Gå til innhold

Spurte en fyr om å være fuckvenn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fyr som har flørtet og vært utrolig snill mot meg i over et år. Vi er venner, men ikke så nære. Men han har gjort mye for å hjelpe meg. Ifølge felles bekjente så synes han at jeg er sexy og pen.

Han spøker om hvor god han er i senga, hvor stort utstyr, hvor mange damer han har hatt og mye tull i den retningen.  Så jeg sa at han måtte komme og vise det for meg😅 At jeg trengte en god k*k i singel tilværelsen. Han svarte at det var klart at han skulle stå til tjeneste.

Har ikke hørt fra han siden...

Er første gang jeg har opplevd at en mann ikke kommer løpende om man hinter frampå at man vil gjerne kose litt. 

Noen som har en anelse om hva dette kommer av?

Anonymkode: a220d...70f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han ikke vil fucke opp vennskapet? eller kanskje han fikk kalde føtter? 🤷‍♀️

Anonymkode: e2c6d...f0d

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Han har nok et brukernavn på KG🙈 ..han mest ivrigste på samletråden penisstørrelse? Neida, jeg tuller bare med deg. Jeg har jo selv blitt lurt av lovnad.. ei såkalt tergende luremus, men jeg visste ikke at det fantes en mannlig utgave av dem🤔

Jeg tor nok mange kvinner og menn har opplevd det samme.. store i ord, men liten på jord!

Skrevet

Han fikk nok sikkert kalde føtter :) 

Skrevet

Typisk mann. De har det i kjeften, tøffe på avstand men tør ikke når det kommer til stykke. Da får de prestasjonsangst 🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: a2fd6...269

• Liker 6
Skrevet

Er jo ikke sikkert at han forstod at det var et snev av alvor i det. Du får prøve å gi ham et hint til. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En fyr som har flørtet og vært utrolig snill mot meg i over et år. Vi er venner, men ikke så nære. Men han har gjort mye for å hjelpe meg. Ifølge felles bekjente så synes han at jeg er sexy og pen.

Han spøker om hvor god han er i senga, hvor stort utstyr, hvor mange damer han har hatt og mye tull i den retningen.  Så jeg sa at han måtte komme og vise det for meg😅 At jeg trengte en god k*k i singel tilværelsen. Han svarte at det var klart at han skulle stå til tjeneste.

Er første gang jeg har opplevd at en mann ikke kommer løpende om man hinter frampå at man vil gjerne kose litt. 

Kunne du ikke formidlet det annerledes?

Anonymkode: a0208...ba2

• Liker 1
Skrevet

Han tør ikke ta initiativ. Han venter på neste trekk fra deg. Han er usikker på om du mente det eller om du bare tulla. Så han er redd for å drite på draget hvis han tar kontakt og du skjønner at det er for et ligg, og at du da ler av han. 
Send en flørtende melding eller snap da vel!

Anonymkode: 0e4a9...77b

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest Suzanne
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Kunne du ikke formidlet det annerledes?

Anonymkode: a0208...ba2

De fleste menn liker ikke for mye grovt og direkte språk. 

Skrevet

Du skremte han. Menn liker ikke at damer er vulgære i språkbruk og sier de vil ha kuk. 

Anonymkode: adaf7...576

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Anonymkode: a220d...70fplus

Kanskje han har smurt litt tjukt på og da blir det prestasjonsangst, samtidig er han kanskje usikker på om du var morsom eller alvorlig.

Be han på en kopp kaffe pluss pluss hjemme hos deg. Så må du ta litt initiativ til pluss pluss om han dukker opp.

Dukker han ikke opp så ble det nok ikke.

Skrevet

Du får invitere ham på vin eller dra hjem til ham.

Skrevet

Synes du det er sexy med menn som snakker sånn?

Anonymkode: 2130d...b70

• Liker 2
Skrevet

Du må jo si at du mente alvor. Han tror nok du bare tulla

Anonymkode: 42ebf...bf4

Skrevet

Menn er ingen tankelesere og kvinner er elendige på å hinte. 

Tror rett og slett du overvurderer hintingen din og han ikke skjønner alvoret.

Prøv på nytt, og vær mer direkte og seriøs! 

Anonymkode: 14335...7ee

• Liker 3
Skrevet

For øvrig hørtes hintingen din ut som spøk. 

Jeg ville ikke tatt det seriøst heller. 

Anonymkode: 14335...7ee

• Liker 2
Skrevet

Tipper han tror at du tulla, men han et kanskje ikke helt sikker.så nå venter han på nytt iniativ fra deg

Skrevet

Be han med på noe, tur eller kaffe, øl ? 😁 hvis du har lyst på han da vel å merke.

Anonymkode: e439e...eea

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Dere kvinner har jammen ukompliserte liv...

Anonymkode: 580b6...0b8

• Liker 1
Skrevet
Suzanne skrev (4 timer siden):

De fleste menn liker ikke for mye grovt og direkte språk. 

Visst f gjør vi det....😂

Anonymkode: eb012...6d4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...