Silisium Skrevet 23. september 2022 Forfatter #361 Del Skrevet 23. september 2022 10 dpo, blendahvitt. Vet jo at det fremdeles er tidlig, men innstiller meg likevel på neste PP. Hvordan går det med dere andre? God helg damer 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 23. september 2022 #362 Del Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi brukte tid på å bli gravid sist så jeg kjøpte inn masse eggløsningstester, det viste seg at vi ble gravide før vi rakk å tenke en gang så nå har jeg en haug med tester liggende. Er det slemt å gi dem bort til ei venninne som mest sannsynlig prøver/kommer til å prøve i nærmeste fremtid? Isåfall kommer jeg til å gi dem uten noe spørsmål om hun trenger dem, tilfelle de prøver og ikke ønsker å fortelle. Eller burde jeg kaste dem? Anonymkode: ce9f7...5fb Gi de til venninnen din🤩 Kan bare si «jeg har disse, i stedet for å kaste de kan du ta de hvis du vil! Vet ikke om du har bruk for de, men du kan bare gi de videre hvis du ikke vil ha de😊😊😊😊» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #363 Del Skrevet 23. september 2022 Silisium skrev (6 timer siden): 10 dpo, blendahvitt. Vet jo at det fremdeles er tidlig, men innstiller meg likevel på neste PP. Hvordan går det med dere andre? God helg damer 🥰 Har smått begynt å få ømme brystvorter, som jeg har fått før mensen de siste gangene. Så innstiller meg på at heksa kommer snart Skal ikke klage. Mange har prøvd lenger enn vi har. Og før vi bestemte oss hadde jeg også innstilling på at det kom til å ta lang tid før det klaffa. Men det hadde bare vært hyggelig om jeg tok feil 😔 Mille Anonymkode: 1148a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #364 Del Skrevet 23. september 2022 En uke til IKM her... Så blir spennende å se om det blir flere runder eller ikke på oss. Håper dette er siste, og at spiren sitter. Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #365 Del Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En uke til IKM her... Så blir spennende å se om det blir flere runder eller ikke på oss. Håper dette er siste, og at spiren sitter. Anonymkode: 529d9...c8b Glemte helt å skrive at det var Ruskemor som skrev🤦 *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #366 Del Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Glemte helt å skrive at det var Ruskemor som skrev🤦 *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Krysser fingre for dere Jeg håper ikke det tar flere år for våres del, men så pessimist som jeg er så kommer det sikkert til å ta lang tid Mille Anonymkode: 1148a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljur Skrevet 23. september 2022 #367 Del Skrevet 23. september 2022 Silisium skrev (8 timer siden): 10 dpo, blendahvitt. Vet jo at det fremdeles er tidlig, men innstiller meg likevel på neste PP. Hvordan går det med dere andre? God helg damer 🥰 Kjedelig...men ja det er jo fortsatt tidlig og mange får ikke positiv før nærmere ikm, så ikke mist håpet ennå🥰 forsov oss i dag så ble ikke noe tid til testing, tenker å teste i morgen tidlig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #368 Del Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Krysser fingre for dere Jeg håper ikke det tar flere år for våres del, men så pessimist som jeg er så kommer det sikkert til å ta lang tid Mille Anonymkode: 1148a...40e Jeg er også fryktelig pessimistisk. Klarer liksom ikke helt å se eller forestille meg at det noen gang skal klaffe. håper vi begge to tar feil! Har sikkert spurt før, eller du har skrevet det. Men sliter litt med å få med meg alt. Hvor lenge har dere prøvd? Vi har prøvd siden januar. Syntes det er veldig skummelt at det snart er gått et år. At det snart er på tide å snakke med legen. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haapefull Skrevet 24. september 2022 #369 Del Skrevet 24. september 2022 9 dpo i dag (lørdag). Økende ømme bryster. Murringer i nedre del av magen som kommer og går. Typiske PMS-symptomer, bortsett fra at ømme bryster ikke har økt på når det nærmer seg mens. Hadde en svaaaak tidligtest til morgenen, men mistenker skyggestrek (se bilde). Det er enda tidlig å teste og fortsatt en del dager til mens, men jeg har likevel satt meg i et negativt tankemønster om at det ikke går denne gangen heller. Å bli gravid føles veldig fjernt. Imorgen er det 10 dpo, og skal teste da også. Om den er negativ, blir det en stor skuffelse. Men jeg skal prøve å tenke at håpet ikke er ute før mensen kommer 🥲 Off, disse dagene er tunge… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #370 Del Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er også fryktelig pessimistisk. Klarer liksom ikke helt å se eller forestille meg at det noen gang skal klaffe. håper vi begge to tar feil! Har sikkert spurt før, eller du har skrevet det. Men sliter litt med å få med meg alt. Hvor lenge har dere prøvd? Vi har prøvd siden januar. Syntes det er veldig skummelt at det snart er gått et år. At det snart er på tide å snakke med legen. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Det går bra, det er mange som skriver her inne så skjønner du ikke klarer å huske alt 🙈 Vi har bare prøvd i 2 snart 3 måneder. Men grunnen til at jeg ikke er så full av håp om at det går fort, er fordi jeg har prøvd tidligere med eksen. Og da gikk jeg to år uten pilla. Så til tider har jeg trodd det har vært noe galt med meg. På en annen side skal jeg være glad for at det ikke ble barn ut av det. Mille Anonymkode: 1148a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #371 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det går bra, det er mange som skriver her inne så skjønner du ikke klarer å huske alt 🙈 Vi har bare prøvd i 2 snart 3 måneder. Men grunnen til at jeg ikke er så full av håp om at det går fort, er fordi jeg har prøvd tidligere med eksen. Og da gikk jeg to år uten pilla. Så til tider har jeg trodd det har vært noe galt med meg. På en annen side skal jeg være glad for at det ikke ble barn ut av det. Mille Anonymkode: 1148a...40e Vi var to år uten pillen eller annen prevensjon for vi begynte å prøve. Vi var forsiktig da, hoppet av i svingen og unngikk el som best vi kunne. Ikke sant, enkelte ting er like greit man har sluppet unna. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 25. september 2022 #372 Del Skrevet 25. september 2022 Haapefull skrev (14 timer siden): 9 dpo i dag (lørdag). Økende ømme bryster. Murringer i nedre del av magen som kommer og går. Typiske PMS-symptomer, bortsett fra at ømme bryster ikke har økt på når det nærmer seg mens. Hadde en svaaaak tidligtest til morgenen, men mistenker skyggestrek (se bilde). Det er enda tidlig å teste og fortsatt en del dager til mens, men jeg har likevel satt meg i et negativt tankemønster om at det ikke går denne gangen heller. Å bli gravid føles veldig fjernt. Imorgen er det 10 dpo, og skal teste da også. Om den er negativ, blir det en stor skuffelse. Men jeg skal prøve å tenke at håpet ikke er ute før mensen kommer 🥲 Off, disse dagene er tunge… Jeg synes jeg ser noe! Har du testet igjen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peak Skrevet 25. september 2022 #373 Del Skrevet 25. september 2022 Jeg begynte å blø litt lett i går, 6-7 dpo. Kan det være festeblødning? Eller så er syklusen min helt på bærtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haapefull Skrevet 25. september 2022 #374 Del Skrevet 25. september 2022 Hakkespett skrev (2 timer siden): Jeg synes jeg ser noe! Har du testet igjen i dag? Ja, har tatt to tester i dag. Synes streken virker mindre synlig, evt. ikke synlig i det heletatt 😞 er 10 dpo i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haapefull Skrevet 25. september 2022 #375 Del Skrevet 25. september 2022 Peak skrev (2 timer siden): Jeg begynte å blø litt lett i går, 6-7 dpo. Kan det være festeblødning? Eller så er syklusen min helt på bærtur. Jeg synes å ha lest at festeblødning skjer alt fra 6-10 dpo, så det kan være festeblødning! Krysser fingrene for deg 🤞🏼❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 25. september 2022 #376 Del Skrevet 25. september 2022 Haapefull skrev (47 minutter siden): Ja, har tatt to tester i dag. Synes streken virker mindre synlig, evt. ikke synlig i det heletatt 😞 er 10 dpo i dag Ser en strek! Får bare fortsette og teste fremover 🤞🏼 Krysser fingrene for at det er babystrek!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 25. september 2022 #377 Del Skrevet 25. september 2022 Herregud, når syklusen plutselig blir 1-1,5 uke lenger, er dpo-land virkelig et mareritt.. Ting tar sååå lang tiiid. Lurer på om jeg skal teste på tirsdag om ikke heksa har kommet før da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 26. september 2022 Forfatter #378 Del Skrevet 26. september 2022 Sofagris skrev (14 timer siden): Herregud, når syklusen plutselig blir 1-1,5 uke lenger, er dpo-land virkelig et mareritt.. Ting tar sååå lang tiiid. Lurer på om jeg skal teste på tirsdag om ikke heksa har kommet før da! Så slitsomt! Her har heksa meldt sin ankomst... 😐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 26. september 2022 #379 Del Skrevet 26. september 2022 Silisium skrev (1 time siden): Så slitsomt! Her har heksa meldt sin ankomst... 😐 Så kjedelig, Silisium ☹️ Krysser fingrene for dere denne prøveperioden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 26. september 2022 #380 Del Skrevet 26. september 2022 Silisium skrev (2 timer siden): Så slitsomt! Her har heksa meldt sin ankomst... 😐 Nå kom heksa søren meg til meg og😔 Kjenner jeg er veldig misunnelig på alle de som ble gravide i lista, nesten alle var i pp1 eller pp2 liksom. Livet blir sånn ekstra urettferdig når heksa kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå