AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Skrevet 21. august 2022 Dere menn i 30-årene som enten har barn eller som ikke ønsker det...hvor stor aldersforskjell oppover ville dere "tolerert" hvis dere skulle date en kvinne seriøst? Anonymkode: 62162...aa2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Skrevet 21. august 2022 Fins sikkert unntak og jeg har vel vært heldig å møte et unntak. Jeg er litt over 50 og dater en som er 15 år yngre som er seriøs. Grunnen til at jeg begynner å bli trygg på at han ikke er som andre menn er at vi bor i forskjellige land. Vi har lik kultur og hvite begge to. Han har holdt kontakten siden 2020. Han kom å besøkte meg en helg i sommer og snakker nå seriøst om å flytte hit og prøve å få seg en jobb og kjenne på hvordan det er å bo i Norge. At han liker meg er jeg ikke i tvil om. Alt har bare vært enkelt og mest stødige mannen jeg har møtt noen gang. Så ja er mulig men skjer nok ikke ofte. Yngre menn vil stort sett ha oss kun for sex Anonymkode: f9e29...d1a 1
bullehurk Skrevet 21. august 2022 #3 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Yngre menn vil stort sett ha oss kun for sex Og i dag er det faktisk mange av oss modne kvinner som vil ha akkurat det. Ikke alle er "ofre". Selvstendige voksne kvinner som klarer seg utmerket selv, men vil ha et aktivt sexliv. Da gjerne med en fast elsker (med litt futt i) 😉 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fins sikkert unntak og jeg har vel vært heldig å møte et unntak. Jeg er litt over 50 og dater en som er 15 år yngre som er seriøs. Grunnen til at jeg begynner å bli trygg på at han ikke er som andre menn er at vi bor i forskjellige land. Vi har lik kultur og hvite begge to. Han har holdt kontakten siden 2020. Han kom å besøkte meg en helg i sommer og snakker nå seriøst om å flytte hit og prøve å få seg en jobb og kjenne på hvordan det er å bo i Norge. At han liker meg er jeg ikke i tvil om. Alt har bare vært enkelt og mest stødige mannen jeg har møtt noen gang. Så ja er mulig men skjer nok ikke ofte. Yngre menn vil stort sett ha oss kun for sex Anonymkode: f9e29...d1a Så hyggelig! Anonymkode: 62162...aa2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #5 Skrevet 21. august 2022 2 år yngre er det eldste jeg hadde akseptert. Anonymkode: be681...8b0 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #6 Skrevet 21. august 2022 bullehurk skrev (3 timer siden): Og i dag er det faktisk mange av oss modne kvinner som vil ha akkurat det. Ikke alle er "ofre". Selvstendige voksne kvinner som klarer seg utmerket selv, men vil ha et aktivt sexliv. Da gjerne med en fast elsker (med litt futt i) 😉 Ja hvis du ikke får følelser for de du har sex med så kjør på. Jeg klarer ikke det. Jeg får følelser enten jeg vil eller ikke med noen jeg har sex med over tid og da er det ikke like gøy lengre. Anonymkode: f9e29...d1a
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #7 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja hvis du ikke får følelser for de du har sex med så kjør på. Jeg klarer ikke det. Jeg får følelser enten jeg vil eller ikke med noen jeg har sex med over tid og da er det ikke like gøy lengre. Anonymkode: f9e29...d1a Slik er det med meg også, helt umulig. Det knyttes bånd uansett hvordan jeg prøver å unngå det, og da vil man helst ikke at det skal skje med en 23-åring når man selv er 46 😄 Dette er det mange gutter/menn som synes det er vanskelig å forstå, har jeg sett (de som maser om sex med "eldre" kvinner). Anonymkode: 62162...aa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå