Stay Skrevet 6. juni 2023 #41 Del Skrevet 6. juni 2023 David snkker med, og kommenterer LA på fest i en av de nyere episodene av Alle elsker David. Om det er noe mer vet jeg ikke, men det er kanskje der "ryktet" stammer fra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 6. juni 2023 #42 Del Skrevet 6. juni 2023 Sushiii skrev (På 23.8.2022 den 10.39): Hvorfor bytter hun ikke etternavn nå som de ikke er gift mer? Ikke alle bytter pga skilsmisse 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 7. juni 2023 #43 Del Skrevet 7. juni 2023 (endret) Xstrella skrev (15 timer siden): Seriøst? Hva sier frk Damli nå da? Hun ble jo sjalu når han ble sammen med H. Hun ble jo sjalu på Iselin også fordi hun har tatt hennes plass og oppmerksomhet fra David, helt latterlig narsessistisk. Tenker at David og Louise hadde blitt et pent par egentlig, hun er vakker, ung, har barn og passer perfekt inn i hans livsstil på vestkanten. Hun er ryddig, har bra stil og elsker fint interiør, de begge elsker å stå alpint, reise, kose seg med god mat og vin og trene. De har jo veldig mye til felles. De er i utgangspunktet et meget god match. Tror helt sikkert han hadde blitt en kjempe god stefar for sønnen hennes også. Endret 7. juni 2023 av Carabilla 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 7. juni 2023 #44 Del Skrevet 7. juni 2023 Carabilla skrev (8 timer siden): Hun ble jo sjalu på Iselin også fordi hun har tatt hennes plass og oppmerksomhet fra David, helt latterlig narsessistisk. Tenker at David og Louise hadde blitt et pent par egentlig, hun er vakker, ung, har barn og passer perfekt inn i hans livsstil på vestkanten. Hun er ryddig, har bra stil og elsker fint interiør, de begge elsker å stå alpint, reise, kose seg med god mat og vin og trene. De har jo veldig mye til felles. De er i utgangspunktet et meget god match. Tror helt sikkert han hadde blitt en kjempe god stefar for sønnen hennes også. Enig i alt, men synes LAR virker så klagete og misfornøyd. Men David har en veldig positiv energi. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 7. juni 2023 #45 Del Skrevet 7. juni 2023 HerKommerMummi skrev (3 timer siden): Enig i alt, men synes LAR virker så klagete og misfornøyd. Men David har en veldig positiv energi. Jeg syns LAR virker mer tilfreds og lykkelig nå etter at hun ble mamma og singel. Hun ser i tillegg smashing ut. Hun må bare slutte å fylle på leppene, for akkurat nå er det too much. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 8. juni 2023 #46 Del Skrevet 8. juni 2023 bonsaijenta skrev (8 timer siden): Jeg syns LAR virker mer tilfreds og lykkelig nå etter at hun ble mamma og singel. Hun ser i tillegg smashing ut. Hun må bare slutte å fylle på leppene, for akkurat nå er det too much. Sikkert ikke lett å leve med JAR heller, så mye reising, flytting og ustabilitet...ikke akkurat det man trenger når man har små.barn. Er i grunn rart at han bor så langt unna alle barna sine, kunne sikkert fått jobb i nærheten av Oslo/ Bærum og iallefall fulgt opp han minste mer. Er jo siste barnet hans i følge han selv, vil han ikke ha flere. Syntes hun virker mer tilfreds med livet sitt nå og det er veldig bra. Han lille er jo så skjønn og blid, har det veldig godt ser det ut som. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 8. juni 2023 #47 Del Skrevet 8. juni 2023 HerKommerMummi skrev (12 timer siden): Enig i alt, men synes LAR virker så klagete og misfornøyd. Men David har en veldig positiv energi. Har ikke fulgt henne så lenge, så litt fra da hun var med i bloggene bare. Men jeg opplever at hun er blid og fornøyd, lever veldig sunt og er en kjærlig og flink mor. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 8. juni 2023 #48 Del Skrevet 8. juni 2023 Carabilla skrev (4 timer siden): Sikkert ikke lett å leve med JAR heller, så mye reising, flytting og ustabilitet...ikke akkurat det man trenger når man har små.barn. Er i grunn rart at han bor så langt unna alle barna sine, kunne sikkert fått jobb i nærheten av Oslo/ Bærum og iallefall fulgt opp han minste mer. Er jo siste barnet hans i følge han selv, vil han ikke ha flere. Syntes hun virker mer tilfreds med livet sitt nå og det er veldig bra. Han lille er jo så skjønn og blid, har det veldig godt ser det ut som. Som fotballtrener så må man faktisk flytte dit man får jobb, det gjelder alle trenere i divisjoner langt oppe. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 8. juni 2023 #49 Del Skrevet 8. juni 2023 Orly skrev (10 timer siden): Som fotballtrener så må man faktisk flytte dit man får jobb, det gjelder alle trenere i divisjoner langt oppe. Ja, du har rett i det. Handler litt om prioritering også da, akkurat den jobben han har er i mine øyne veldig lite viktig med tanke på hva han går glipp av med barnet sitt...personlig ville jeg heller flippet burgere enn å bo så langt unna...men d er meg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 8. juni 2023 #50 Del Skrevet 8. juni 2023 Carabilla skrev (44 minutter siden): Ja, du har rett i det. Handler litt om prioritering også da, akkurat den jobben han har er i mine øyne veldig lite viktig med tanke på hva han går glipp av med barnet sitt...personlig ville jeg heller flippet burgere enn å bo så langt unna...men d er meg. Det er vel det at han ønsker å være fotballtrener, og det var det laget han fikk napp hos...jobbtilbudene står vel ikke akkurat i kø kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 8. juni 2023 #51 Del Skrevet 8. juni 2023 (endret) Tough cookie skrev (51 minutter siden): Det er vel det at han ønsker å være fotballtrener, og det var det laget han fikk napp hos...jobbtilbudene står vel ikke akkurat i kø kanskje? JAR er ikke akkurat kjent for å prioritere egne barn. Endret 8. juni 2023 av HerKommerMummi 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 9. juni 2023 #52 Del Skrevet 9. juni 2023 Carabilla skrev (20 timer siden): Ja, du har rett i det. Handler litt om prioritering også da, akkurat den jobben han har er i mine øyne veldig lite viktig med tanke på hva han går glipp av med barnet sitt...personlig ville jeg heller flippet burgere enn å bo så langt unna...men d er meg. Ja det er deg, han ønsker å være trener så da må han forsake noe, som også endel andre foreldre må med tanke på jobb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. juni 2023 #53 Del Skrevet 9. juni 2023 Forstår godt at hun ikke bytter etternavn; antar hun vil ha samme etternavn som sønnen Nå vet jeg ingenting om bruddet, men jeg følger snapkanalen -hjemmebane der en gjeng fotballfruer og noen andre kvinner som er gift/samboer med kjente idrettsmenn driver. I hovedsak er det fotballfruer som har kanalen, og nesten alle har barn Må i nesten ta av meg hatten for at de orker å leve et så uforutsigbart liv, særlig med barn. De får ikke bygget opp et rotfeste slik at barna får et barndomshjem og får slått røtter. De har ikke noe de skulle ha sagt og må flytte dit mannen blir kjøpt opp av en klubb. Så er det å starte på nytt igjen med ny barnehage, skole, prøve å få seg venninner selv og et nytt nettverk, ikke familie rundt seg heller. Mannen er i tillegg mye borte; trening, kamper, flere uker på treningsleir Sofie Rekdal er samboer med Kristoffer fra Klepp, de leier leilighet i Molde men har satt seg opp hus på Jæren der han kommer fra, men de får ikke flyttet dit før i 2025….kanskje. De fikk nettopp baby, og man kan ikke time når en baby kommer til verden. De håpte at babyen skulle komme på termindato pga seriestart, noe som ikke skjedde. Hun gikk ganske lenge på overtid, hekt for hva som er grensa for å sette i gang fødsel, og der ble det bestemt at hun ble satt i gang dagen etter seriestart, på dag 11 eller 12 etter termin Ei som er fra Volda er gift med en som spiller for Leipzig, og de har to større barn og en baby. Før Leipzig så spilte han for en klubb i England og de bodde alle der. De flyttet også til Tyskland sammen som en familie, men pga hun har en kronisk sykdom og har behov for hjelp så valgte de at hun og barna flyttet tilbake til huset deres i Volda og møter bare mannen sin av og til. Får av og til vondt av henne, det er tydelig at hun savner mannen og barna faren, men nå får i allefall guttene gått på sanne skole, får etablert vennskap og god kontakt med besteforeldre, pluss hun får avlastning ift sykdommen. Jeg hadde ikke ønsket et sånt liv med så mye ustabilitet, Kan heller ikke være lett ift egen jobb, for du vet ikke hvor lenge du blir og hvor ferden går videre Husker ikke hvor det var de bodde, men det var i utlandet og det var lenge før de fikk barn og LAR mistrivdes pga hun måtte holde seg mest inne pga sikkerhet, hadde ingen venninner eller et sosialt liv. Hun både kjeder seg og var ensom. Jeg ble ikke overrasket over at det ble et brudd, det er nok begrenset hvor lenge man orker å flytte hit og dit, særlig når man får barn og ønsker stabilitet for barna 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 9. juni 2023 #54 Del Skrevet 9. juni 2023 skruf skrev (1 time siden): Forstår godt at hun ikke bytter etternavn; antar hun vil ha samme etternavn som sønnen Nå vet jeg ingenting om bruddet, men jeg følger snapkanalen -hjemmebane der en gjeng fotballfruer og noen andre kvinner som er gift/samboer med kjente idrettsmenn driver. I hovedsak er det fotballfruer som har kanalen, og nesten alle har barn Må i nesten ta av meg hatten for at de orker å leve et så uforutsigbart liv, særlig med barn. De får ikke bygget opp et rotfeste slik at barna får et barndomshjem og får slått røtter. De har ikke noe de skulle ha sagt og må flytte dit mannen blir kjøpt opp av en klubb. Så er det å starte på nytt igjen med ny barnehage, skole, prøve å få seg venninner selv og et nytt nettverk, ikke familie rundt seg heller. Mannen er i tillegg mye borte; trening, kamper, flere uker på treningsleir Sofie Rekdal er samboer med Kristoffer fra Klepp, de leier leilighet i Molde men har satt seg opp hus på Jæren der han kommer fra, men de får ikke flyttet dit før i 2025….kanskje. De fikk nettopp baby, og man kan ikke time når en baby kommer til verden. De håpte at babyen skulle komme på termindato pga seriestart, noe som ikke skjedde. Hun gikk ganske lenge på overtid, hekt for hva som er grensa for å sette i gang fødsel, og der ble det bestemt at hun ble satt i gang dagen etter seriestart, på dag 11 eller 12 etter termin Ei som er fra Volda er gift med en som spiller for Leipzig, og de har to større barn og en baby. Før Leipzig så spilte han for en klubb i England og de bodde alle der. De flyttet også til Tyskland sammen som en familie, men pga hun har en kronisk sykdom og har behov for hjelp så valgte de at hun og barna flyttet tilbake til huset deres i Volda og møter bare mannen sin av og til. Får av og til vondt av henne, det er tydelig at hun savner mannen og barna faren, men nå får i allefall guttene gått på sanne skole, får etablert vennskap og god kontakt med besteforeldre, pluss hun får avlastning ift sykdommen. Jeg hadde ikke ønsket et sånt liv med så mye ustabilitet, Kan heller ikke være lett ift egen jobb, for du vet ikke hvor lenge du blir og hvor ferden går videre Husker ikke hvor det var de bodde, men det var i utlandet og det var lenge før de fikk barn og LAR mistrivdes pga hun måtte holde seg mest inne pga sikkerhet, hadde ingen venninner eller et sosialt liv. Hun både kjeder seg og var ensom. Jeg ble ikke overrasket over at det ble et brudd, det er nok begrenset hvor lenge man orker å flytte hit og dit, særlig når man får barn og ønsker stabilitet for barna Forstår det kjempe godt. Blir fryktelig slitsomt å flytte hele tiden og starte helt på nytt. Viktig for barna å få rotfestet, knytte vennskap og ha stabilitet i hverdagen. Har hørt mange voksne som sliter etter en rotløs barndom med mye flytting. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 26. juni 2023 #55 Del Skrevet 26. juni 2023 David Eriksen? Huff....kunne han ikke funnet seg noen på sin egen alder 🙄 Men, de kan sikkert bli/er et fint par, for all del. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 26. juni 2023 #56 Del Skrevet 26. juni 2023 (endret) Krutthøna skrev (22 minutter siden): David Eriksen? Huff....kunne han ikke funnet seg noen på sin egen alder 🙄 Men, de kan sikkert bli/er et fint par, for all del. Han kommer aldri til å finne seg noen på egen alder igjen😆😆 Ikke mange damer på 55 som orker det kjøret med fest og henge med 20 åringer hele tiden... Tenker Louise Angelika generelt passer han perfekt...hun har barn, ser bra ut, har mange like interesser som han og glir rett inn i livsstilen han liker... Hun passer iallefall mye bedre enn Hedvig...hun var mer som en adoptivdatter som han måtte passe på... Louise er i det minste selvstendig og ryddig. Hun har god kjennskap til bransjen og kan sikkert være en god sparringspartner når det gjelder jobben hans også. Endret 26. juni 2023 av Carabilla 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 26. juni 2023 #57 Del Skrevet 26. juni 2023 Krutthøna skrev (2 timer siden): David Eriksen? Huff....kunne han ikke funnet seg noen på sin egen alder 🙄 Men, de kan sikkert bli/er et fint par, for all del. Hun virker i det minste mye roligere og mer voksen enn Hedvig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 26. juni 2023 #58 Del Skrevet 26. juni 2023 Krutthøna skrev (7 timer siden): David Eriksen? Huff....kunne han ikke funnet seg noen på sin egen alder 🙄 Men, de kan sikkert bli/er et fint par, for all del. Han har vel pengene og livet hun ønsker 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 27. juni 2023 #59 Del Skrevet 27. juni 2023 Nok et forhold som snart blir over. Han må innse han er for gammel til et jet set liv med damer under 33 år. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 27. juni 2023 #60 Del Skrevet 27. juni 2023 Xstrella skrev (29 minutter siden): Nok et forhold som snart blir over. Han må innse han er for gammel til et jet set liv med damer under 33 år. Han vil nok kun gå etter yngre damer ja...så lenge han har mye penger og holder seg i form så vil han nok få det også. Jeg er 40 og kunne ALDRI orket det livet David lever med så mye festing og drikking hele tiden. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå