Gå til innhold

Kattnakken regndress (foret)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt og mottatt Kattnakken vinterregndress, men er så usikker om det er like greit å bare ha vanlig regntøy med ull og fleece under. Man må vel uansett ha en vinterdress i tillegg. Er det noen som har noen gode argumenter for eller/og mot å kjøpe denne dressen?

Anonymkode: 23fd3...d98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det kommer litt ann på hvor du bor mtp klima og kanskje også barnets alder. Vi bor i Bergen og hadde en slik første vinteren i bhg for det ene barnet vårt. Vi hadde vinterdress også, men den ble nesten ikke brukt. Vinteren var såpass våt at regndressen var greiest. For de minste synes jeg heldressen var mest praktisk også fremfor todelt regntøy. Enklere å ta av og på, og jeg tror det holdt barnet varmere og tørrere siden det ikke var åpent på midten 

Anonymkode: 0b0bf...2cb

• Liker 1
Skrevet

Bergenser her også, den dressen er et must i Vestlandsvær. Men hadde jeg bodd en plass med ordentlige vintre med snø eller kaldt og klart vær så ville jeg droppet den.

Anonymkode: 4adaf...4ed

• Liker 1
Skrevet

Ok, jeg bor på Østlandet og det er ganske kaldt her om vinteren, så da er egentlig saken ganske så grei. Er egentlig ganske glad i lag på lag når det er vått.

Barnet mitt er en jente på 3 år, har noen forresten forslag til en god vinterdress? :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok, jeg bor på Østlandet og det er ganske kaldt her om vinteren, så da er egentlig saken ganske så grei. Er egentlig ganske glad i lag på lag når det er vått.

Barnet mitt er en jente på 3 år, har noen forresten forslag til en god vinterdress? :)

På østlandet er det greit med en ordentlig vinterdress da vinterregndressen blir for kald på de kalde vinterdagene. Anbefaler reimatec stavanger.

Anonymkode: fa8e7...26d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kattnakken kommer med "vanlig" vinterdress også.

Forrige vinter i Oslo så brukte vi vinterregndressen mer enn ordinær vinterdress. Fikk beskjed av barnehagen at våre barn var noen av de få som faktisk holdt seg tørre i slaps og regn. 

Anonymkode: 90463...db5

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjøper helårsdressen deres til vår på 3,  snart 4 år,  men har hatt vinter-regndressen før også. Har brukt begge til temperaturene bikker 10-12 grader,  så de holder lenge og godt gjennom året. Har tynt regnsett å ha hjemme,  for nei, vi er ikke så mye ute i regnvær, og det får bli med i barnehagen de to mnd (1 mnd i år.....) kattnakken blir for varm. Regntøy brukes bare når det er VÅTT ute, så ja man må selvsagt ha egen vinterdress, så som regntøy er jeg knallfornøyd med Kattnakken. Det holder godt slitasjemessig også. 

Anonymkode: 7d3e2...5b1

Skrevet

Bor i Bergen og barnet har både kattnakken og vanlig vinterdress. Kattnakken er absolutt mest brukt. 
Som vanlig vinterdress pleier vi å kjøpe didriksons, han har aldri vært våt eller kald i den heller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...