AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Del Skrevet 21. august 2022 Ser etter en del til Toyota, og har delenr. Men når jeg søker får jeg bare opp utenlandske nettsider, der den heter "hood sub-assembly, forward recognition with heater". Noen som vet hva denne delen heter på norsk, sånn at jeg kan søke på norske nettsider? Anonymkode: d3677...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Del Skrevet 21. august 2022 Er ikke det panser da? Men det er vel enklere å velge bilen din når du søker på norske sider? Du kan ofte skrive inn registreringsnummeret. Anonymkode: 8e542...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #3 Del Skrevet 21. august 2022 Hva gjør denne delen da? Antar det er et monteringsfeste for fremovermontering med varmer. Anonymkode: ba806...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 24. august 2022 #4 Del Skrevet 24. august 2022 Rutevarmer/Regnsensor ? vanskelig hvis man ikke har delenummeret men du kan jo søke her Kodesøk (finndel.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå