dårlig samvittighet. Jeg har tenkt at du fortjener å vite, slik at du kan ta et valg om du ønsker å være sammen med han eller ikke. Jeg har tenkt på å etterlate spor så du oppdager det, eller ringe deg anonymt, men da risikerer jeg også å miste han.

Det er rart at jeg vil ha han som behandler meg så dårlig, og som behandler deg så dårlig. Jeg vet at han har vært utro i de forrige forholdene han har vært i,han var det med meg. Det handler ikke om deg. Han kan ikke stoles på.  Nå tenker du  sikkert:  dersom det jeg skriver stemmer, er jeg egentlig et godt menneske med gode verdier som bryr meg om de rundt meg? Jeg vet kanskje mer om de negtive trekkene hans enn det du gjør, han har behandlet meg dårlig over mange år, hvorfor finner jeg meg i det, hvorfor lar jeg han gjør det, hva er det med han? Svaret tar lang tid å forklare deg, det har med tilknytningsmønsteret mitt å gjøre, det kommer fra barndommen min og tidligere forhold. Jeg kommer nok alltid til å ha noe av det med meg. Jeg har prøvd å bryte kontakten og kutte han ut før. Jeg har også prøvd terapi. Jeg er ikke psykisk syk og jeg har bedre selvinnsikt enn de fleste sa psykologen. Jeg tror han har sine greier som gjør at han gjør dette. En voksen mann med god jobb, fint hus og familie, som er villig til å gamble bort familielivet dere to har bygget opp for litt spenning og sex. Han er ikke forelsket i meg, han har ingen respekt for meg, han vil kun ha meg for sex, det vet jeg. 

Du vil sikkert føle deg sviktet og lurt om du finner ut om dette. Jeg både håper at du finner det ut, og håper at du aldri finner det ut. Jeg tenker at du fikk det beste av han. Du fikk tacomiddager, søndagsturer,  besøk til hverandres familie, ferier, telefoner hjem fra jobbreiser, god økonomi, omsorg, kjærlighet og sex. Jeg er alene mesteparten av tiden, når han dukker opp eller når han tar kontakt kan jeg aldri vite. Han svarer ikke på mine henvendelser, men han tar kontakt når du sover eller en av dere er bortreist.  Du skal selvsagt ikke synes synd i meg, jeg forventer ingen omsorg eller medlidenhet fra deg.  Jeg vil bare at du skal vite at jeg har tenkt på deg hele tiden, jeg vet at det ikke er noe galt med deg, og at du ikke fortjener dette. Jeg vil at du skal vite at jeg ikke gjorde det for sexen sin del. Innerst inne vil jeg fortsatt han han. Livet mitt er tomt.

Anonymkode: 70f44...2b2

• Liker 2
  • Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Den dagen du finner ut om meg kommer du til å hate meg. Jeg forstår det. Jeg hadde også hatet meg om jeg var deg. Du tenker kanskje at jeg er kaldt og hjertesløs, det er jeg ikke. Jeg er følsom, forelsket innimellom, og som alle andre trenger jeg bekreftelse og oppmerksomhet. Jeg trenger det mest fra han. Det er noe ved han, for meg har det alltid vært han, lenge før dere møttes. Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg aldri har ligget med han kun for sexen, så kåt har jeg aldri vært. 

Jeg har tenkt på deg mange ganger. Jeg har hatt dårlig samvittighet. Jeg har tenkt at du fortjener å vite, slik at du kan ta et valg om du ønsker å være sammen med han eller ikke. Jeg har tenkt på å etterlate spor så du oppdager det, eller ringe deg anonymt, men da risikerer jeg også å miste han.

Det er rart at jeg vil ha han som behandler meg så dårlig, og som behandler deg så dårlig. Jeg vet at han har vært utro i de forrige forholdene han har vært i,han var det med meg. Det handler ikke om deg. Han kan ikke stoles på.  Nå tenker du  sikkert:  dersom det jeg skriver stemmer, er jeg egentlig et godt menneske med gode verdier som bryr meg om de rundt meg? Jeg vet kanskje mer om de negtive trekkene hans enn det du gjør, han har behandlet meg dårlig over mange år, hvorfor finner jeg meg i det, hvorfor lar jeg han gjør det, hva er det med han? Svaret tar lang tid å forklare deg, det har med tilknytningsmønsteret mitt å gjøre, det kommer fra barndommen min og tidligere forhold. Jeg kommer nok alltid til å ha noe av det med meg. Jeg har prøvd å bryte kontakten og kutte han ut før. Jeg har også prøvd terapi. Jeg er ikke psykisk syk og jeg har bedre selvinnsikt enn de fleste sa psykologen. Jeg tror han har sine greier som gjør at han gjør dette. En voksen mann med god jobb, fint hus og familie, som er villig til å gamble bort familielivet dere to har bygget opp for litt spenning og sex. Han er ikke forelsket i meg, han har ingen respekt for meg, han vil kun ha meg for sex, det vet jeg. 

Du vil sikkert føle deg sviktet og lurt om du finner ut om dette. Jeg både håper at du finner det ut, og håper at du aldri finner det ut. Jeg tenker at du fikk det beste av han. Du fikk tacomiddager, søndagsturer,  besøk til hverandres familie, ferier, telefoner hjem fra jobbreiser, god økonomi, omsorg, kjærlighet og sex. Jeg er alene mesteparten av tiden, når han dukker opp eller når han tar kontakt kan jeg aldri vite. Han svarer ikke på mine henvendelser, men han tar kontakt når du sover eller en av dere er bortreist.  Du skal selvsagt ikke synes synd i meg, jeg forventer ingen omsorg eller medlidenhet fra deg.  Jeg vil bare at du skal vite at jeg har tenkt på deg hele tiden, jeg vet at det ikke er noe galt med deg, og at du ikke fortjener dette. Jeg vil at du skal vite at jeg ikke gjorde det for sexen sin del. Innerst inne vil jeg fortsatt han han. Livet mitt er tomt.

Du er ikke interessant. Hvis du tror at kona ofrer deg som person en tanke og lurer på hvilke kvaliteter, følelser, tanker og drømmer du har, så er det ikke slik. Kona anser deg som et redskap i mannens dritthandling mot henne. Du er redskap for knulling som mannen ønsker å få på si før han går tilbake til kona og barna. Kona driter i om du har tenkt på henne eller ikke, og hun driter i om du lider av kjærlighetssorg eller om livet ditt er tomt. Du får henvende deg til dine venninner for å tømme sjela si. Kona har sitt liv med nok av ting å gjøre og ting som skjer til å ikke tenke på deg. 

Anonymkode: 8c1d4...304

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet

Du er ikke viktig. Ikke for noen. Ikke for mannen, ikke for kona. Men verst av alt: Ikke for seg selv. Du synes ikke at du fortjener et OK liv.  En vakker dag vil det går opp for deg hvor mange år du har kastet bort på denne dusten.

Anonymkode: 529ce...1d0

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet

Patetisk. Du kaster bort livet ditt på denne idioten. 

Anonymkode: a42d8...0f3

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du er ikke interessant.

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du er ikke viktig. Ikke for noen.

Hvorfor skriver dere til han da? 

Anonymkode: 122db...3a5

Skrevet

Damer på KG, som er livredde for at dette skal skje dem, er altså så fæle bitcher i sånne kommentarfelt. Livet er ikke sort hvitt.

Anonymkode: 924f5...621

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ved dårlig oppvekst er det veldig vanlig å stadig søke bekreftelse fra de som er vanskelig å få det fra. 

Når en fyr først er utro så tenker du at vi får de beste dagene med han, nei det får vi ikke. Før eksen min var utro fikk jeg konstant kjeft samtidig som jeg kun fungerte som husmor og tømmestasjon. Hvis du ønsker å overta fyren, å vaske undertøyet hans å få kjeft av han daglig - så vær så god. Hadde du gitt beskjed til meg så hadde jeg gledelig kjørt tingene hans hjem til deg. 

Jo, jeg syns synd på mennesker som har det så vanskelig med seg selv at de vil være med på ødelegge andres tillit til mennesker. Du ødelegger ikke forholdet, men du er med på å knekke tillit og selvtillit hos en annen person. Basert på ditt lille behov for bekreftelse. Du kan fint finne deg en ledig drittsekk å bli behandlet dårlig av, da knekker du ikke andre i hvert fall. 

Anonymkode: f3cc7...0b2

• Liker 6
Skrevet

Du må i terapi hi som er tømmestasjon for en gift mann som aldri kommer til å forlate kona? Det går ikke på utseendet heller for disse mennene går etter damer som er villige til å ligge med dem. Ergo dårlig selvtillit.

Anonymkode: 01fc9...49d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har blitt bedratt. Over lengre tid. Da jeg oppdaget det, var elskerinnen den siste som opptok tankene mine. Hadde det ikke vært deg, så hadde det vært noen andre. 

• Liker 8
Skrevet

Høres ikke ut som dette er noe sunt for deg. Faktisk høres det nesten ut som at her burde du si fra til kona..  for din egen og hennes del.

Jeg er elskerinne selv, tenker også en del på kona. Har veldig mange blandede følelser rundt henne.  

Vet ikke hvor mye hun hadde tenkt på meg, men jeg vet navnet mitt er noe hun er bevisst på. Jeg tror hun egentlig innerst inne vet han er utro, men velger å ignorere det. 

Anonymkode: 3b7af...fe4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror hun egentlig innerst inne vet han er utro, men velger å ignorere det. 

Anonymkode: 3b7af...fe4

Tror mange damer gjør det egentlig.

Anonymkode: 0cd0d...d7d

• Liker 2
Skrevet

Du er jo litt psykisk syk som driver med selvskading på denne måten?

Jeg synes litt synd på deg, det høres ut som en vanskelig skvis å være i. Å elske en drittsekk. Men det er liksom noe over teksten din som om du er et offer eller en martyr, det blir for tåpelig. Du er en voksen kvinne som velger å bidra til utroskap.

Anonymkode: 69429...20d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ts, du skriver at du trenger bekreftelse og oppmerksomhet, mest fra ham. Men i innlegget ditt virker det som om du ønsker dette også fra kona/samboeren hans. Eventuelt at du ønsker hun skal få vite om deg slik at hun går fra ham, og så blir han bare din. Men om hun går, så får du ham jo ikke likevel - hadde du kunnet få ham, hadde det skjedd for lenge siden.

Anonymkode: 09c1b...31e

• Liker 3
Skrevet

For et trist liv du har valgt deg.

Lite integritet, dårlig moral og, ikke minst, at du føler du har så liten egenverdi.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du er ikke interessant. Hvis du tror at kona ofrer deg som person en tanke og lurer på hvilke kvaliteter, følelser, tanker og drømmer du har, så er det ikke slik. Kona anser deg som et redskap i mannens dritthandling mot henne. Du er redskap for knulling som mannen ønsker å få på si før han går tilbake til kona og barna. Kona driter i om du har tenkt på henne eller ikke, og hun driter i om du lider av kjærlighetssorg eller om livet ditt er tomt. Du får henvende deg til dine venninner for å tømme sjela si. Kona har sitt liv med nok av ting å gjøre og ting som skjer til å ikke tenke på deg. 

Takk for svar. Det hjalp og det er logisk at hun vil være opptatt av seg og sitt, og at jeg vil ha liten betyding for henne dersom hun hadde funnet det ut. Her inne på KG har enkelte blitt helt besatt av kvinnen mannen deres bedro de med, men det er som du skriver: elskerinnen er bare et redskap for knulling.  ts

• Liker 1
Skrevet

Du er ikke viktig. Ikke for noen. Ikke for mannen, ikke for kona. Men verst av alt: Ikke for seg selv. Du synes ikke at du fortjener et OK liv.  En vakker dag vil det går opp for deg hvor mange år du har kastet bort på denne dusten.

Anonymkode: 529ce...1d0

Det har du nok helt rett i. Jeg har allerede kastet bort altfor mange år, men jeg kommer meg ikke videre. ts

• Liker 1
Skrevet

Bitter much 😅🫠

Tror det er ganske vanlig at både primærpartner og elskerinne lurer på hvordan den andre er og hvorfor. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vil gi deg en klem. Håper du kommer deg vekk fra ham. Og ikke tenk på kona, hun har det antakelig like jævlig

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det har du nok helt rett i. Jeg har allerede kastet bort altfor mange år, men jeg kommer meg ikke videre. ts

Det handler om å ta seg sammen. tåle smerten og ta ansvar for livet sitt. Slik voksne må.

Endret av MapleSirup
  • Liker 4
Skrevet

Oh wow. Fikk dårlig følelse av innlegget ditt. 

Litt sånn, er det min mann? 😅

Anonymkode: db7c4...160

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...