Tanuki Skrevet 23. august 2022 #41 Del Skrevet 23. august 2022 16 minutter siden, Silisium said: Hvilken syklusdag er du på? 🤞 Håper er der til heksa kommer! 16DPO i dag, har testet negativt i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #42 Del Skrevet 23. august 2022 Silisium skrev (24 minutter siden): Ja! Det husker jeg veldig jeg gjorde med første. 😅 Hadde jo 5 bodyer og gulpeklut før jeg i det hele tatt var gravid. Men det er så kjekt å planlegge litt! Nå har vi så mye utstyr og klær og alt, at eneste jeg drømmer om nå, og har gått og vindussjoppa, er søskenvogn. De er jo svindyre hvis en skal ha fra "anerkjente" merker. Vi var jo så korttenkte (jeg...), og gikk for klassisk (nyyydelig) Emmaljunga Mondial vogn. Og den kan jo ikke bygges om til søskenvogn. Men hadde vi valgt NX90 kunne vi gjort det. Men men. Kanskje vi finner en fin søskenvogn på finn. Sikler litt på Bugaboo. Woops, men til ditt forsvar så er det ikke så veldig lett å tenke fornuftig og frem i tid når man er i nyforelsket fasen😅 Krysser fingrene for at dere finner en fin vogn på finn🤞 Jeg kommer nok ikke til å kjøpe inn noe, men har et strikkeplagg liggende. Var opprinnelig gave da, men mottakeren ville ikke ha den😅 har mest lyst å beholde den til den gang jeg får brukt for den selv, men er fryktelig redd for å bli oppfattet som rar som tar vare på noe sånt. folk vet ikke at vi prøver. Så foreløpig sier jeg at jeg vurderer å selge eller beholde til noen jeg kjenner blir gravid og kan få den i gave. Men egentlig så tenker jeg å beholde den selv😶 *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 23. august 2022 #43 Del Skrevet 23. august 2022 1 DPO i dag. Tror jeg må gi opp tempingen. Med små barn i hus er det av å til umulig å få 3 timer sammenhengende søvn, så tempingen blir feil. Men negativ EL test i dag, så håper jeg har hatt EL 😊 Nå kommer ventetiden 🌸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 23. august 2022 #44 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det flere en meg som ufrivillig drømmer seg bort i hvilket utstyr man ønsker seg? Gjelder sikkert førstegangs i mye større grad vil jeg tro. Er så slitsomt å drømme seg så bort i alt man ønsker seg til en kommende baby når man er i dpoland. Har ikke det problemet resten av syklusen, kun når jeg er i dpo🙈 *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Ja 🙋♀️ Både med førstemann og nå som prøver så klarer jeg fortsatt drømme meg bort. Ofte når jeg er ute å handler/shopper finner jeg meg selv i å stå å se på babyklær og lignende 😅 Planlegger akkurat som om jeg er gravid 🙈 Her om dagen begynte jeg å se igjennom boden etter gravid klærne før jeg tenkte at jeg nesten må ro meg ned litt. Er tross alt ikke gravid. Kanskje jeg ikke blir det. Men man klarer ikke la vær å drømme seg bort når man starter prosessen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #45 Del Skrevet 23. august 2022 Noddi skrev (3 timer siden): Ja 🙋♀️ Både med førstemann og nå som prøver så klarer jeg fortsatt drømme meg bort. Ofte når jeg er ute å handler/shopper finner jeg meg selv i å stå å se på babyklær og lignende 😅 Planlegger akkurat som om jeg er gravid 🙈 Her om dagen begynte jeg å se igjennom boden etter gravid klærne før jeg tenkte at jeg nesten må ro meg ned litt. Er tross alt ikke gravid. Kanskje jeg ikke blir det. Men man klarer ikke la vær å drømme seg bort når man starter prosessen. Så glad jeg ikke er den eneste som drømmer meg bort! Hadde trodd at det skulle roe seg ned litt hvis vi holdt på en stund. Men syv måneder senere så driver jeg fremdeles å scroller etter fine ting😶 *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 23. august 2022 #46 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så glad jeg ikke er den eneste som drømmer meg bort! Hadde trodd at det skulle roe seg ned litt hvis vi holdt på en stund. Men syv måneder senere så driver jeg fremdeles å scroller etter fine ting😶 *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b 😅😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #47 Del Skrevet 23. august 2022 Mille 33 år her, vi begynte prøvingen nå i sommer. Hadde tenkt å bare ta det som det kommer, men jeg har jo blitt ganske ivrig! 🙈 Det er første barnet. ❤️ Anonymkode: 1148a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peak Skrevet 23. august 2022 #48 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mille 33 år her, vi begynte prøvingen nå i sommer. Hadde tenkt å bare ta det som det kommer, men jeg har jo blitt ganske ivrig! 🙈 Det er første barnet. ❤️ Anonymkode: 1148a...40e Samme her. Skulle ta det som det kommer og ikke tenke så mye på det. Her sitter jeg da, på KG og leser alle tråder jeg finner. Skikkelig spent på om vi treffer 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #49 Del Skrevet 23. august 2022 Peak skrev (21 minutter siden): Samme her. Skulle ta det som det kommer og ikke tenke så mye på det. Her sitter jeg da, på KG og leser alle tråder jeg finner. Skikkelig spent på om vi treffer 🙈 Akkurat det høres kjent ut😶 tror det bare er noen få tråder nå som jeg ikke har lest fra ende til annen. Blir litt flau av meg selv. Er definitivt verst i dpoland 😅 *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #50 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Akkurat det høres kjent ut😶 tror det bare er noen få tråder nå som jeg ikke har lest fra ende til annen. Blir litt flau av meg selv. Er definitivt verst i dpoland 😅 *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Samme her og.. men når eggløsning ikke kommer og syklusen blir helt fucka idet man skal sette igang å prøve, så er det lettere sagt enn gjort.. skulle ønske jeg var i dpo land 😂 Anonymkode: cd7ec...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #51 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Samme her og.. men når eggløsning ikke kommer og syklusen blir helt fucka idet man skal sette igang å prøve, så er det lettere sagt enn gjort.. skulle ønske jeg var i dpo land 😂 Anonymkode: cd7ec...cf1 Så kjedelig! Hos meg tok det nesten 2 år før syklusen var normal igjen etter at jeg sluttet på pillen. Ble skikkelig tullete etter medisiner og vaksinene i fjor. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #52 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Så kjedelig! Hos meg tok det nesten 2 år før syklusen var normal igjen etter at jeg sluttet på pillen. Ble skikkelig tullete etter medisiner og vaksinene i fjor. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Så kjedelig.. var ikke sånn med første, for da ble jeg relativt kjapt gravid. Men har blitt sånn nå.. merket ikke noe etter vaksinene eller korona.. men det kan jo såklart komme nå da?!😫 Anonymkode: cd7ec...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #53 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så kjedelig.. var ikke sånn med første, for da ble jeg relativt kjapt gravid. Men har blitt sånn nå.. merket ikke noe etter vaksinene eller korona.. men det kan jo såklart komme nå da?!😫 Anonymkode: cd7ec...cf1 Hvis du ikke merket noe, så tror jeg du slipper unna. Så da er det nok bare kroppen som må nullstille seg litt. Krysser fingrene for at det løser seg kjapt. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 23. august 2022 Forfatter #54 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Woops, men til ditt forsvar så er det ikke så veldig lett å tenke fornuftig og frem i tid når man er i nyforelsket fasen😅 Krysser fingrene for at dere finner en fin vogn på finn🤞 Jeg kommer nok ikke til å kjøpe inn noe, men har et strikkeplagg liggende. Var opprinnelig gave da, men mottakeren ville ikke ha den😅 har mest lyst å beholde den til den gang jeg får brukt for den selv, men er fryktelig redd for å bli oppfattet som rar som tar vare på noe sånt. folk vet ikke at vi prøver. Så foreløpig sier jeg at jeg vurderer å selge eller beholde til noen jeg kjenner blir gravid og kan få den i gave. Men egentlig så tenker jeg å beholde den selv😶 *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Nei, jeg ante jo ingenting om at samme vogn kunne bygges om til søskenvogn. Men men. Gjort er gjort osv... Jeg synes du fint kan beholde den! Liker du den, så behold den. 🙂 Koselig synes jeg! Drit i hva andre tenker. Vi bruker så mye energi på det, merker det selv. Synes ikke det er noe galt i å si at du beholder den til du evnt. blir gravid, den er jo i din eie ❤️ AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mille 33 år her, vi begynte prøvingen nå i sommer. Hadde tenkt å bare ta det som det kommer, men jeg har jo blitt ganske ivrig! 🙈 Det er første barnet. ❤️ Anonymkode: 1148a...40e Hei Mille 😀 Så kjekt å prøve på første. Hehe, jeg vet akkurat hvordan det er... for min del er det faktisk umulig å ta det som det kommer. Jeg går all in, og skjems ikke heller 😅 I dag kom pakke fra billige-tester.no, og mannen skulle være søt og åpne den for meg da jeg ikke var helt i slaget (jeg tenkte jo ikke på hvilken pakke det er, har bestilt litt div. på nettet i det siste. Og han småflirer litt når han ser eggløsningstesten og strimlene. Jeg: "du det, jeg ønsker meg jo så gjerne en til...vi vet jo ikke hvor lenge det vil ta". Han var heldigvis veldig forståelsesfull og sa "jeg vil jo og ha en til.." Så skulle han love å ikke bli stressa 🤣 Men det skal være mitt prosjekt med dette da, og ikke involvere han i testorama 😅 Peak skrev (4 timer siden): Samme her. Skulle ta det som det kommer og ikke tenke så mye på det. Her sitter jeg da, på KG og leser alle tråder jeg finner. Skikkelig spent på om vi treffer 🙈 Haha, men det er jo så koselig, og så blir man liksom inni bobla. Ulempen synes jeg er at tiden går så sykt sakte. Jeg er jo ikke engang i DPO-land, men må vente til neste eggløsing i midten av september. HELDIGVIS er det mye å gjøre på jobb nå, aner ikke hva jeg skulle gjort om jeg ikke var opptatt på den fronten. 🤪 Med nr. 1 var jeg permittert og mye isolert pga covid, og det var i allefall helt sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 23. august 2022 Forfatter #55 Del Skrevet 23. august 2022 Damer, bruker dere forresten Wild Yam etter EL? Har stående i skapet med goood utløpsdato siden forrige graviditet. Innbiller meg at det hadde noe å si for at egget satt som ei kule med en gang med barn nr 1. Men gidder ikke å handle inn grapefruktjuice, det smakte herk! 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #56 Del Skrevet 23. august 2022 Ja det blir et etterlengtet barn. Har hatt lyst på barn i en del år nå, men forrige ville ikke ha og nå er jeg sammen med som ønsker det😊 så er veldig spent. Er i startfasen og er klar over at det tar tid. Men har fulgt med på eggløsning kalender, målt temp og prøver å lære meg å kjenne når jeg har eggløsning. Er lov å håpe at det ikke tar alt for lang tid ❤️ Mille Anonymkode: 1148a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #57 Del Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det blir et etterlengtet barn. Har hatt lyst på barn i en del år nå, men forrige ville ikke ha og nå er jeg sammen med som ønsker det😊 så er veldig spent. Er i startfasen og er klar over at det tar tid. Men har fulgt med på eggløsning kalender, målt temp og prøver å lære meg å kjenne når jeg har eggløsning. Er lov å håpe at det ikke tar alt for lang tid ❤️ Mille Anonymkode: 1148a...40e Og nå har jeg bestilt eggløsning tester haha 😂 Anonymkode: 1148a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 24. august 2022 #58 Del Skrevet 24. august 2022 Silisium skrev (10 timer siden): Damer, bruker dere forresten Wild Yam etter EL? Har stående i skapet med goood utløpsdato siden forrige graviditet. Innbiller meg at det hadde noe å si for at egget satt som ei kule med en gang med barn nr 1. Men gidder ikke å handle inn grapefruktjuice, det smakte herk! 🙈 Hm spennende 😊 hva skal det hjelpe for? Har grapefruktjuice men ikke wild yam. Er det for at egget skal sitte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 24. august 2022 #59 Del Skrevet 24. august 2022 Når dere er mellom EL og IKM gjør dere noe annerledes? For eksempel dropper dere å drikke koffein og lignende? Hilsen avhengig av kaffe 😄☕️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #60 Del Skrevet 24. august 2022 Noddi skrev (1 minutt siden): Når dere er mellom EL og IKM gjør dere noe annerledes? For eksempel dropper dere å drikke koffein og lignende? Hilsen avhengig av kaffe 😄☕️ Nei.. 🙈 lever som normalt.. hvem vet hvor lang tid dette skal ta⏳🥴 Anonymkode: cd7ec...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå