AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 I tilstandsrapporten står det at eier sier det har vært mus i kjøkkenskapet der hvor matsøpla er, men at hullet de kom seg opp gjennom i skapet nå er tettet. Men det kan vel fremdeles være mus i veggene? Kunne gjerne kjøpt huset, men det punktet skremmer meg… Anonymkode: e1749...183
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 Bodde i et slikt hus. Viste seg det var bol i gulvet under naboleiligheten. Anonymkode: c23c0...8c3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #3 Skrevet 21. august 2022 Men drakk de brus og brukte snus? Anonymkode: 58756...cb0 3 2 2
Chomsky89 Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I tilstandsrapporten står det at eier sier det har vært mus i kjøkkenskapet der hvor matsøpla er, men at hullet de kom seg opp gjennom i skapet nå er tettet. Men det kan vel fremdeles være mus i veggene? Kunne gjerne kjøpt huset, men det punktet skremmer meg… Er det skog i nærheten? Om ikke huset er spesialkonstruert for å hindre mus å komme inn, vill det alltid være mus i veggene fra tid til annen om det er skog i nærheten. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #5 Skrevet 21. august 2022 Ville ikke kjøpt det huset med mindre du har økonomi til å rive opp alle vegger og gulv. Kommer det en stram lukt så kan det ligge døde mus og råtne i veggene. Det er også brannfarlig da de kan tygge på diverse ledninger. Anonymkode: 3cc81...161
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #6 Skrevet 21. august 2022 Er det mussikring på husets vegger da? Få en katt, de fikser biffen. Vi bor i skogen og får daglig hjem mus av katta 🐭 Anonymkode: 54daf...f0e 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #7 Skrevet 21. august 2022 Nei, det ligger midt i et boligfelt…så lite skog i nærheten. Er i tillegg rekkehus, så da kan de vel bo i flere vegger. Anonymkode: e1749...183
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #8 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men drakk de brus og brukte snus? Anonymkode: 58756...cb0 Helt sikkert 😅 Anonymkode: e1749...183
Khloe P.T Skrevet 21. august 2022 #9 Skrevet 21. august 2022 Vi har jevnt og trutt mus i huset, men det er ikke mer enn kanskje 2-3 ganger i året. Merker det i matsøppla. Jeg har aldri tenkt at det var noen krise, eller at vi f.eks ikke skulle få solgt pga det. Det er stor forskjell på å ha mus i huset hele tiden og en slenger nå og da. Det er nå min mening. 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #10 Skrevet 21. august 2022 Få deg et par katter da. Anonymkode: afc61...0d6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #11 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt sikkert 😅 Anonymkode: e1749...183 Da lever de nok livet i sus og dus. 😪 Anonymkode: 58756...cb0 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #12 Skrevet 21. august 2022 Er det kryp/ blindkjeller under bygget? Er det musebånd på all kledning? Var det noe lukt på visning? Jeg ville spurt meg selv de spørsmålene. Og du sier det er langt fra Skog, da ville jeg vært bekymret for rotter. Hadde ikke hatt problemer med å kjøpe en enebolig med skadedyr inn om, problemet med rekkehus er jo at det kan være naboen må gjøre tiltak som koster for at ikke du skal få det inn til deg. Og hvis ikke de er villig så kan du ikke gjøre noe for å tvinge de. Anonymkode: bf222...949
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #13 Skrevet 21. august 2022 Khloe P.T skrev (9 timer siden): Vi har jevnt og trutt mus i huset, men det er ikke mer enn kanskje 2-3 ganger i året. Merker det i matsøppla. Jeg har aldri tenkt at det var noen krise, eller at vi f.eks ikke skulle få solgt pga det. Det er stor forskjell på å ha mus i huset hele tiden og en slenger nå og da. Det er nå min mening. Dette er i alle fall ikke vanlig! Jeg har aldri sett mus eller spor etter mus (eller hørt noe) i huset mitt, og det samme gjelder barndomshuset mitt og det nåværende huset til foreldrene mine. En sjelden gang utenfor, ja, men aldri inne eller i veggene. Om jeg kjøper et gammelt hus blir det å sjekke/etablere musebånd o.l. noe av det første som skal gjøres. En gang i tiåret er kanskje akseptabelt, men flere ganger i året - da er det på tide å gjøre noen tiltak! 😱🤮 Anonymkode: b1434...53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå