HoppeMus Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Tidligere denne uken kom min eksmann beskjed om at han ønsker å skille seg. Det må nevnes at min mann fant ei yngre på jobben sin som han visstnok har hatt et øye for en stund uten at jeg har fått vite noe. Grunnen for at jeg mistenker det er at de planlegger å flytte sammen. Etter å ha hatt besøk av en venn i helga nå så mente han altså at min mann vraket meg for at jeg ikke tilfredsstilte hans kjærlighet til meg. Jeg ble veldig såret av påstanden da jeg har gjort alt jeg kunne for at min mann skulle ha det bra. Har støttet han i karrieren sin og valgene han har tatt. Jeg så ikke skilsmissen komme! Som min visstnok gode venn sa så kalte han en spade for en spade med det han sa. Er dette en venn man bør ta vare på? Jeg er veldig usikker da vi har kjent hverandre lenge og jeg har støttet ham i sine elendige relasjoner uten å være dømmende.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 ‘Å kalle en spade for en spade’ er tullingers ordtak slik at de med god samvittighet kan tillate seg å være frekk og sårende under dekke ‘å bare være ærlig’ Anonymkode: 93578...3b1 3 1
Ford3000 Skrevet 21. august 2022 #3 Skrevet 21. august 2022 Det er jo lite hyggelig å høre fra en venn du har hatt lenge at du ikke tilfredstilte din eksmann... særlig når du sier at du har vært så støttende mot han og ikke dømt hans egne relasjoner. På hvilket grunnlag kunne din venn påstå dette med at du ikke tilfredstilte din eks? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå