Bayley Skrevet 21. august 2022 #1 Del Skrevet 21. august 2022 Jeg er så og si aldri lenger i «ekte» butikker, og benytter meg stort sett av nettbutikkene. For å teste ut og oppdage nye favoritter, er jo vareprøver genialt, mens syns flere og flere parfymerier har sluttet med det. Er det noen som vet hvilke som fortsatt sender det med ordren din? blivakker, kicks og Blush har i hvertfall sluttet/aldri gjort det. Hva med nordicfeel? Eller andre? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissIndependent45 Skrevet 21. august 2022 #2 Del Skrevet 21. august 2022 Følger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 21. august 2022 #3 Del Skrevet 21. august 2022 Jeg anbefaler Finn og Tise. Mange selger prøver fra parfymen sin. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 21. august 2022 #4 Del Skrevet 21. august 2022 Og Nordic Feel sender nesten alltid gave. Men det er gjerne hudpleie, ikke parfyme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå