Hirka89 Skrevet 29. august 2022 #121 Del Skrevet 29. august 2022 Noddi skrev (20 minutter siden): Når pleier dere å starte testingen? Prøver alltid å vente til IKM men har aldri klart det. Nå er planen min å teste til fredag, da er jeg 13 dpo. Om ikke TR dukker opp før 😅 Har hatt litt kort lutealfase etter MA i mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljur Skrevet 29. august 2022 #122 Del Skrevet 29. august 2022 Trodde aldri jeg skulle skrive dette, men ENDELIG kom mensen 😂 Føler at prøvingen nå kan starte skikkelig 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 29. august 2022 #123 Del Skrevet 29. august 2022 siljur skrev (48 minutter siden): Trodde aldri jeg skulle skrive dette, men ENDELIG kom mensen 😂 Føler at prøvingen nå kan starte skikkelig 😄 🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 29. august 2022 #124 Del Skrevet 29. august 2022 Hirka89 skrev (2 timer siden): Nå er planen min å teste til fredag, da er jeg 13 dpo. Om ikke TR dukker opp før 😅 Har hatt litt kort lutealfase etter MA i mars. Ah trist med MA 🙁 Min er også kort 😅 Alltid hvert slik, men heldigvis ikke noe som har påvirket muligheten min for å få barn 🙏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 29. august 2022 #125 Del Skrevet 29. august 2022 Noddi skrev (1 time siden): Ah trist med MA 🙁 Min er også kort 😅 Alltid hvert slik, men heldigvis ikke noe som har påvirket muligheten min for å få barn 🙏🏻 Ja MA var veldig trist 😔 Har nå prøve på nr.2 siden januar, med MA i mars. Så begynner å bli litt lei/utålmodig nå. Hatt noen lutealfaser på bare 8-9 dager, som er i korteste laget for å bli gravie. Men sist syklus var den på 12 dager, så så lenge jeg har lutealfaser på 12 dager skal jeg være fornøyd. Hvor i syklusen er du 😊? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #126 Del Skrevet 29. august 2022 18 hours ago, Laura80 said: Da burde du kontakte lege for å få progesteron , dette er nok for kort lutealfase til at et egg skal klare feste seg Ja, er klar over det, men grunnen er jo at jeg ammer, vil ikke ta hormoner mens jeg ammer og løser seg nok når jeg slutter. Vi prøver mest for å prøve nå, håper jo at spiren sitter, men vet at det er vanskelig så lenge jeg ammer, spesielt med en liten en som er våken så mye på natten fremdeles. Tempen var 36,93 i dag da, 8 dpo, så tempen har gått veldig opp igjen (droppet var 36,45). Får jo litt håp, men uansett er det bra om syklusen varer litt lenger - Anya 🌸 Anonymkode: 6ebe8...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #127 Del Skrevet 29. august 2022 5 hours ago, Noddi said: Når pleier dere å starte testingen? Prøver alltid å vente til IKM men har aldri klart det. Jeg tenker 10dpo er ganske grei dag å teste på for meg hvert fall. Kan jo være forskjellig fra graviditet til graviditet, men sist hadde jeg sterkt positiv first response 11dpo og svak, men godt synlig, billig test samme dag, men selv den hadde nok vært mer enn sterk nok en dag før også. - Anya 🌸 Anonymkode: 6ebe8...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 29. august 2022 #128 Del Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, er klar over det, men grunnen er jo at jeg ammer, vil ikke ta hormoner mens jeg ammer og løser seg nok når jeg slutter. Vi prøver mest for å prøve nå, håper jo at spiren sitter, men vet at det er vanskelig så lenge jeg ammer, spesielt med en liten en som er våken så mye på natten fremdeles. Tempen var 36,93 i dag da, 8 dpo, så tempen har gått veldig opp igjen (droppet var 36,45). Får jo litt håp, men uansett er det bra om syklusen varer litt lenger - Anya 🌸 Anonymkode: 6ebe8...d2d Ja ok skjønner. Ammingen har nok noe å si ja. Håper den blir litt lengre ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 29. august 2022 #129 Del Skrevet 29. august 2022 Hirka89 skrev (3 timer siden): Ja MA var veldig trist 😔 Har nå prøve på nr.2 siden januar, med MA i mars. Så begynner å bli litt lei/utålmodig nå. Hatt noen lutealfaser på bare 8-9 dager, som er i korteste laget for å bli gravie. Men sist syklus var den på 12 dager, så så lenge jeg har lutealfaser på 12 dager skal jeg være fornøyd. Hvor i syklusen er du 😊? Det forstår jeg 🌸 Min er ca på 12 dager. Er 7dpo 🙈 begynner å nærme seg testing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #130 Del Skrevet 29. august 2022 1 hour ago, Laura80 said: Ja ok skjønner. Ammingen har nok noe å si ja. Håper den blir litt lengre ❤️ Takk ❤ ser ut som den kan bli litt lenger denne måneden, *bank i bordet* Anonymkode: 6ebe8...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 29. august 2022 #131 Del Skrevet 29. august 2022 Noddi skrev (11 minutter siden): Det forstår jeg 🌸 Min er ca på 12 dager. Er 7dpo 🙈 begynner å nærme seg testing Ja 12 dager er jo innafor 😊 er den kortere enn 10 dager så regnes den som defekt, og det kan være vanskelig å bli gravid. Er 9 dpo i dag selv, men merker ingenting. Alt er som det pleier i dpo land, så tviler på at det klaffa denne gangen heller. Hvilken dag tenker du å teste 😄? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 29. august 2022 Forfatter #132 Del Skrevet 29. august 2022 siljur skrev (8 timer siden): Trodde aldri jeg skulle skrive dette, men ENDELIG kom mensen 😂 Føler at prøvingen nå kan starte skikkelig 😄 Hehe, jeg tror jeg får akkurat samme følelsen 😀 Fikk varsel i dag fra Flo-appen om at ny syklus nærmer seg. Kom med heksa, få hu vekk og la meg få EL 👀 Kan det please skje snart? Sjelden jeg har gledet meg til tanta kommer i hus, men det gjør jeg nå. Rart det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 29. august 2022 Forfatter #133 Del Skrevet 29. august 2022 Noddi skrev (10 timer siden): Når pleier dere å starte testingen? Prøver alltid å vente til IKM men har aldri klart det. I en drømmeverden tenker jeg jo at jeg vil teste fra 11 dpo. Det var da jeg fikk strek sist.. Men kjenner jeg meg selv rett, blir det vel sikkert testing fra 8-9 dpo... haha. Uff 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #134 Del Skrevet 29. august 2022 Silisium skrev (13 minutter siden): I en drømmeverden tenker jeg jo at jeg vil teste fra 11 dpo. Det var da jeg fikk strek sist.. Men kjenner jeg meg selv rett, blir det vel sikkert testing fra 8-9 dpo... haha. Uff 🤣 Samme her.. kommer nok til å teste 10 dpo, men fikk svaaaak strek 11 dpo sist, så vet jo at jeg egentlig bør vente 🙈 Anonymkode: cd7ec...cf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #135 Del Skrevet 29. august 2022 Flere som spotter før mens? Har normalt sett 11-12 dager lutealfase, men de siste syklusene har jeg spottet fra 9/10 dpo.. kan det gjøre det vanskelig? Anonymkode: cd7ec...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 30. august 2022 #136 Del Skrevet 30. august 2022 (endret) Hirka89 skrev (13 timer siden): Ja 12 dager er jo innafor 😊 er den kortere enn 10 dager så regnes den som defekt, og det kan være vanskelig å bli gravid. Er 9 dpo i dag selv, men merker ingenting. Alt er som det pleier i dpo land, så tviler på at det klaffa denne gangen heller. Hvilken dag tenker du å teste 😄? Å da er du 10dpo i dag. Tenker du vente eller teste? Jeg har fått positiv 8-9dpo med alle 3 ungene, så tenkte å ta en tidlig test i morgen 9dpo 🙏🏻 Men tenker som deg. Tviler på at det klaffet med tanke på tidspunktet vi hadde samleie. Alt er som det pleier hos meg også 😄 Har ingen symptomer jeg heller 🤷♀️ Det blir gøy å følge med å se om det blir klaff for deg denne mnd 😊 krysser armer og ben for deg 😄 Endret 30. august 2022 av Noddi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 30. august 2022 #137 Del Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Flere som spotter før mens? Har normalt sett 11-12 dager lutealfase, men de siste syklusene har jeg spottet fra 9/10 dpo.. kan det gjøre det vanskelig? Anonymkode: cd7ec...cf1 Spotting 9-10dpo er litt tidlig, og kan bety lavt progesteron. Å da kan det bli for kort tid for egget å feste seg ordentlig. Har du prøvd lenge? I såfall kan det absolutt være grunnen til at det ikke har gått. Men det er isåfall lett å gjøre noe med 😊 du kan få progesteron støtte under prøvingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 30. august 2022 #138 Del Skrevet 30. august 2022 Silisium skrev (10 timer siden): I en drømmeverden tenker jeg jo at jeg vil teste fra 11 dpo. Det var da jeg fikk strek sist.. Men kjenner jeg meg selv rett, blir det vel sikkert testing fra 8-9 dpo... haha. Uff 🤣 Hehe du er ikke alene om det 😅 Det er en tålmodighetsprøve. Man klarer ikke å la være å teste selv om man vet det er lurt å vente 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 30. august 2022 #139 Del Skrevet 30. august 2022 Noddi skrev (1 time siden): Å da er du 10dpo i dag. Tenker du vente eller teste? Jeg har fått positiv 8-9dpo med alle 3 ungene, så tenkte å ta en tidlig test i morgen 9dpo 🙏🏻 Men tenker som deg. Tviler på at det klaffet med tanke på tidspunktet vi hadde samleie. Alt er som det pleier hos meg også 😄 Har ingen symptomer jeg heller 🤷♀️ Det blir gøy å følge med å se om det blir klaff for deg denne mnd 😊 krysser armer og ben for deg 😄 Ja 10 dpo i dag 😊 Tenker å vente til fredag. Da er jeg 13 dpo. Siste syklusene har jeg fått TR enten før det eller den dagen. Så da venter jeg til da og ser an 🙃 Selv om jeg ikke har trua, så har man jo alltid et lite håp 😅 Så spennende! Da gleder jeg meg til å se testen din her inne i morgen 😉 Skal krysse fingrene for oss begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 30. august 2022 #140 Del Skrevet 30. august 2022 Hirka89 skrev (24 minutter siden): Ja 10 dpo i dag 😊 Tenker å vente til fredag. Da er jeg 13 dpo. Siste syklusene har jeg fått TR enten før det eller den dagen. Så da venter jeg til da og ser an 🙃 Selv om jeg ikke har trua, så har man jo alltid et lite håp 😅 Så spennende! Da gleder jeg meg til å se testen din her inne i morgen 😉 Skal krysse fingrene for oss begge! Ja 😊🙏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå