Gå til innhold

IKM Skravletråd

Silisium

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Oj, så spennende. Krysser fingrene 🤞

4 timer søvn for så å gå på jobb i barnehage er tøff altså. 

Har selv jobbet i barnehage, og med underskudd på søvn er det til tider heftig😬

😅😶

Ja det var beintøft til tider🤣

Jobber med de minste i tillegg så det krevende og ikke miste tålmodigheten min. Har bare sovet 4 timer totalt - det var ikke sammenhengende 🙈🤣

Jeg kjenner at har et ørlite håp for at den kanskje satt, men det er mest sannsynlig ikke det. Mest sannsynlig kommer mensen ila par dager tenker jeg. Har ikke klart å la være å teste da 🤣 men fortsatt ingen positiv test 🙈

Mille 

Anonymkode: 1148a...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det var beintøft til tider🤣

Jobber med de minste i tillegg så det krevende og ikke miste tålmodigheten min. Har bare sovet 4 timer totalt - det var ikke sammenhengende 🙈🤣

Jeg kjenner at har et ørlite håp for at den kanskje satt, men det er mest sannsynlig ikke det. Mest sannsynlig kommer mensen ila par dager tenker jeg. Har ikke klart å la være å teste da 🤣 men fortsatt ingen positiv test 🙈

Mille 

Man må liksom være litt mer tilstede hele tiden med de minste, men jeg elsket å jobbe med dem🥰  håper du får en god natts søvn i natt.

Når har du IKM?

Jeg har ikm på lørdag/søndag, og har enda ikke testet😬 hatt mye mensmurringer i hele dag, så var innom apoteket å kjøpte naproxen og varmeflaske. den gamle gikk av med døden i går mens jeg satt i sofaen 🤦 men nå er jeg ihvertfall klar for å håndtere de fysiske smertene jeg regner med kommer i helgen.

Når det er sagt så har jeg hatt såre nipler og vært veldig kvalm i kveld. Dessverre blir jeg lett kvalm med en gang jeg er sliten, og jeg har vært veldig sliten i kveld... Og såre nipler har jeg stort sett alltid i dpoland. Sukk...

*Ruskemor 

Anonymkode: 529d9...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Man må liksom være litt mer tilstede hele tiden med de minste, men jeg elsket å jobbe med dem🥰  håper du får en god natts søvn i natt.

Når har du IKM?

Jeg har ikm på lørdag/søndag, og har enda ikke testet😬 hatt mye mensmurringer i hele dag, så var innom apoteket å kjøpte naproxen og varmeflaske. den gamle gikk av med døden i går mens jeg satt i sofaen 🤦 men nå er jeg ihvertfall klar for å håndtere de fysiske smertene jeg regner med kommer i helgen.

Når det er sagt så har jeg hatt såre nipler og vært veldig kvalm i kveld. Dessverre blir jeg lett kvalm med en gang jeg er sliten, og jeg har vært veldig sliten i kveld... Og såre nipler har jeg stort sett alltid i dpoland. Sukk...

*Ruskemor 

Jeg har ikm på søndag 😊 men vi får se da. Ømme bryster, og vært kjempe sliten denne uka. Men tror fortsatt det bare er mensen på vei. For heller bli positivt overrasket 😁

Mille 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en kjempe svak strek på graviditetstest!!!! Jeg er i den fasen at den er så svak at det er skygge, eller jeg må jo innbille meg det 😂

Tar en test om noen dager igjen og ser. Mensen skal jo rett rundt hjørnet. 

Mille 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ser en kjempe svak strek på graviditetstest!!!! Jeg er i den fasen at den er så svak at det er skygge, eller jeg må jo innbille meg det 😂

Tar en test om noen dager igjen og ser. Mensen skal jo rett rundt hjørnet. 

Mille 

Yeey for svak strek!! 

Krysser fingrene 🤞

*Ruskemor 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig slutta å blø, og er på CD 7. Nå venter jeg bare på å teste etter EL. Lite som skjer, derfor litt lite fra denne kanten og. 😊 Men magesmertene er heldigvis borte. Fy søren så heftig det var. 

God helg damer 💕

Endret av Silisium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Silisium skrev (7 minutter siden):

Endelig slutta å blø, og er på CD 7. Nå venter jeg bare på å teste etter EL. Lite som skjer, derfor litt lite fra denne kanten og. 😊 Men magesmertene er heldigvis borte. Fy søren så heftig det var. 

God helg damer 💕

Lykke til! 

Jeg oppdaget svak positiv test idag, og hsr smått begynt å la det synke inn. Tror fortsatt at det er sjans for at jeg ikke er gravid og får mensen snart. 

Skal ta en test om et par dager(hvis jeg klarer å vente så lenge, har egentlig lyst å ta den i morgen) for å få det bekreftet. 

Idag har dagen vært en emosjonell Berg og dal bane 😂 blandet med glede, frykt og panikk🤣

Mille 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silisium skrev (3 timer siden):

God helg damer 💕

God helg❤️ Når skal du begynne å teste etter el? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud. Nå er jeg helt i ekstase, og sjokk og alle følelser på en gang!!! 

CB testen sier at jeg er 1-2 uker på vei. Nå er det vel mer 4 uker siden det er 4 uker siden mensen. 

Assa. Jeg var helt overbevist om at ikke kunne bli gravid, eller at det ville ta alt for lang tid typ flere år. Også tok det 2 prøve perioder 😂

Nå er det bare krysse alt jeg eier og har for at jeg ikke mister det ❤️

Mille 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakkespett skrev (21 timer siden):

God helg❤️ Når skal du begynne å teste etter el? 😊

Jeg startet å teste idag og rett på blinkende smiley 😀👌🏻 Så da er det bare å hoppe i det igjen, da. Håper det sitter denne gangen! 

AnonymBruker skrev (På 1.10.2022 den 19.45):

Lykke til! 

Jeg oppdaget svak positiv test idag, og hsr smått begynt å la det synke inn. Tror fortsatt at det er sjans for at jeg ikke er gravid og får mensen snart. 

Skal ta en test om et par dager(hvis jeg klarer å vente så lenge, har egentlig lyst å ta den i morgen) for å få det bekreftet. 

Idag har dagen vært en emosjonell Berg og dal bane 😂 blandet med glede, frykt og panikk🤣

Mille 

Ååå, gratulerer Mille! Så utrolig gøy 🥰💕 Nyt følelsen! Forstår godt at det har vært en emosjonell stund! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå klør jeg meg skikkelig i hodet. 🤔

Søndag, mandag og tirsdag har jeg hatt blinkende smiley på CB, altså slått ut på østrogen-stigning som skjer før EL. Men i dag slo ingenting ut (bare sirkel). Jeg har hatt masse EL-slim i dag og i går. Skjønner ingenting... Nå skal det sies at det kun gikk to timer mellom toalett-besøkene og jeg kanskje ikke hadde nok konsentrert LH eller østrogen. 

Noen som har opplevd lignende? Bra jeg temper da, og kan tracke eggløsning på den måten - hvis jeg har det nå da. 

Tanker? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeendelig blinkende smiley på el-test! Digg med en bekreftelse på at dpo-tellinga begynner om ikke så lenge ❤️ Det føles søren meg som en evighet å vente på EL altså… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann. 

Jeg skulle hatt mensen i dag, fremdeles ingenting. (Teor jeg skulle hatt mensen i dag). Den har vært veldig regelmessig de siste mnd, har gått på dobbel dose letrozol. Ingen tegn til mensen, men negativ test i dag tidlig. 

Ganske sikker på at vi hadde sex ved eggløsning. 

Er det fremdeles håp?

Anonymkode: e0d2b...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk heksa på besøk på mandag, så da regner jeg med hun stikker i morgen. 

Så nå er neste punkt å vente på el, som sikkert er rundt 24.oktober. 

*Ruskemor 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.10.2022 den 11.35):

Heisann. 

Jeg skulle hatt mensen i dag, fremdeles ingenting. (Teor jeg skulle hatt mensen i dag). Den har vært veldig regelmessig de siste mnd, har gått på dobbel dose letrozol. Ingen tegn til mensen, men negativ test i dag tidlig. 

Ganske sikker på at vi hadde sex ved eggløsning. 

Er det fremdeles håp?

Anonymkode: e0d2b...979

Det er alltid håp så lenge heksa (mensen) holder seg unna! Har du fått mensen ennå? Hvor mange dpo er du? 😊

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Fikk heksa på besøk på mandag, så da regner jeg med hun stikker i morgen. 

Så nå er neste punkt å vente på el, som sikkert er rundt 24.oktober. 

*Ruskemor 

Åå, så kjedelig! Det er tøft å måtte restarte seg på ny syklus og se fremover 😔 Temper du, ruskemor? Jeg har gjort det tre sykluser nå og det gir god innsikt i syklusen og når eksakt EL har vært.

God helg damer 💜

Endret av Silisium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndagsutblåsning; ca 7 DPO. 

Er så sliten av prøveperioder og EL og DPO. Denne runden orket jeg ikke å teste etter EL, kun se på kroppens symptomer. Grunnet sykdom i heimen ble det minimalt med aksjelegging, kun 4 dager før antatt EL og dagen før antatt EL.
Var hos gyn på fredag og fikk da bekreftet at EL har funnet sted, men har så lite troen på klaff pga så lite aksjer. Man blir jo helt tussete av dette.. Nå 6 runde på letrozol. Henvisning til IvF er nå endelig sendt avgårde, men det tar jo evigheter å få komme til i det offentlige😭 Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, kanskje noen solskinnshistorier om at det kan gå tross lite aksjer? 

Anonymkode: 95981...b4b

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagsutblåsning; ca 7 DPO. 

Er så sliten av prøveperioder og EL og DPO. Denne runden orket jeg ikke å teste etter EL, kun se på kroppens symptomer. Grunnet sykdom i heimen ble det minimalt med aksjelegging, kun 4 dager før antatt EL og dagen før antatt EL.
Var hos gyn på fredag og fikk da bekreftet at EL har funnet sted, men har så lite troen på klaff pga så lite aksjer. Man blir jo helt tussete av dette.. Nå 6 runde på letrozol. Henvisning til IvF er nå endelig sendt avgårde, men det tar jo evigheter å få komme til i det offentlige😭 Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, kanskje noen solskinnshistorier om at det kan gå tross lite aksjer? 

Åå, mange klemmer til deg! Det er en psykisk påkjenning, og da er det godt å gi litt f iblant og. Jeg har solskinnshistorie selv jeg hvor vi la inn en eneste aksje 3-4 dager før EL - mannen var syltet og full i forkjølelse - dette resulterte i en to-åring som sover duppen sin her nå. Så ikke mist håpet ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silisium skrev (27 minutter siden):

Åå, mange klemmer til deg! Det er en psykisk påkjenning, og da er det godt å gi litt f iblant og. Jeg har solskinnshistorie selv jeg hvor vi la inn en eneste aksje 3-4 dager før EL - mannen var syltet og full i forkjølelse - dette resulterte i en to-åring som sover duppen sin her nå. Så ikke mist håpet ❤️

Tusen takk 🙏 Den trengte jeg nå❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh her vil jeg følge med. 
Etter å ha vert ganske bestemt på at et barn var nok så står vi her nå med en 7 åring og et helt klart ønske om at vi faktisk må ha en til. 🙈 

Flere her inne med stor aldersforskjell på søsken som kanskje har erfaringer. 
Litt redd for hva vi har begitt oss ut på, men ønsket om en til ble plutselig svært stor! 

Traff på PP2 forrige gang, men det er jo endel år siden så spent på hvordan det går denne gangen. 

Anonymkode: d902b...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...