Malindalin Skrevet 3. september 2022 #201 Del Skrevet 3. september 2022 siljur skrev (5 minutter siden): Ifølge Flo appen så skal jeg ha eggløsning 10.09, når burde jeg begynne å teste etter eggløsning? Er det for tidlig å begynne allerede nå? Nei bare start nå 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 3. september 2022 #202 Del Skrevet 3. september 2022 Malindalin skrev (Akkurat nå): Nei bare start nå 😃 Beklager, leste litt fort og trodde du mente temping. Da ville jeg ha begynt 7.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 3. september 2022 Forfatter #203 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) siljur skrev (15 minutter siden): Ifølge Flo appen så skal jeg ha eggløsning 10.09, når burde jeg begynne å teste etter eggløsning? Er det for tidlig å begynne allerede nå? Tror det kommer an på sykluslengden. Men jeg hadde sikkert begynt snart ja. Vet CB regner med ti tester pr syklus. De har et greit diagram i bruksanvisningen hvor det står hvilken dag, utifra sykluslengde, ellers kan du sjekke her. https://no.clearblue.com/egglosningstester/tidspunkt-for-a-starte-med-egglosningstesten Det vil jo gjelde strips også regner jeg med. Jeg bruker den lilla testen til CB 😊 Vi ligger nokså likt i løypa! EL 13.09 her. Begynner nok å teste når rødheksa reiser til pokker i vold om forhåpentligvis kort tid 😂 👌🏻 Endret 3. september 2022 av Silisium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #204 Del Skrevet 4. september 2022 Mensen kom idag. Så nå starter ny prøveperiode, og denne gangen er jeg klar med EL tester. Klarte ikke helt å finne ut av når jeg hadde EL i forrige periode med å sjekke utflod. Prøvde så godt jeg kunne men 😝 Hadde også kortere syklus enn forventet. Før jeg sluttet på pillene pleide jeg å ha sånn 29-32 dager. Denne gangen ble det bare 25 dager. Men det var første syklus etter pilleslutt så tar vel litt tid før det stabiliserer seg🙈 Mille33 😊 Anonymkode: 1148a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #205 Del Skrevet 4. september 2022 Heksa stakk før helgen, så nå er det bare den lange ventetiden mot el. Den skal være om ca. 14 dager. Merker jeg er litt mer positivt innstilt akkurat nå, det er egentlig litt godt. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #206 Del Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Heksa stakk før helgen, så nå er det bare den lange ventetiden mot el. Den skal være om ca. 14 dager. Merker jeg er litt mer positivt innstilt akkurat nå, det er egentlig litt godt. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lykke til 😊 krysse fingre for at det går bra 😊 Mille Anonymkode: 1148a...40e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #207 Del Skrevet 4. september 2022 Har vært så opptatt så har ikke hatt tid til å skrive her inne! Hadde ikke stor tro denne måneden siden mensen har kommet rundt 8-9 dpo etter fødsel. Men så plutselig var jeg 11dpo og jeg bestemte meg for å ta en test! 2-3 uker 🥳🥳 Er 15 dpo i dag! Er litt redd egentlig, har hatt spotting siden 11dpo, men er hvert fall gravid så får bare håpe på det beste Men er det ikke veldig tidlig med 2-3 uker på clear blue når man bare er 3+4? - Anya 🌸 Anonymkode: 6ebe8...d2d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #208 Del Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har vært så opptatt så har ikke hatt tid til å skrive her inne! Hadde ikke stor tro denne måneden siden mensen har kommet rundt 8-9 dpo etter fødsel. Men så plutselig var jeg 11dpo og jeg bestemte meg for å ta en test! 2-3 uker 🥳🥳 Er 15 dpo i dag! Er litt redd egentlig, har hatt spotting siden 11dpo, men er hvert fall gravid så får bare håpe på det beste Men er det ikke veldig tidlig med 2-3 uker på clear blue når man bare er 3+4? - Anya 🌸 Anonymkode: 6ebe8...d2d Gratulerer 💕 Jeg er også 3+4 idag hvis jeg skal stole på de svake testene jeg har fått.. vurderer å prøve med digital i morgen tidlig 🙈 Det er vel hcg nivået som gjør at du får 2-3.. noen produserer jo mer og raskere enn andre 😊 Anonymkode: cd7ec...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #209 Del Skrevet 4. september 2022 Jeg skjønner ikke dette...testet med digital for tre dager siden. Da sto det gravid 1-2 uker. Fikk da også svaake positiv strimmel tester. I dag 3 dager etterpå er digital test fremdeles på 1-2 uker men strimmel testene er svakere enn for tre dager siden...Er 17 dager siden ubeskyttet samlede hvor befruktning må ha skjedd. Dere som har peil på dette - Er alt håp ute? kjemisk? Har ellers alle tegn på graviditet med løs mage og ømme bryst slik jeg hadde sist med førstemann. Urin brukt i dag har vært ettermiddag/kveld. Men det var også de jeg tok for tre dager siden... Anonymkode: 21508...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #210 Del Skrevet 4. september 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Gratulerer 💕 Jeg er også 3+4 idag hvis jeg skal stole på de svake testene jeg har fått.. vurderer å prøve med digital i morgen tidlig 🙈 Det er vel hcg nivået som gjør at du får 2-3.. noen produserer jo mer og raskere enn andre 😊 Anonymkode: cd7ec...cf1 Takk🥰 Ja vet det er hcg, men synes det var så tidlig bare! Men min første testet jeg ikke positivt før 12 dpo, men egget kan jo ha festet seg tidligere denne gangen! Blir spennende å se hva din digitale sier i morgen 🤞🏻 Anonymkode: 6ebe8...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #211 Del Skrevet 4. september 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke dette...testet med digital for tre dager siden. Da sto det gravid 1-2 uker. Fikk da også svaake positiv strimmel tester. I dag 3 dager etterpå er digital test fremdeles på 1-2 uker men strimmel testene er svakere enn for tre dager siden...Er 17 dager siden ubeskyttet samlede hvor befruktning må ha skjedd. Dere som har peil på dette - Er alt håp ute? kjemisk? Har ellers alle tegn på graviditet med løs mage og ømme bryst slik jeg hadde sist med førstemann. Urin brukt i dag har vært ettermiddag/kveld. Men det var også de jeg tok for tre dager siden... Anonymkode: 21508...b49 At den digitale viser 1-2 uker trenger ikke bety noe. Om samleiet var 17 dager siden, så kan jo el ha vært 14 dager siden for eksempel, og om egget i tillegg brukte litt tid på å feste seg så er det naturlig at den viser 1-2 uker. Men test igjen i morgen (best å vente to dager for å se stigning, men skjønner at det er vanskelig) og se om du kan se stigning. Dessverre er det ikke et godt tegn at testen er svakere enn for tre dager siden, men urinen kan jo alltid ha vært mindre konsentrert også, selv om det er samme tid på døgnet, og selve testen kan ha vært svakere også. Ikke mist all håp hvert fall! Ønsker deg masse lykke til ❤ Anonymkode: 6ebe8...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #212 Del Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Takk🥰 Ja vet det er hcg, men synes det var så tidlig bare! Men min første testet jeg ikke positivt før 12 dpo, men egget kan jo ha festet seg tidligere denne gangen! Blir spennende å se hva din digitale sier i morgen 🤞🏻 Anonymkode: 6ebe8...d2d Kanskje det er to?🤭 Jaa, det blir spennende!😍 Anonymkode: cd7ec...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #213 Del Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): At den digitale viser 1-2 uker trenger ikke bety noe. Om samleiet var 17 dager siden, så kan jo el ha vært 14 dager siden for eksempel, og om egget i tillegg brukte litt tid på å feste seg så er det naturlig at den viser 1-2 uker. Men test igjen i morgen (best å vente to dager for å se stigning, men skjønner at det er vanskelig) og se om du kan se stigning. Dessverre er det ikke et godt tegn at testen er svakere enn for tre dager siden, men urinen kan jo alltid ha vært mindre konsentrert også, selv om det er samme tid på døgnet, og selve testen kan ha vært svakere også. Ikke mist all håp hvert fall! Ønsker deg masse lykke til ❤ Anonymkode: 6ebe8...d2d ❤ Takk Anonymkode: 21508...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickpea Skrevet 5. september 2022 #214 Del Skrevet 5. september 2022 Silisium skrev (På 3.9.2022 den 21.50): Ååå, så kjekt du vil henge deg på 😃 koselig! Når man først har bestemt seg kan det ikke gå fort nok. Masse lykke til! Det kan jo hende kroppen trenger litt tid på å stabilisere syklusen etter minipille. Testet du med eggløsningstest? Hs en flott lørdagskveld 🥰 På fredagen den uka på jobb merka jeg at det kom noe som nesten var eggløsningsslim. Tenkte da at eggløsning var rett rundt hjørnet. Løp derfor på apoteket og kjøpte eggløsningstester fra RFSU siden de jeg hadde bestilt ikke var kommet i posten enda 😅 Hadde rett da, det kom masse eggløsningsslim på lørdagen. Jeg testet med eggløsningstest fredagen og lørdagen. De var begge da hvite. Testa videre på søndag, mandag og tirsdagen. Fikk da en teststrek, men som var for svak til at den var positiv. Så ja jeg er ikke 100% sikker på at jeg hadde eggløsning på lørdagen, men tenker det evnt kan ha vært at jeg hadde en veldig kort LH-topp og gikk glipp av å teste akkurat da. Utfloden tørka hvertfall opp kjapt etter dette. Hadde i tillegg økt sexlyst disse dagene før eggløsning, men det kan jo også ha vært psykisk siden vi veldig nylig hadde bestemt oss for å begynne å prøve 😅 Endte opp med å ta en tidlig graviditetstest i går som var negativ. Det skulle da være 8 DPO. Vet godt det er tidlig og hadde heller ikke tenkt å teste så tidlig, og endte såklart opp med å bli skuffa og tenke at jeg sikkert ikke er gravid. Uff for en berg og dalbane av følelser. Nå skal jeg prøve å la være å teste frem til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #215 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Lykke til 😊 krysse fingre for at det går bra 😊 Mille Anonymkode: 1148a...40e Takk😊 Hvordan ligger du an i løypen? *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 5. september 2022 #216 Del Skrevet 5. september 2022 Heisann Nå venter jeg fortsatt på TR etter hva jeg tror var en kjemisk. TR er forsinket. Jeg får alltid spotting 11-12dpo. I dag er jeg 14dpo. Ingen spotting og ingen tegn til heksa 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #217 Del Skrevet 5. september 2022 Noddi skrev (1 time siden): Heisann Nå venter jeg fortsatt på TR etter hva jeg tror var en kjemisk. TR er forsinket. Jeg får alltid spotting 11-12dpo. I dag er jeg 14dpo. Ingen spotting og ingen tegn til heksa 🤷♀️ Har du tatt en ny test? 😃 Anonymkode: dc012...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 5. september 2022 #218 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Har du tatt en ny test? 😃 Anonymkode: dc012...6cf Ja og den er svak positiv, så må vel vente til hcg er ute av kroppen før TR kommer, men samtidig syns jeg testene har blitt sterkere. Nei syns hele denne testetiden har hvert rar 😅 Men har ingen symptomer på en graviditet, og med 3 barn så føler jeg at jeg kjenner kroppen min nok til å vite om jeg er gravid. Så kjenner meg absolutt ikke gravid. Får bare smøre meg med tålmodighet. Men vil gjerne komme i gang med neste pp😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 5. september 2022 Forfatter #219 Del Skrevet 5. september 2022 (endret) Noddi skrev (3 timer siden): Ja og den er svak positiv, så må vel vente til hcg er ute av kroppen før TR kommer, men samtidig syns jeg testene har blitt sterkere. Nei syns hele denne testetiden har hvert rar 😅 Men har ingen symptomer på en graviditet, og med 3 barn så føler jeg at jeg kjenner kroppen min nok til å vite om jeg er gravid. Så kjenner meg absolutt ikke gravid. Får bare smøre meg med tålmodighet. Men vil gjerne komme i gang med neste pp😅 Ååå, alt håp er ikke ute 🌸 jeg tror fortsatt du er gravid jeg da 🤞🏻 Men, du kjenner kroppen din best. Oppdater oss her inne da ❤️ Her har tanta snart allerede reist etter kun snart fire dager. Tenkte å starte å teste med eggløsningstester på torsdag. Er så glad dagene er travle nå. Har begynt å tempe denne pp, men merker jeg synes det er vanskelig å sovne igjen. Skal prøve å forskyve det slik at jeg får tempet akkurat når jeg likevel skal stå opp. Men en nattetisser som meg er det ikke så lett. 🙈 ifølge Fertility friend har jeg eggløsning den 16.09, og ifølge Flo den 13.09. Skjønner ingenting.. noen råd, dere tempere? Endret 5. september 2022 av Silisium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 5. september 2022 #220 Del Skrevet 5. september 2022 Silisium skrev (Akkurat nå): Ååå, alt håp er ikke ute 🌸 jeg tror fortsatt for deg jeg da 🤞🏻 Men, du kjenner kroppen din best. Oppdater oss her inne da ❤️ Her har tanta snart allerede reist etter kun snart fire dager. Tenkte å starte å teste med eggløsningstester på torsdag. Er så glad dagene er travle nå. Har begynt å tempe denne pp, men merker jeg synes det er vanskelig å sovne igjen. Skal prøve å forskyve det slik at jeg får tempet akkurat når jeg likevel skal stå opp. Men en nattetisser som meg er det ikke så lett. 🙈 ifølge Fertility friend har jeg eggløsning den 16.09, og ifølge Flo den 13.09. Skjønner ingenting.. noen råd, dere tempere? Nei det er ennå håp så vi får se hva morgendagen bringer 😊🌻 Jeg følger FF. Stort sett har FF hvert korrekt på meg i forhold til de andre appene som nesten alltid har satt EL på feil dag 😅 Men du får se hva testene/tempen viser deg så ser du hvilken app du bør følge om det blir flere PP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå