Gå til innhold

IKM Skravletråd

Silisium

Anbefalte innlegg

Silisium skrev (12 timer siden):

Hehe, det er godt det ikke bare er meg :yvonne: Jeg gleder meg til å legge inn tempen og se hvordan det ser ut. Nå tar jeg en kapsel hver dag med wild yam, og ser at det påvirker tempen veldig! Bruker du Fertility Friend? Det hjelper å skravle litt med likesinnede i denne fasen kjenner jeg, få tiden til å gå litt. Jeg kjenner jo egentlig på at forventningene har dalt litt her og, men håper jo så innmari. Når tenker du å teste, @Hakkespett ?

Hvordan bør tempen egentlig se ut i dpo-dagene? Er det noen tegn jeg kan lete etter i temperaturene? Jeg bruker fertility friend, men har bare gratisversjonen 😊Håper innmari selv! Er 6dpo i dag, og kjenner jeg meg selv rett ryker jeg nok på en tidligtest på søndag 8dpo🥲 hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hakkespett skrev (9 timer siden):

Hvordan bør tempen egentlig se ut i dpo-dagene? Er det noen tegn jeg kan lete etter i temperaturene? Jeg bruker fertility friend, men har bare gratisversjonen 😊Håper innmari selv! Er 6dpo i dag, og kjenner jeg meg selv rett ryker jeg nok på en tidligtest på søndag 8dpo🥲 hva med deg?

Generelt at den holder jevnt høyere temp enn før EL, og helst over coverline (vannrett strek). Har gått på en liten blemme, og det er å ha tempetid for seint, da frøkna pleier å våkne før temping denne PP 😅 og at jeg våkner for å tisse en time før.. så hvis det blir mer prøving nå så stiller jeg det til litt tidligere gitt.

Er veldig kjekt å følge med på temperaturen da! Jeg kommer nok til å teste i morgen, men vil prøve å vente litt til 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig heksa idag, 5 dager før forventet mens, så mye å juble for kortere syklus🙄 Så da har jeg hatt en lutealfase på hele 8 dager denne syklusen.

Fra å ha hatt jevn syklus på 28 dager i flere år, har jeg nå to perioder hatt syklus på 36 dager, og denne syklusen har vært på 23 dager🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...