Silisium Skrevet 5. september 2022 Forfatter #221 Del Skrevet 5. september 2022 Noddi skrev (4 minutter siden): Nei det er ennå håp så vi får se hva morgendagen bringer 😊🌻 Jeg følger FF. Stort sett har FF hvert korrekt på meg i forhold til de andre appene som nesten alltid har satt EL på feil dag 😅 Men du får se hva testene/tempen viser deg så ser du hvilken app du bør følge om det blir flere PP. Ja, ikke sant. Jeg følte meg virkelig ikke gravid med nr 1, og gjorde meg klar for neste pp. Men den satt jo som ett skudd med en gang. Er litt eldre nå, så vi får se om det må trenes en del først 😄 Takk for tips! Jeg er helt ny med temping, så råd tas imot med stor takk. Temping, testing og eggløsningsslimanalyse får være nok (jeg føler meg litt ko-ko..) men en går liksom all in. Skjønner ikke de som klarer å «ta det som det kommer, skjer det så skjer det». Hva er de laget av? 👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 5. september 2022 Forfatter #222 Del Skrevet 5. september 2022 Chickpea skrev (14 timer siden): På fredagen den uka på jobb merka jeg at det kom noe som nesten var eggløsningsslim. Tenkte da at eggløsning var rett rundt hjørnet. Løp derfor på apoteket og kjøpte eggløsningstester fra RFSU siden de jeg hadde bestilt ikke var kommet i posten enda 😅 Hadde rett da, det kom masse eggløsningsslim på lørdagen. Jeg testet med eggløsningstest fredagen og lørdagen. De var begge da hvite. Testa videre på søndag, mandag og tirsdagen. Fikk da en teststrek, men som var for svak til at den var positiv. Så ja jeg er ikke 100% sikker på at jeg hadde eggløsning på lørdagen, men tenker det evnt kan ha vært at jeg hadde en veldig kort LH-topp og gikk glipp av å teste akkurat da. Utfloden tørka hvertfall opp kjapt etter dette. Hadde i tillegg økt sexlyst disse dagene før eggløsning, men det kan jo også ha vært psykisk siden vi veldig nylig hadde bestemt oss for å begynne å prøve 😅 Endte opp med å ta en tidlig graviditetstest i går som var negativ. Det skulle da være 8 DPO. Vet godt det er tidlig og hadde heller ikke tenkt å teste så tidlig, og endte såklart opp med å bli skuffa og tenke at jeg sikkert ikke er gravid. Uff for en berg og dalbane av følelser. Nå skal jeg prøve å la være å teste frem til helga. Ja, det er nok lurt å ha is i magen selv om det er utrolig vanskelig å vente. Testa 11 dpo med nr. 1, og da bare en svak lysrosa strek. Vi krysser det vi har 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 6. september 2022 #223 Del Skrevet 6. september 2022 Silisium skrev (10 timer siden): Ja, ikke sant. Jeg følte meg virkelig ikke gravid med nr 1, og gjorde meg klar for neste pp. Men den satt jo som ett skudd med en gang. Er litt eldre nå, så vi får se om det må trenes en del først 😄 Takk for tips! Jeg er helt ny med temping, så råd tas imot med stor takk. Temping, testing og eggløsningsslimanalyse får være nok (jeg føler meg litt ko-ko..) men en går liksom all in. Skjønner ikke de som klarer å «ta det som det kommer, skjer det så skjer det». Hva er de laget av? 👀 Enig 🙈 Altså man skulle tro man hadde mer is i magen med tiden og spesielt om man har barn fra før, men man går inn i en prøve boble. Bukker og nikker for de som tar det som det kommer 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 6. september 2022 #224 Del Skrevet 6. september 2022 TR kom i dag 👏🏻 Da er jeg klar for ny PP 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #225 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Takk😊 Hvordan ligger du an i løypen? *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Jeg har fått mensen 🙈🙈 og bare venter til jeg kan begynne å teste med eggløsningtester. Prøvde forrige runde å sjekke ved utflod og temping, men fant ikke helt ut av det. Nå har jeg ordnet meg fruktbarhetskjema i tillegg. Så håper jeg blir litt klokere denne perioden 🥰 *Mille Anonymkode: 1148a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 6. september 2022 Forfatter #226 Del Skrevet 6. september 2022 Noddi skrev (2 timer siden): TR kom i dag 👏🏻 Da er jeg klar for ny PP 😊 Da er det blanke ark 😄 Jeg driver i dette øyeblikk og drikker på iste tilsatt grapefruktkjerneekstrakt. Får se om det har noe å si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #227 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har fått mensen 🙈🙈 og bare venter til jeg kan begynne å teste med eggløsningtester. Prøvde forrige runde å sjekke ved utflod og temping, men fant ikke helt ut av det. Nå har jeg ordnet meg fruktbarhetskjema i tillegg. Så håper jeg blir litt klokere denne perioden 🥰 *Mille Anonymkode: 1148a...40e Jeg varierer endel hvor mye slim jeg får under eggløsning. Så for min del syntes jeg el tester er veldig fine, da vet jeg ihvertfall. Krysser fingrene for at du blir litt klokere denne runden🤞 *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #228 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg varierer endel hvor mye slim jeg får under eggløsning. Så for min del syntes jeg el tester er veldig fine, da vet jeg ihvertfall. Krysser fingrene for at du blir litt klokere denne runden🤞 *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lest en del om at man skal kunne strekke slimet med to fingre fra hverandre - men det opplevde jeg ikke i det hele tatt i forrige runde. Sjekket ofte, men misset nok noen dager. Så derfor håper jeg at finner mer ut av når jeg faktisk har EL med tester. Litt greit å vite 😊 Men tusen takk. Har vært så stresset over at alderen begynner å hente meg inn og har så lyst på barn - så håper at det ikke tar alt for lang tid ❤️ Mille Anonymkode: 1148a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 6. september 2022 Forfatter #229 Del Skrevet 6. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Lest en del om at man skal kunne strekke slimet med to fingre fra hverandre - men det opplevde jeg ikke i det hele tatt i forrige runde. Sjekket ofte, men misset nok noen dager. Så derfor håper jeg at finner mer ut av når jeg faktisk har EL med tester. Litt greit å vite 😊 Men tusen takk. Har vært så stresset over at alderen begynner å hente meg inn og har så lyst på barn - så håper at det ikke tar alt for lang tid ❤️ Mille Anonymkode: 1148a...40e Kjenner litt på det samme med alderen, men synes å se du skrev du var 33? Jeg er det samme. Tenker vi har jo sikkert noen gode egg igjen 😄🤷🏼♀️ Sparer de beste til slutt 🤣 Åå, jeg er så spent med å snart starte med eggløsningstestingen. Er det på morgenurin man gjør det også helst, eller hvordan er det nå igjen? *gidder ikke google* 🥱 Endret 6. september 2022 av Silisium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #230 Del Skrevet 6. september 2022 Silisium skrev (7 minutter siden): Kjenner litt på det samme med alderen, men synes å se du skrev du var 33? Jeg er det samme. Tenker vi har jo sikkert noen gode egg igjen 😄🤷🏼♀️ Sparer de beste til slutt 🤣 Åå, jeg er så spent med å snart starte med eggløsningstestingen. Er det på morgenurin man gjør det også helst, eller hvordan er det nå igjen? *gidder ikke google* 🥱 Ja, det får vi jo da håpe. Jeg blir 34 på nyåret. Og det sies jo at sjansene går ned noen prosent etter fylte 35 så derfor kjente jeg jo på dette med alderen. Dessuten er det jo også sånn at det kan ta lang tid før det klaffer 🙈 På de testene jeg kjøpte står det at det anbefales å ta test et sted mellom 10 og 20, og ikke av morgenurinen 😊 Mille Anonymkode: 1148a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #231 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det får vi jo da håpe. Jeg blir 34 på nyåret. Og det sies jo at sjansene går ned noen prosent etter fylte 35 så derfor kjente jeg jo på dette med alderen. Dessuten er det jo også sånn at det kan ta lang tid før det klaffer 🙈 På de testene jeg kjøpte står det at det anbefales å ta test et sted mellom 10 og 20, og ikke av morgenurinen 😊 Mille Anonymkode: 1148a...40e Mellom kl 10 og kl 20 altså 🙈 Anonymkode: 1148a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #232 Del Skrevet 6. september 2022 On 9/4/2022 at 3:21 PM, AnonymBruker said: ❤ Takk Anonymkode: 21508...b49 Hvordan går det hos deg? ☺️ Anonymkode: 6ebe8...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #233 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvordan går det hos deg? ☺️ Anonymkode: 6ebe8...d2d Ukesindikatoren viser fremdeles 1-2 uker. Temmelig forvirret...Litt blod på papiret I dag mårest. Ingen smerter. Ja hva skal man tro... Anonymkode: 21508...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #234 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Lest en del om at man skal kunne strekke slimet med to fingre fra hverandre - men det opplevde jeg ikke i det hele tatt i forrige runde. Sjekket ofte, men misset nok noen dager. Så derfor håper jeg at finner mer ut av når jeg faktisk har EL med tester. Litt greit å vite 😊 Men tusen takk. Har vært så stresset over at alderen begynner å hente meg inn og har så lyst på barn - så håper at det ikke tar alt for lang tid ❤️ Mille Anonymkode: 1148a...40e Kan forstå stresset ditt. Er selv stresset på grunn av alder, men for min del er det mest fordi jeg hadde lyst på barn før 30. Og det går åpenlyst ikke siden jeg er fyldt 30. Hvor gammel er du? Jeg kjenner veldig mange, som har fått barn i 30 årene. Faktisk nesten hele familien min på begge sidene har fått barn i 30 årene. Alt fra tidlig til sent. Det går jo stort sett veldig greit å få barn i 30 årene. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #235 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (På 7.9.2022 den 8.48): Kan forstå stresset ditt. Er selv stresset på grunn av alder, men for min del er det mest fordi jeg hadde lyst på barn før 30. Og det går åpenlyst ikke siden jeg er fyldt 30. Hvor gammel er du? Jeg kjenner veldig mange, som har fått barn i 30 årene. Faktisk nesten hele familien min på begge sidene har fått barn i 30 årene. Alt fra tidlig til sent. Det går jo stort sett veldig greit å få barn i 30 årene. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Jeg er 33. Det stresser meg ikke så mye akkurat nå- fordi nå har vi jo begynt å prøve. Men så vil man jo gjerne ha flere barn og da er det greit å sette gang. 😊 Mille Anonymkode: 1148a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 8. september 2022 Forfatter #236 Del Skrevet 8. september 2022 Det kan se ut som grapefruktkjerneekstraktet (sykt langt navn!!) bærer frukter (pun intended), jeg har en del mer som kommer ut nå nedentil før eggløsning enn det pleier. Håper det vil være like fruktbart (🤣) på eggløsningsslimet og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #237 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er 33. Det stresser meg ikke så mye akkurat nå- fordi nå har vi jo begynt å prøve. Men så vil man jo gjerne ha flere barn og da er det greit å sette gang. 😊 Mille Anonymkode: 1148a...40e Krysser fingrene for at det ikke blir et problem 🤞 Silisium skrev (43 minutter siden): Det kan se ut som grapefruktkjerneekstraktet (sykt langt navn!!) bærer frukter (pun intended), jeg har en del mer som kommer ut nå nedentil før eggløsning enn det pleier. Håper det vil være like fruktbart (🤣) på eggløsningsslimet og! Hurra🥳 Jeg har helt glemt å kjøpe både det og den andre. Som jeg ikke husker hva heter igjen😅 Er vel egentlig ikke for sent for den andre, som jeg såklart ikke husker hva heter. Men grapefruktkjerneekstrakten skal man vel starte med rett etter mensen er over? *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #238 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Krysser fingrene for at det ikke blir et problem 🤞 Hurra🥳 Jeg har helt glemt å kjøpe både det og den andre. Som jeg ikke husker hva heter igjen😅 Er vel egentlig ikke for sent for den andre, som jeg såklart ikke husker hva heter. Men grapefruktkjerneekstrakten skal man vel starte med rett etter mensen er over? *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Stemmer 🥰 den andre heter wild yam, tas etter EL. Jeg har begynt å få blank og slimete utflod allerede, er bare på syklusdag 8, eggløsningstest negativ. Er litt i tvil 😂 gubben har bihulebetennelse og så hadde vært fint om EL ikke kommer heeeelt ennå. Silisium Anonymkode: 6af6e...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #239 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Stemmer 🥰 den andre heter wild yam, tas etter EL. Jeg har begynt å få blank og slimete utflod allerede, er bare på syklusdag 8, eggløsningstest negativ. Er litt i tvil 😂 gubben har bihulebetennelse og så hadde vært fint om EL ikke kommer heeeelt ennå. Silisium Anonymkode: 6af6e...55c Wild yam var det ja, må gå inn å bestille med en gang. Så rekker jeg nok å få den før el kommer😅 Ånei, hater når sånt skjer! Håper el ventet litt så gubben din rekker å komme seg litt til hektene! *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #240 Del Skrevet 9. september 2022 Sånn da har jeg klikket hjem en boks med wild yam, så er det bare å håpe den rekker å komme før EL (neste helg) og at det funker! Vet ikke helt om jeg tror på det da😅 men tror på placeboeffekten😅 Får heller teste grapefruktkjerneekstrakt neste syklus, hvis wild yam ikke funker. Føler jeg er litt på grensen til gal, men så lenge det blir mellom oss her inne overlever jeg nok😂 *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå