AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Hei, her trenger jeg nok en innputt av dere, jeg har blitt singel etter 21 års forhold, eneste forholdet jeg har hatt. Var på date i kveld med verdens hærligste jente, første jeg har vært med siden bruddet med meg og eksen. Vi hadde det kjempe fint, og jeg hadde sommerfugler i magen, følte kjemien var utrolig, der var ikke noe pinlige øyeblikk. På slutten av dagen i dag så bestemte jeg meg for å kysse henne, hun trakk seg ikke tilbake. Og utifra hva hun har sagt så ønsker hun å møtes igjen, men hva gjør jeg nå? Jeg føler såpass sterk tilknytning til henne at jeg har ikke lyst til å møte noen andre, men ligger nå våken og prøver å gjenspeile hele situasjonen i hodet og ting blir bare kaos. Jeg blir usikker på om hun liker meg. Hva skal jeg gjøre videre? Føler at å åpne for hva jeg føler og ønsker kanskje kan bli litt mye etter 1 date, men har lyst til at vi skal bare date hverandre. Men det blir jo sunt å si etter 1 date? Anonymkode: 5cb17...935 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 Da syns jeg du skal invitere henne ut igjen. Lykke til:) Anonymkode: 74237...3ca 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #3 Skrevet 21. august 2022 Prøv å hold igjen litt på kjærlighetserklæringene, og trangen til å legge bånd på henne. Gi uttrykk for at du koste deg veldig, og ser fram å treffe henne igjen. Du har trolig vært i et vakum ganske lenge, når det gjelder følelser og oppmerksomhet, og det er lett å tenke at du ville reagert likt på nær sagt alle skjørt som kom i din retning. Date henne i rolig tempo, og bli ordentlig kjent. Jeg ble også veldig følelsesmessig bundet til den første jeg traff, etter et langt forhold var over. Desverre var det en gift kvinne. Anonymkode: 3efc2...99a 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 Hun syntes sikkert det var for tidlig å kysse deg. Slik er jeg også. Trenger tid på meg før jeg vil bli fysisk, og ro til å kjenne etter på følelser. La henne ta styringen fremover. La henne ta initiativ til å kysse. Prøv å følg hennes tempo, uten å bli overveldende. Synes ikke du skal åpne deg for mye og be om eksklusivitet bare etter en date. Da kan det hende hun føler det blir for intenst og kveldende og rømmer sin vei. Jeg hadde en mann fortelle meg at han følte seg forelska i meg etter bare én date. Det syntes jeg var sykt skummelt. Jeg likte han, men var enormt redd for å såre han. Holdt nesten på å avslutte hele relasjonen. Det kan også hende at du kjente en enorm kjemi, men ikke henne. Så gi henne ro til å kjenne etter. Folk er forskjellige. Anonymkode: 5ec4f...c97 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #5 Skrevet 23. august 2022 TS her. Ble bedt på date nummer 2av henne dagen etterpå, søndagen litt utpå dagen, så ble bedt hjem til henne på lunsj, satt og spiste en god lunsj og snakket sammen, fikk melding av henne at hun hadde kost seg kjempe masse på date 2 og 3 og har veldig lyst til å fortsette å treffe meg, med sånn smilefjes med hjerter rundt. skulle egentlig møte henn om en liten stund, men hun måtte flytte på dagen vi skulle møtes pga noe personlige greier, (jeg vet hva den er) så håper det blir et tredje møte. Har bestemt at hvis jeg får et tredje møte så skal jeg la henne ta initiativet. Skal lage middag til henne også skal vi se en film hos henne. kjenner litt nerver for om jeg har andre konkurenter, men det er vel en del av dating livet😅 Anonymkode: 5cb17...935 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #6 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): TS her. Ble bedt på date nummer 2av henne dagen etterpå, søndagen litt utpå dagen, så ble bedt hjem til henne på lunsj, satt og spiste en god lunsj og snakket sammen, fikk melding av henne at hun hadde kost seg kjempe masse på date 2 og 3 og har veldig lyst til å fortsette å treffe meg, med sånn smilefjes med hjerter rundt. skulle egentlig møte henn om en liten stund, men hun måtte flytte på dagen vi skulle møtes pga noe personlige greier, (jeg vet hva den er) så håper det blir et tredje møte. Har bestemt at hvis jeg får et tredje møte så skal jeg la henne ta initiativet. Skal lage middag til henne også skal vi se en film hos henne. kjenner litt nerver for om jeg har andre konkurenter, men det er vel en del av dating livet😅 Anonymkode: 5cb17...935 skulle stå 1 og 2 ikke 2 og 3. Anonymkode: 5cb17...935
-Missi- Skrevet 23. august 2022 #7 Skrevet 23. august 2022 Ønsker deg masse lykke til ts❤ høres riktig så bra ut dette 🤞😊
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #8 Skrevet 24. august 2022 -Missi- skrev (14 timer siden): Ønsker deg masse lykke til ts❤ høres riktig så bra ut dette 🤞😊 Tusen takk kjenner jeg ble urolig for jeg fikk vite at hun skriver med andre og er fortsatt aktiv på dating app, så håper dette går riktig vei TS Anonymkode: 5cb17...935 1
-Missi- Skrevet 24. august 2022 #9 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tusen takk kjenner jeg ble urolig for jeg fikk vite at hun skriver med andre og er fortsatt aktiv på dating app, så håper dette går riktig vei TS Anonymkode: 5cb17...935 Det skjønner jeg men kanskje hun ikke føler at dere er så seriøse enda? Gi det tid man føler ofte veldig ulikt i starten og har forskjellig tankegang på slike ting. Hvis det er kun deg hun møter og bare skravler med de andre så får du heller prøve å tenke at hun har sett noe hun liker ekstra godt ved deg og tenke på at du nok har utkonkurrert en hel del allerede. Husk vi kvinner får mange tilbud men det er kun de beste vi faktisk gidder å møte. Alle disse " du er fin " meldinger på appen betyr lite 😊
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #10 Skrevet 24. august 2022 -Missi- skrev (16 minutter siden): Det skjønner jeg men kanskje hun ikke føler at dere er så seriøse enda? Gi det tid man føler ofte veldig ulikt i starten og har forskjellig tankegang på slike ting. Hvis det er kun deg hun møter og bare skravler med de andre så får du heller prøve å tenke at hun har sett noe hun liker ekstra godt ved deg og tenke på at du nok har utkonkurrert en hel del allerede. Husk vi kvinner får mange tilbud men det er kun de beste vi faktisk gidder å møte. Alle disse " du er fin " meldinger på appen betyr lite 😊 Det er helt sant det du sier, man tenker ulikt, hvis jeg finner noen jeg synes er interesant så sletter jeg appen for å ungå distraksjon, men det er meg og en app går det an å laste ned på nytt 😄 ja du det er helt sant, så lenge det bare er meg hun møter så er det helt greit det vet jeg ikke, men man må bare ha tilltro, tenker jeg får se hva som skjer på date nummer 3 også hvis det er veldig koselig er det bare å nevne det og høre hva hun tenker fremover får ikke truffet hverandre så ofte siden hun bare er barnefri Torsdag til mandag annenhver uke😅 TS Anonymkode: 5cb17...935
-Missi- Skrevet 24. august 2022 #11 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er helt sant det du sier, man tenker ulikt, hvis jeg finner noen jeg synes er interesant så sletter jeg appen for å ungå distraksjon, men det er meg og en app går det an å laste ned på nytt 😄 ja du det er helt sant, så lenge det bare er meg hun møter så er det helt greit det vet jeg ikke, men man må bare ha tilltro, tenker jeg får se hva som skjer på date nummer 3 også hvis det er veldig koselig er det bare å nevne det og høre hva hun tenker fremover får ikke truffet hverandre så ofte siden hun bare er barnefri Torsdag til mandag annenhver uke😅 TS Anonymkode: 5cb17...935 Ja da har dere bare hatt 2 dater? Det hadde vært ekstremt tidlig for meg å avslutte alle samtaler med andre så tidlig i en relasjon så vi er nok veldig forskjellig 🤣 jeg hadde nok desverre blitt litt skremt når noen var så seriøse så tidlig. Men du må jo gjøre det som føles naturlig for deg det er jo veldig viktig ❤😊man skal like hverandre for de menneskene man er, ekte og ærlig. Kanskje hun blir sjarmert av din seriøsitet også det kan godt hende. Vær deg selv du så krysser jeg fingra for deg🤞😊 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #12 Skrevet 24. august 2022 -Missi- skrev (36 minutter siden): Ja da har dere bare hatt 2 dater? Det hadde vært ekstremt tidlig for meg å avslutte alle samtaler med andre så tidlig i en relasjon så vi er nok veldig forskjellig 🤣 jeg hadde nok desverre blitt litt skremt når noen var så seriøse så tidlig. Men du må jo gjøre det som føles naturlig for deg det er jo veldig viktig ❤😊man skal like hverandre for de menneskene man er, ekte og ærlig. Kanskje hun blir sjarmert av din seriøsitet også det kan godt hende. Vær deg selv du så krysser jeg fingra for deg🤞😊 Samme her, hadde fått helt angst og løpt. Så RO NED Anonymkode: 08a26...1dc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå