Noddi Skrevet 2. september 2022 #181 Del Skrevet 2. september 2022 (endret) Hirka89 skrev (2 timer siden): What!? Er jeg virkelig gravid 😱😭❤ Gratulerer 😃🥳🥳🥳🥳 Håper spiren klamrer seg fast til termin ❤️ Endret 2. september 2022 av Noddi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 2. september 2022 #182 Del Skrevet 2. september 2022 Noddi skrev (1 time siden): Gratulerer 😃🥳🥳🥳🥳 Håper spiren klamrer seg fast til termin ❤️ Tusen takk! Håper virkelig den sitter hele veien denne gangen ❤️ Orker ikke tanken på en ny MA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 2. september 2022 Forfatter #183 Del Skrevet 2. september 2022 (endret) Hirka89 skrev (4 timer siden): What!? Er jeg virkelig gravid 😱😭❤ Ååååååå, gratulerer Hirka89! ❤️ Nå krysser vi fingrene for at spira sitter godt og vokser seg stor og sterk! Da ble det ikke rødvinskveld på deg likevel da 🤩 Endret 2. september 2022 av Silisium 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 2. september 2022 Forfatter #184 Del Skrevet 2. september 2022 Heksa kom for fullt i dag, noe som jo var helt forventet siden vi bommet med aksjene.😑 Da har ny periode begynt og jeg skal prøve meg på grapefruktkjerneekstrakt. Har sikkert nok eggløsningsslim, men siden det er som et kosttilskudd å regne så er det jo bare greit å prøve det. Og så har jeg tenkt å tempe denne gangen - HELT newbie på det. Andre som temper her? Er det mye data jeg trenger å legge inn i Fertility Friend? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 2. september 2022 Forfatter #185 Del Skrevet 2. september 2022 Noddi skrev (På 31.8.2022 den 13.14): Da har jeg tatt en test. Syns faktisk jeg ser noe. Hva tenker dere? Man ser det bedre i virkeligheten. Men legger ved et bilde uansett 😊 For meg så er jeg ikke gravid før en digital slår ut. Jeg vet at disse testene kan gi skyggestreker. Og så tidlig er det muligheter for kjemisk, så jeg vil ikke juble ennå 🙈 @Noddi, har du tatt noen ny test? Jeg synes jeg kan se en svaaak skygge der test-streken skal være. Hvordan går det med deg? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 2. september 2022 #186 Del Skrevet 2. september 2022 Silisium skrev (54 minutter siden): Ååååååå, gratulerer Hirka89! ❤️ Nå krysser vi fingrene for at spira sitter godt og vokser seg stor og sterk! Da ble det ikke rødvinskveld på deg likevel da 🤩 Tusen takk ❤️😄 Skal lett kose meg med noe annet i helga enn rødvin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 2. september 2022 #187 Del Skrevet 2. september 2022 Silisium skrev (51 minutter siden): Heksa kom for fullt i dag, noe som jo var helt forventet siden vi bommet med aksjene.😑 Da har ny periode begynt og jeg skal prøve meg på grapefruktkjerneekstrakt. Har sikkert nok eggløsningsslim, men siden det er som et kosttilskudd å regne så er det jo bare greit å prøve det. Og så har jeg tenkt å tempe denne gangen - HELT newbie på det. Andre som temper her? Er det mye data jeg trenger å legge inn i Fertility Friend? Jeg tempa 😄 Eneste du trenger å legge inn i Fertility friend er temperaturen og klokkeslettet du tempet Også kan du legge inn alt mulig annet rart etter hva du ønsker så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 2. september 2022 Forfatter #188 Del Skrevet 2. september 2022 Hirka89 skrev (6 timer siden): Jeg tempa 😄 Eneste du trenger å legge inn i Fertility friend er temperaturen og klokkeslettet du tempet Også kan du legge inn alt mulig annet rart etter hva du ønsker så klart. Takk! Jeg skal starte temping i morgen. Får slå på alarm i halv 6-tiden, da pleier jeg likevel å våkne for å tisse. Må bare holde meg nok til å tempe først 😄 Kjente jeg ble skikkelig glad på dine vegne idag, det var så kjekt å se innlegget da jeg sjekka tråden 😍 Koooos deg med følelsen og ha tro på at den sitter. De aller fleste gjør det ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 2. september 2022 #189 Del Skrevet 2. september 2022 Silisium skrev (1 time siden): Takk! Jeg skal starte temping i morgen. Får slå på alarm i halv 6-tiden, da pleier jeg likevel å våkne for å tisse. Må bare holde meg nok til å tempe først 😄 Kjente jeg ble skikkelig glad på dine vegne idag, det var så kjekt å se innlegget da jeg sjekka tråden 😍 Koooos deg med følelsen og ha tro på at den sitter. De aller fleste gjør det ❤️ Jo takk, koselig å høre 😊🥰 Det har ikke helt sunket inn enda 😅 men kommer vel etter hvert. Håper jeg klarer å slappe av, at ikke alt bare blir bekymring. Temping er gøy! Er så artig å se når EL var, og følge med på tempen i dpo-land. Denne gangen som jeg var gravid hadde jeg sinnsykt jevn temp i dpo-land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 3. september 2022 #190 Del Skrevet 3. september 2022 Silisium skrev (21 timer siden): @Noddi, har du tatt noen ny test? Jeg synes jeg kan se en svaaak skygge der test-streken skal være. Hvordan går det med deg? 🙂 God Morgen 😊 fikk sterkere streker frem til i dag 12dpo. Men i dag var streken svakere. Så tror jeg har hatt en kjemisk graviditet 🤷♀️. Pleier å spotte 12dpo men ingen spotting og ingen tegn til TR, så har tydeligvis hvert noe men som ikke har festet seg. Så nå ser jeg bare frem mot neste PP 😊 Det var kjedelig men det er ikke over før heksa kommer, men jeg tror hun er på vei 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 3. september 2022 #191 Del Skrevet 3. september 2022 Silisium skrev (21 timer siden): Heksa kom for fullt i dag, noe som jo var helt forventet siden vi bommet med aksjene.😑 Da har ny periode begynt og jeg skal prøve meg på grapefruktkjerneekstrakt. Har sikkert nok eggløsningsslim, men siden det er som et kosttilskudd å regne så er det jo bare greit å prøve det. Og så har jeg tenkt å tempe denne gangen - HELT newbie på det. Andre som temper her? Er det mye data jeg trenger å legge inn i Fertility Friend? Kanskje jeg skal bli med på den grapefrukt tingen der 🤣 Men må man ha ekstrakt? Ikke vanlig juice? Jeg temper men det er nesten umulig å få tempet riktig med små barn, men om du ikke har noen som vekker deg, så er temping absolutt noe jeg anbefaler. Jeg kommer til å prøve det igjen pp2. Jeg bruker fertility friend. Jeg legger bare inn klokkeslett og temperatur så legger appen alt inn i grafen. Veldig fin app 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 3. september 2022 #192 Del Skrevet 3. september 2022 Silisium skrev (21 timer siden): Heksa kom for fullt i dag, noe som jo var helt forventet siden vi bommet med aksjene.😑 Da har ny periode begynt og jeg skal prøve meg på grapefruktkjerneekstrakt. Har sikkert nok eggløsningsslim, men siden det er som et kosttilskudd å regne så er det jo bare greit å prøve det. Og så har jeg tenkt å tempe denne gangen - HELT newbie på det. Andre som temper her? Er det mye data jeg trenger å legge inn i Fertility Friend? Tenker å prøve grapefruktkjerneekstrakt her også, men når skal man begynne med det? Og hvor får jeg tak i dette? Kan ikke bare kjøpe juicen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickpea Skrevet 3. september 2022 #193 Del Skrevet 3. september 2022 Hei! Så hyggelig tråd! Starter med å presentere meg selv litt. Jeg er 35 år, prøver på vår første nå. Vi hadde praten hvor vi bestemte oss for å prøve for bare rundt 2 uker siden. Har gått på Cerazette i flere år og alltid hatt stabil syklus tidligere før jeg begynte på den og også i perioder hvor jeg har vært av den. Jeg tok min siste pille søndag for to uker siden. Ganske sikker på jeg hadde eggløsning rundt forrige lørdag, dette basert på eggehviteslim, menslignende kramper og vondt i korsrygg etter sex forrige lørdag og at samboer merka bittelitt blod på penis etter samleie den helga. Tenker det kan være sånn blødning jeg har lest man kan ha under eggløsning. Så har tenkt at jeg hadde eggløsning rundt da og at jeg da er ca 7 DPO i dag. Tok en tidligtest i går tidlig som var negativ, regna egentlig med det. Det var mest fordi jeg skulle ut og ta et par øl med venner jeg testa. Herlighet som denne uka har sneglet seg avgårde! Går bare å venter på at det har gått lang nok tid til at jeg kan teste. Tenker å ta en test tidligst onsdag i neste uke, da er jeg 11 DPO. Veldig kjekt å kunne følge med på flere her i tråden og støtte hverandre 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinneisinebesteår Skrevet 3. september 2022 #194 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) Silisium skrev (På 2.9.2022 den 12.05): Ååååååå, gratulerer Hirka89! ❤️ Nå krysser vi fingrene for at spira sitter godt og vokser seg stor og sterk! Da ble det ikke rødvinskveld på deg likevel da 🤩 Endret 3. september 2022 av kvinneisinebesteår Sitert feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinneisinebesteår Skrevet 3. september 2022 #195 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) Hirka89 skrev (På 2.9.2022 den 7.20): What!? Er jeg virkelig gravid 😱😭❤ Endret 15. november 2022 av kvinneisinebesteår . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 3. september 2022 Forfatter #196 Del Skrevet 3. september 2022 Noddi skrev (12 timer siden): Kanskje jeg skal bli med på den grapefrukt tingen der 🤣 Men må man ha ekstrakt? Ikke vanlig juice? Jeg temper men det er nesten umulig å få tempet riktig med små barn, men om du ikke har noen som vekker deg, så er temping absolutt noe jeg anbefaler. Jeg kommer til å prøve det igjen pp2. Jeg bruker fertility friend. Jeg legger bare inn klokkeslett og temperatur så legger appen alt inn i grafen. Veldig fin app 😊 Åå, så kjedelig med en eventuell kjemisk. Får håper akkurat før det forsvinner 😔 Krysser fingre for at det snart går vår vei! Jeg har også lastet ned fertilitet friend nå, synes den var litt rotete men blir nok vant til det. Blir kjekt å tempe. Svarer på det andre under 👇🏻 Frøken_lurepave skrev (11 timer siden): Tenker å prøve grapefruktkjerneekstrakt her også, men når skal man begynne med det? Og hvor får jeg tak i dette? Kan ikke bare kjøpe juicen? Ja, det er visst ekstrakt som er tingen, juice er for utvannet ifølge Frøyaklinikken (har googlet litt i overkant mye 🥸). I tillegg inneholder Juicen en del av skallet fra grapefrukt, (noe kjerneekstrakt fra frøene ikke gjør) som kan hindre metabolismen til enkelte medisiner. Ekstrakter er mao tryggere hvis kan bruker medisiner som blodfortynnende. Kilde: frøyaklinikken og https://tidsskriftet.no/2007/12/legemidler-i-praksis/frukt-og-baer-interaksjoner-med-legemidler Jeg kjøpte på Life. Finnes nok på Sunkost også. Jeg kjøpte den som heter Citrocept, da får du ingenting tilsetning da den er økologisk. Men vil tro en hvilken som helst type vil funke flott 😃 Jeg blander den ut i ca. en dl eller to med fersken iste - smaker litt bittert så noe søtt balanserer det ut. Jeg merket ikke noe til det da iallefall. Tas fra første syklusdag eller iallefall før eggløsning/når du «rekker», men ikke lenger enn til eggløsning. Chickpea skrev (3 timer siden): Hei! Så hyggelig tråd! Starter med å presentere meg selv litt. Jeg er 35 år, prøver på vår første nå. Vi hadde praten hvor vi bestemte oss for å prøve for bare rundt 2 uker siden. Har gått på Cerazette i flere år og alltid hatt stabil syklus tidligere før jeg begynte på den og også i perioder hvor jeg har vært av den. Jeg tok min siste pille søndag for to uker siden. Ganske sikker på jeg hadde eggløsning rundt forrige lørdag, dette basert på eggehviteslim, menslignende kramper og vondt i korsrygg etter sex forrige lørdag og at samboer merka bittelitt blod på penis etter samleie den helga. Tenker det kan være sånn blødning jeg har lest man kan ha under eggløsning. Så har tenkt at jeg hadde eggløsning rundt da og at jeg da er ca 7 DPO i dag. Tok en tidligtest i går tidlig som var negativ, regna egentlig med det. Det var mest fordi jeg skulle ut og ta et par øl med venner jeg testa. Herlighet som denne uka har sneglet seg avgårde! Går bare å venter på at det har gått lang nok tid til at jeg kan teste. Tenker å ta en test tidligst onsdag i neste uke, da er jeg 11 DPO. Veldig kjekt å kunne følge med på flere her i tråden og støtte hverandre 😊 Ååå, så kjekt du vil henge deg på 😃 koselig! Når man først har bestemt seg kan det ikke gå fort nok. Masse lykke til! Det kan jo hende kroppen trenger litt tid på å stabilisere syklusen etter minipille. Testet du med eggløsningstest? Hs en flott lørdagskveld 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #197 Del Skrevet 3. september 2022 Hei! Vi er et lesbisk par, som hadde vår første forsøk for noen dager siden. Vi prøver med iui først. Jeg var virkelig ikke forberedt på hvor sårbar jeg kom til å føle meg! Det skjer ikke en gang i min kropp, men hjelpes så husløs jeg føler meg. Håper det blir noe lettere å takle, hvis vi må gjøre dette flere ganger (noe jeg regner med vi må). Jeg orker nesten ikke å forholde meg til andre mennesker enn kona, haha Anonymkode: 52775...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 3. september 2022 Forfatter #198 Del Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hei! Vi er et lesbisk par, som hadde vår første forsøk for noen dager siden. Vi prøver med iui først. Jeg var virkelig ikke forberedt på hvor sårbar jeg kom til å føle meg! Det skjer ikke en gang i min kropp, men hjelpes så husløs jeg føler meg. Håper det blir noe lettere å takle, hvis vi må gjøre dette flere ganger (noe jeg regner med vi må). Jeg orker nesten ikke å forholde meg til andre mennesker enn kona, haha Anonymkode: 52775...15c Så kjekt du vil være med å skravle. Ja, jeg kjenner også at jeg blir tatt på senga av følelsene som melder seg. Under mensen nå har jeg også følt meg utrolig sårbar. Vil ha den bort 😄 UIU, er det inseminasjon, uten kunstig befruktning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #199 Del Skrevet 3. september 2022 Silisium skrev (3 minutter siden): Så kjekt du vil være med å skravle. Ja, jeg kjenner også at jeg blir tatt på senga av følelsene som melder seg. Under mensen nå har jeg også følt meg utrolig sårbar. Vil ha den bort 😄 Ja, jeg er veldig imponert over alle som går igjen denne prosessen med å få barn! Det stemmer. Gjorde inseminasjon i naturlig syklus, da det i utgangspunktet ikke skal være noe i veien for at hun kan bli gravid. Hun er relativt ung og har mange egg. Trodde jeg var forberedt på dette, men det var jeg vist ikke Anonymkode: 52775...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljur Skrevet 3. september 2022 #200 Del Skrevet 3. september 2022 Ifølge Flo appen så skal jeg ha eggløsning 10.09, når burde jeg begynne å teste etter eggløsning? Er det for tidlig å begynne allerede nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå