AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #161 Del Skrevet 31. august 2022 Noddi skrev (22 minutter siden): Ja er litt det inntrykket jeg fikk. Men du er ikke alene om det. De fleste som prøver i lengre perioder har det vanskelig🙁 Du er over 30 og vi kvinner har en biologisk klokke. Er enklere for en mann å ta det rolig 🙈 De er fruktbare hele livet. Ja satser på dere løser dette 😊 greit å snakke med en lege som er spesialist på dette. Kanskje det blir godt for deg. Bare å få ballen til å rulle. Ja, må nok bare snakke med han om dag om hvordan vi skal gå videre. Og, nå ser jeg at jeg har opptatt hele tråden med mine negative tanker i dag. Beklager det altså. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 31. august 2022 #162 Del Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, må nok bare snakke med han om dag om hvordan vi skal gå videre. Og, nå ser jeg at jeg har opptatt hele tråden med mine negative tanker i dag. Beklager det altså. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Neida er derfor man har en slik tråd 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 31. august 2022 #163 Del Skrevet 31. august 2022 (endret) Da har jeg tatt en test. Syns faktisk jeg ser noe. Hva tenker dere? Man ser det bedre i virkeligheten. Men legger ved et bilde uansett 😊 For meg så er jeg ikke gravid før en digital slår ut. Jeg vet at disse testene kan gi skyggestreker. Og så tidlig er det muligheter for kjemisk, så jeg vil ikke juble ennå 🙈 Endret 31. august 2022 av Noddi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 31. august 2022 #164 Del Skrevet 31. august 2022 Har prøvd å få tatt bilde av streken, men den er så svak at det nesten er umulig å få på kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #165 Del Skrevet 31. august 2022 Noddi skrev (18 minutter siden): Har prøvd å få tatt bilde av streken, men den er så svak at det nesten er umulig å få på kamera. Kan kanskje skimte noe.. hvor mange dpo?🥰 Anonymkode: cd7ec...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 31. august 2022 #166 Del Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan kanskje skimte noe.. hvor mange dpo?🥰 Anonymkode: cd7ec...cf1 Tidlig 😅 er 9dpo så er nok ikke så rart at man kanskje ikke ser noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #167 Del Skrevet 31. august 2022 Noddi skrev (1 minutt siden): Tidlig 😅 er 9dpo så er nok ikke så rart at man kanskje ikke ser noe. Okei🙈😅 Anonymkode: cd7ec...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 31. august 2022 #168 Del Skrevet 31. august 2022 Ruskemor, jeg kan ikke si annet enn jeg forstår deg så utrolig godt. Her har vi prøvd i 1,5år, og hver måned når mensen kommer er det som at verden bare faller sammen. Jeg håper det skal klaffe for oss begge veldig snart!🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #169 Del Skrevet 31. august 2022 Hei Håper det er greit at jeg hopper inn her også. Snart 31 år. Prøver på første barn, prøvd i over 2 år. Fikk påvist pcos og bruker letrozol. Har brukt det med god efffekt siden i vår, men denne runden ser det jaggu ikke ut til at eggløsning kommer likevel og jeg er så fortvilet😭har bedt om fortgang av IvF-prosess, men alt i det offentlige tar jo så himla lang tid. Forferdelig hvor opphengt man blir i dette prøveprosjektet😰 Anonymkode: 95981...b4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 31. august 2022 #170 Del Skrevet 31. august 2022 Da fikk jeg svar på blodprøvene jeg tok forje uke. Hormonprøvene var normale. Og jeg haddd normal eggstokkreserve 😊 Så da får jeg tro at alt er tilbake til normalen etter aborten i mars. Får håpe en ny spire sitter snart ❤ kjenner veldig på at jeg gjerne skulle blitt gravid snart, da jeg egentlig skulle vært høygravid nå med termin i oktober.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 31. august 2022 #171 Del Skrevet 31. august 2022 Heksa🤬 kom i dag hele 10 dager sent, satser på at det går bedre i september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #172 Del Skrevet 31. august 2022 Sofagris skrev (3 timer siden): Ruskemor, jeg kan ikke si annet enn jeg forstår deg så utrolig godt. Her har vi prøvd i 1,5år, og hver måned når mensen kommer er det som at verden bare faller sammen. Jeg håper det skal klaffe for oss begge veldig snart!🤞 Så leit å høre at dere har strevd så lenge❤️ Krysser fingrene for at det klaffer snart🤞 det må jo det på et tidspunkt. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #173 Del Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei Håper det er greit at jeg hopper inn her også. Snart 31 år. Prøver på første barn, prøvd i over 2 år. Fikk påvist pcos og bruker letrozol. Har brukt det med god efffekt siden i vår, men denne runden ser det jaggu ikke ut til at eggløsning kommer likevel og jeg er så fortvilet😭har bedt om fortgang av IvF-prosess, men alt i det offentlige tar jo så himla lang tid. Forferdelig hvor opphengt man blir i dette prøveprosjektet😰 Anonymkode: 95981...b4b Det er helt vanvittig hvor fiksert man blir av prøveprosjektet. Er utrolig slitsomt. Jeg håper det ikke tar så fryktelig lang tid før dere kommer til med ivf. Må være utrolig tøft å stå i så lenge. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peak Skrevet 31. august 2022 #174 Del Skrevet 31. august 2022 Noddi skrev (5 timer siden): Da har jeg tatt en test. Syns faktisk jeg ser noe. Hva tenker dere? Man ser det bedre i virkeligheten. Men legger ved et bilde uansett 😊 For meg så er jeg ikke gravid før en digital slår ut. Jeg vet at disse testene kan gi skyggestreker. Og så tidlig er det muligheter for kjemisk, så jeg vil ikke juble ennå 🙈 Synes jeg ser noe der altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 1. september 2022 #175 Del Skrevet 1. september 2022 Begynt å få menssmerter nå. Og blank strekkbar utflod som jeg alltid får rett før TR. Så da er jeg egentlig 100% sikker på at jeg ikke er gravid skal ta en test i morgen tidlig bare for å bekrefte det jeg vet, så jeg kan drikke rødvin i morgen kveld 8 måneder, 1 MA, og ingen ny graviditet....begynner å bli lei 😫 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 1. september 2022 #176 Del Skrevet 1. september 2022 Jeg er så lei meg og sint.. Hvorfor klaffer det ikke etter over 2.5 år med prøving.. Med clomifen og Ovitrelle, pluss metformin. Mnd etter mnd kommer skuffelsen sammen med heksa, som jeg inderlig hater. Ikke nok med det, har vi fått brev om at vi i løpet av uke 2 I januar 2023 skal få time til utredning for IVF Riksen. Seriøst, må jeg vente enda lengere!! Er det mulig.. Jeg er ikke ung lengere heller og klokka tikker høyere og høyere for hver dag. Føler med dere alle langtidsprøvere, hardt dette. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 2. september 2022 #177 Del Skrevet 2. september 2022 What!? Er jeg virkelig gravid 😱😭❤ 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #178 Del Skrevet 2. september 2022 Hirka89 skrev (17 minutter siden): What!? Er jeg virkelig gravid 😱😭❤ Gratulerer så mye😍❤️ Anonymkode: 95981...b4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #179 Del Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (På 31.8.2022 den 17.58): Det er helt vanvittig hvor fiksert man blir av prøveprosjektet. Er utrolig slitsomt. Jeg håper det ikke tar så fryktelig lang tid før dere kommer til med ivf. Må være utrolig tøft å stå i så lenge. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Tusen takk❤️ Ja, psyken er langt nede om dagen, hvertfall nå som eggløsning ikke dukker opp heller🥵 Håper den bare er veldig forsinket, men har mine tvil😰 Anonymkode: 95981...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 2. september 2022 #180 Del Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gratulerer så mye😍❤️ Anonymkode: 95981...b4b Takk ❤️ litt i sjokk. Var så sikker på at det ikke klaffet denne gangen heller. Håper dette er terminspire, da jeg hadde en MA i mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå