Gå til innhold

Hvordan avslutte med noen man har møtt to ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit å skrive melding?

Har møtt to menn to ganger hver og vil avslutte med begge.

Følger rett og slett ingen kjemi. 

De bor 1,5t unna meg, så å møtes synes jeg er ubehagelig når man må kjøre langt for et uhyggelig møte. 

Bege vil møtes igjen dessverre :(

Anonymkode: 616e3...5f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan skrive en mld at du følte ikke kjemien stemte, så du vil avslutte. Det hadde jeg gjort.

Anonymkode: d8737...e24

• Liker 2
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Jeg syns du skal være ærlig og skrive at du ikke følte noe kjemi og derfor avslutter, videre dating. 

Skrevet

Bare skriv at de er hyggelige, men kjemien stemmer ikke og det blir for langt å pendle mtp seriøst forhold. Lykke til videre i livet. 

Eller blokker dem. 

Anonymkode: edde2...fd2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bare skriv at de er hyggelige, men kjemien stemmer ikke og det blir for langt å pendle mtp seriøst forhold. Lykke til videre i livet. 

Eller blokker dem. 

Anonymkode: edde2...fd2

Hvorfor så dramatisk? 

En kan jo bare gjøre noe så lett som å finne på en unnskyldning om at en er opptatt fremover, og bare la daten fade ut.  

Anonymkode: 47fc2...f1a

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er greit å avslutte med noen man bare har møtt et par ganger på melding, eller på telefon hvis man har hatt mye kontakt utover treffene. Jeg har til og med "avsluttet" på telefon med en jeg ikke hadde rukket å møte ennå, fordi chatten var såpass intens og vi hadde snakket en gang på telefon. (Han klikka helt, men det er en annen historie. :P )

Skrevet

«Hei. YYY her. Jeg har tenkt meg godt om siden vi møttes sist. Jeg liker deg godt, og du er en fin fyr. Jeg merker på meg selv at vårt forhold ikke kommer til å utvikle seg i den retningen jeg ønsker for et forhold. Det vil derfor være galt overfor oss begge dersom vi fortsetter deg. Jeg beklager å si det så direkte, men jeg mener ville være uærlig å fortsette på falske premisser. Jeg ønsker deg alt godt.

Klem, YYY»

Skrevet

Helt greit å avslutte på melding. Gjorde det med en jeg hadde møtt tre ganger, mange timer hver date. Ble bare vennevibber fra meg, så det sendte jeg melding om. 

Anonymkode: 61931...41d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...