AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Er det normalt å ikke ha symptomer så tidlig? Redd for MA. Når begynte dere å få symptomer? Anonymkode: 85d0a...a3f
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 Helt normalt. Noen får ikke symptomer i det hele tatt, og merker knapt de er gravide, og så har du hele skalaen fra litt til mye symptomer og til følgesykdommer som hypermesis, bekkenløsning osv. Anonymkode: 67dda...197 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #3 Skrevet 21. august 2022 Hadde bare litt magekramper, ellers lite. Anonymkode: 43fa3...94a 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 Skjønner, men har jo ikke ømme pupper en gang.. Leser jo at alle har det i starten.. 🤷♀️ Anonymkode: 85d0a...a3f
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #5 Skrevet 21. august 2022 Det hadde ikke jeg heller, kom senere. Visste det kun fordi det var uteblitt mens. Anonymkode: 4ad69...c96 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #6 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Skjønner, men har jo ikke ømme pupper en gang.. Leser jo at alle har det i starten.. 🤷♀️ Anonymkode: 85d0a...a3f Jeg hadde ikke det. Jeg får ømme pupper til mens, så for min del var fraværet av ømme pupper symptomet 😅 De ble ømme senere i graviditeten, når puppene begynte å vokse. Anonymkode: 67dda...197 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #7 Skrevet 21. august 2022 To svangerskap, ingen symptomer før lengre ut i begge 😊 testet ikke før to uker etter at mensen uteble på første, merket ingenting på kroppen at noe var på gang. Anonymkode: 05c15...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #8 Skrevet 21. august 2022 Helt vanlig å ikke ha symptomer. Man kan få veldig feil inntrykk av å lese for mye om graviditet og prøving på internett. Anonymkode: 82c5c...35c 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #9 Skrevet 21. august 2022 Ikke hatt symptomer før uke 6 med noen av mine, bare med sistemann jeg var kvalm og hadde ømme pupper. Anonymkode: 74f64...b87 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #10 Skrevet 21. august 2022 Jeg er i uke 7. Er også usikker på om jeg faktisk er gravid haha. Men har tatt to positive tester og har ikke hatt mensen. Hatt litt "menssmerter", og i dag var jeg kvalm i 30 sekunder, men det kom samtidig som at jeg tenkte på noe jeg gruer meg til, og når jeg gruer meg til ting pleier jeg å bli litt kvalm. Puppene er blitt litt større, og brystvortene er litt ømme. Litt samme følelse som da de vokste da jeg var 13. Men jeg har også lagt på meg mye det siste året og blitt større alle andre steder også. Og brystvortene mine har alltid vært store og blitt fort såre fra før. Jeg tror altså at hadde det ikke vært for uteblitt mensen og positiv test, så hadde jeg nok ikke skjønt at jeg var gravid. Ikke vært til 1. svangerskapskontroll enda, har fått i uke 12. Vet ikke hvor sikkert de kan si da at ting er i orden. Det er vel på UL at det blir enklere? Føler jeg liksom må gjennom det først før jeg kan stole helt på at dette går bra og at det faktisk skjer 😅. Føler liksom alle andre flyr rundt og har vondt og er kvalme og sykemeldte, mens jeg kjenner ingenting. Og det lille jeg kjenner tror jeg liksom er noe annet. I uke 4 kjente jeg ingenting. Tok bare test fordi jeg ikke hadde fått mensen. Anonymkode: 431b2...232 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #11 Skrevet 21. august 2022 Jeg er rundt der nå, har ømme nipler og en veldig svak kvalme som går over når jeg spiser. Muligens litt ekstra hormonell da.. ellers vil jeg si jeg er som vanlig. Anonymkode: 13b18...444
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #12 Skrevet 21. august 2022 Jepp. Jeg var 6 +6 på vei da jeg fant ut jeg var gravid. Tok graviditetstest fordi jeg var så sykt trøtt, ellers hadde jeg ikke anet noe. Trøtthet var eneste symptomet mitt 1. trimester. Og brystene vokste litt ettervært. Anonymkode: c44e8...cda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå