AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #1 Del Skrevet 21. august 2022 Jeg og en venninne hadde tidligere en greie med og oppsøke kirkegården på nattestid. Opplevelsene var mange. Vi tok bilder. Når vi så på bildene etterpå så forandret de seg foran øynene våres. Vi hørte skritt i løvbladene rett ved siden av oss som plutselig stoppet. Massevis av orber som svevde når vi filmet. Jeg fikk en gang en sterk følelse av og få kjeft i det vi skulle gå inn i kirkegården. Han ba oss om og holde oss til helvete unna og at jeg skulle holde kjeft. Han sa mer som jeg ikke husker for jeg var livredd. Dette var ikke en høy stemme men det var mer en veldig sterk følelse. Så fikk jeg disse skjellsordene fra ham inn i hodet på en måte. Jeg kunne kjenne hvor sint han var. Dette skjedde der de eldste gravene lå. Hver gang vi gikk på kirkegården så kjente jeg prikking i ryggen og akkuratt som jeg hadde en tung bør på skuldrene. Akkuratt som om noen skulle hengt på skuldrene mine. Den følelsen forsvant når vi kjørte bort fra kirken. Men jeg var utrolig sliten og tappet for energi i ettertid. Den mest intense opplevelsen skjedde når vi var oppe med gravene der de kremerte ligger. I det jeg nærmet meg en av gravene så fikk jeg en intens smerte i brystet. Jeg holdt på og falle ned i kne. Så tok jeg et steg tilbake og smerten var borte på et blunk. Jeg ville teste det en gang til og tok et steg nærmere grava igjen og da kom den grusomme smerten tilbake. Jeg hadde ikke klart den smerten lenge, så vondt gjorde det. Jeg sluttet helt med denne aktiviteten etter noe en gang ble med meg hjem og ga meg den mest skremmende natten i mitt liv. Kjenner fortsatt trangen til og oppleve dette igjen men jeg tror ikke jeg tør. Andre som har hatt lignende eller andre opplevelser? Anonymkode: 2afb7...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #2 Del Skrevet 21. august 2022 Dersom du går på kirkegården for å more deg, på en gravstøtte safari, så er dette gravskjending. Anonymkode: fdc2b...839 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #3 Del Skrevet 21. august 2022 Jøss, utrolig, du er jammen følsom. Michael Winger har også fortalt at han får smerter når han leter etter en forsvunnet person som er død. De fleste som driver med dette har lært seg å beskytte seg på en eller annen måte, slik at de slipper opplevelser der spøkelser blir med dem hjem og slikt. Kanskje du kan gå et kurs i mediumskap f.ex. og bli litt mer kjent med måter å gjøre dette på. Jeg har vært på kirkegård flere ganger på natta, ganske tilfeldig, og jeg opplever ingenting der, verken på dagtid eller nattestid. Men jeg har gått kurs i dyrekommunikasjon, og kan få inn dyr, også avdøde dyr. Det har også skjedd at jeg har kommunisert med avdøde mennesker. Men energier som henger igjen på den måten som med "spøkelser", har jeg aldri opplevd. Anonymkode: 929b8...b0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #4 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dersom du går på kirkegården for å more deg, på en gravstøtte safari, så er dette gravskjending. Anonymkode: fdc2b...839kan Kan vel ikke være gravskjending å gå rundt blant graver vel? Må man ikke velte en stein og ødelegge blomster for at det skal være gravskjending..? Anonymkode: e91b3...fd2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #5 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jøss, utrolig, du er jammen følsom. Michael Winger har også fortalt at han får smerter når han leter etter en forsvunnet person som er død. De fleste som driver med dette har lært seg å beskytte seg på en eller annen måte, slik at de slipper opplevelser der spøkelser blir med dem hjem og slikt. Kanskje du kan gå et kurs i mediumskap f.ex. og bli litt mer kjent med måter å gjøre dette på. Jeg har vært på kirkegård flere ganger på natta, ganske tilfeldig, og jeg opplever ingenting der, verken på dagtid eller nattestid. Men jeg har gått kurs i dyrekommunikasjon, og kan få inn dyr, også avdøde dyr. Det har også skjedd at jeg har kommunisert med avdøde mennesker. Men energier som henger igjen på den måten som med "spøkelser", har jeg aldri opplevd. Anonymkode: 929b8...b0f Spennende. Ja et sånt kurs har jeg aldri tenkt på. Takk for tips. Skal google litt og se om jeg finner noe. Ts Anonymkode: 2afb7...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #6 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan vel ikke være gravskjending å gå rundt blant graver vel? Må man ikke velte en stein og ødelegge blomster for at det skal være gravskjending..? Anonymkode: e91b3...fd2 Nei men når man morer seg med et sted som er for hvile er det jo skjending av den hvilen og respekten man burde holde på en gravplass. Kanskje du kjenner så mye der er fordi de ikke liker det? Anonymkode: fdc2b...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #7 Del Skrevet 21. august 2022 Dette er 100% psykologi og er ting dere har laget oppi deres egne hoder. Menneskehjernen er utrolig fascinerende. I stedet for å fylle hjernen med Michael Winger og andre personer som ikke aner hva de snakker om og har null relevant utdanning, hva med å sjekke ut en podcast om hvordan hjernen fungerer? SGU har en del segmenter om dette emnet, og mange mange andre. Anonymkode: 1e68d...51b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #8 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er 100% psykologi og er ting dere har laget oppi deres egne hoder. Menneskehjernen er utrolig fascinerende. I stedet for å fylle hjernen med Michael Winger og andre personer som ikke aner hva de snakker om og har null relevant utdanning, hva med å sjekke ut en podcast om hvordan hjernen fungerer? SGU har en del segmenter om dette emnet, og mange mange andre. Anonymkode: 1e68d...51b Og de er ikke så gretne som meg Anonymkode: 1e68d...51b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #9 Del Skrevet 21. august 2022 Nei, jeg har ikke hatt liknende opplevelser. Det skyldes at jeg ikke oppsøker kirkegårder på natten (hvorfor skulle jeg det?) og dessuten er jeg ikke plaget av hallusinasjoner. Anonymkode: 423f7...95b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #10 Del Skrevet 21. august 2022 Skjerp deg ts, det er en kirkegård ikke en fornøyelsespark.. Vis respekt. Anonymkode: c4a1b...b79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #11 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skjerp deg ts, det er en kirkegård ikke en fornøyelsespark.. Vis respekt. Anonymkode: c4a1b...b79 Så lenge de ikke forstyrrer andre mennesker som er der for å besøke gravene til sine avdøde, så har det vel ikke noe å si. De døde er døde, de eksisterer ikke lengre og kan ikke bry seg. Anonymkode: 1e68d...51b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #12 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så lenge de ikke forstyrrer andre mennesker som er der for å besøke gravene til sine avdøde, så har det vel ikke noe å si. De døde er døde, de eksisterer ikke lengre og kan ikke bry seg. Anonymkode: 1e68d...51b Jeg mente ikke respekt for de døde, jeg mente vis respekt for alle de narkomane som setter sprøytene sine der.. Anonymkode: c4a1b...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #13 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg mente ikke respekt for de døde, jeg mente vis respekt for alle de narkomane som setter sprøytene sine der.. Anonymkode: c4a1b...b79 Ingenting i innlegget tyder på at de plager narkomane Anonymkode: 1e68d...51b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 21. august 2022 #14 Del Skrevet 21. august 2022 (endret) Nei. Ikke opplevd. Endret 1. oktober 2022 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. august 2022 #15 Del Skrevet 21. august 2022 Tvillingsjel skrev (3 minutter siden): Nei. Ikke opplevd. Jeg lette til midnatt etter mormors grav, og gikk sikkert forbi tusen gravsteiner uten å finne den. Det var en diger kirkegård som bare ble større og større jo mer jeg gikk. Jeg vandret rundt frem til jeg måtte dra hjem med siste buss uten å finne grava. Men ingen ekle eller uforklarlige opplevelser. Heldigvis. Og jeg vandret rundt i bekmørke mot midnatt. Hei har du ikke funnet graven kan du se her sånn Gravminner | Slekt og Data 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 21. august 2022 #16 Del Skrevet 21. august 2022 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Hei har du ikke funnet graven kan du se her sånn Gravminner | Slekt og Data Jeg brukte denne nettsiden og fant koordinatene på et kart ved kirkegården, så jeg fant den på dagtid dagen etter 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. august 2022 #17 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan vel ikke være gravskjending å gå rundt blant graver vel? Må man ikke velte en stein og ødelegge blomster for at det skal være gravskjending..? Anonymkode: e91b3...fd2 Hei nei det er ikke skjending å gå på en kirkegård og titte ett fredeligere sted finner du ikke mvh tidligere Kirkegårdsarbeider 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. august 2022 #18 Del Skrevet 21. august 2022 Tvillingsjel skrev (2 minutter siden): Jeg brukte denne nettsiden og fant koordinatene på et kart ved kirkegården, så jeg fant den på dagtid dagen etter Hei igjen så fint ja de har jo kart der også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 25. august 2022 #19 Del Skrevet 25. august 2022 Jeg har røyket ting som er ansvarlige for å sende folk til kirkegårdene 😉 Kirkegårder er child's play, ta heller å finn en mæbe på Lindeberg og bli med hun til en av de leilighetene lenger der oppe med de høyblokka; kan hende du havner i annen dimensjon der inne, og har muligens en av de største opplevelsene opplevd i menneskehetens historie 😉 #SmokeWeedEveryday #SmokeDemonsEveryday #NietzscheErDød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #20 Del Skrevet 25. august 2022 Jeg bor omtrent på en kirkegård. Merker ikke en dritt. Rolige naboer da. Anonymkode: bebdb...660 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå