iss Skrevet 23. november 2005 #1 Skrevet 23. november 2005 Hmm flere ganger idag, når jeg har surfet flittig på kg, får jeg "siden kan ikke vises". Skikkelig irriterende fordi jeg da må gå helt ut og inn igjen, og særlig når det skjer etter jeg har skrevet et flott innlegg Er det bare meg som har det problemet idag? Ikke opplevd det før...
iss Skrevet 23. november 2005 Forfatter #2 Skrevet 23. november 2005 når jeg skifter kg side hender det også at den blir helt blank.. selv om det står fullført.. ARG!!!!! *kjempesint på datatrøbbel*
liv Skrevet 23. november 2005 #4 Skrevet 23. november 2005 (endret) Jeg har ikke merket noen tregheter i dag men det hender at servere kan henge litt i perioder. Forhåpendtligvis blir det bedre snart igjen. Skal nevne det for sjefene! liv - mod Endret 23. november 2005 av liv
Scheherazade Skrevet 23. november 2005 #5 Skrevet 23. november 2005 Tipper de har trøbbel med en server eller noe, iallfall noe som ikke svarer...
iss Skrevet 23. november 2005 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2005 Irriterende altså! Men da er jeg ikke alene, og det er ikke pcen min som sliter... Håper det ordner seg asså!
liv Skrevet 23. november 2005 #7 Skrevet 23. november 2005 Det er vist flere som har hatt problemer og det jobbes med å rette opp feilen. liv - mod
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2005 #9 Skrevet 24. november 2005 Jeg har slitt i hele dag med å komme inn her. Trodde det var pcen min sin feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå