Gjest Cid Skrevet 21. august 2022 #1 Del Skrevet 21. august 2022 Det skal visstnok komme en fortsettelse til Ally McBeal, noen her som kommer til å se? Calista har blitt spurt om å komme tilbake som Ally, husker godt den serien fra når jeg var liten, blir interessant https://deadline.com/2022/08/ally-mcbeal-sequel-new-lead-abc-karin-gist-calista-flockhart-1235094659/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Del Skrevet 21. august 2022 Kult. Har savnet å se den serien. Går det an å få sett den noe sted? Anonymkode: 10883...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #3 Del Skrevet 21. august 2022 Den serien bar helt rå, men jeg er øitt redd dette blir som alle andre serier for tiden. En miks hvor det i allefall er noen homo, noen trans, riktig ratio av asiatere og mørkhudete (selv om allys beste venninne renee er mørkhudet og lucy lui var med) problemer med identitet og kjønn osv. Sånn mølje som oppfølgeren til sex and the City ble Anonymkode: 94126...9f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 21. august 2022 #4 Del Skrevet 21. august 2022 Tror jeg er den eneste som ikke likte den serien 😆 (skal ikke se) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #5 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den serien bar helt rå, men jeg er øitt redd dette blir som alle andre serier for tiden. En miks hvor det i allefall er noen homo, noen trans, riktig ratio av asiatere og mørkhudete (selv om allys beste venninne renee er mørkhudet og lucy lui var med) problemer med identitet og kjønn osv. Sånn mølje som oppfølgeren til sex and the City ble Anonymkode: 94126...9f0 Dette var det jo en del av i den serien på 90-tallet da. Anonymkode: 10883...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 21. august 2022 #6 Del Skrevet 21. august 2022 Cid skrev (7 timer siden): Det skal visstnok komme en fortsettelse til Ally McBeal, noen her som kommer til å se? Calista har blitt spurt om å komme tilbake som Ally, husker godt den serien fra når jeg var liten, blir interessant https://deadline.com/2022/08/ally-mcbeal-sequel-new-lead-abc-karin-gist-calista-flockhart-1235094659/ hm litt skeptisk må jeg si. Forstår ikke helt hva den skal bygge videre på. Og det er jo over 20 år siden serien gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #7 Del Skrevet 21. august 2022 Det var en sånn serie jeg så på og likte, men aldri elsket. Husker jo nesten ikke hva den handlet om nå, det var noe trekantdrama, han døde vel til slutt han Billy? Jeg var egentlig aldri så interessert i selve Ally eller hennes kjærlighetsliv, nevroser og dansende babyer. Men digget Lucy Liu og Greg Germanns karakterer, og så var hun sekretæren litt morsom. Alltid skeptisk til oppfølgere, det er vel helt andre produsenter og alt.. ekstremt lave forventninger, men kommer sikkert til å se første episode for og få bekreftet at den er like ræva som jeg trodde. Anonymkode: 299f2...8de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå