ladeybetween Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 ei. Jeg er i en vanskelig og vond situasjon. Jeg og typen var sammen i underkant av 3 år. Jeg valgte å gjøre det slutt på grunn av ulike ting (tok dette opp med han mens vi var sammen). Etter bruddet var jeg helt knust. Jeg ville ikke komme meg over han fordi jeg ville at det skulle bli oss. Jeg bestemte meg derfor for å gi det en ny sjanse. Nå 3 uker etter at vi har gitt det en ny sjanse har jeg klump i magen. Jeg ser virkelig at han prøver å endre på det jeg synes var utfordrende og jeg har blitt bedre på å kommunisere og gjør alt for at dette skal gå. Likevel har jeg en vond følelse. Han elsker meg virkelig og er verdens snilleste og tryggeste person. Jeg ser for meg at vi kan fungere fintsammen i fremtiden med tanke på barn, bosted osv. Likevel sitter jeg med en følelse av «er dette alt». Jeg har lyst til å komme hjem etter jobb å glede meg til å se han, jeg har lyst til å kunne gi den kjærligheten han gir og viser tilbake til han. Jeg vet at dersom jeg gjør det slutt igjen så kommer jeg til å bli knust og angre. Jeg er også livredd for å ikke møte noen andre som er så snill og har så mye kjærlighet for meg, samt ønsker å bosette seg der jeg ønsker å bosette meg og at jeg om 3 år (hvis jeg gjør det slutt) forstår at gresset ikke er grønnere på andre siden. Jeg er også livredd for å miste han som en venn. Hjelp, jeg synes dette er kjempevondt. Han er forresten min første kjæreste. Hilsen jente 23
Perelandra Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg