Gå til innhold

Alltid våt og «klar»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinne, 34. Har vært sånn så lenge jeg kan huske.  Det er bare fåtallet ganger det er tørt og trangt, ellers er jeg fuktig utenfor og våt og «åpen» inni. Er dette normalt? 🙄  Samboer kan føre den rett inn uten problemer eller oppvarming. 

De gangene jeg er tørrere er det SÅ mye bedre med sex fordi det er så mye trangere og bedre. 

Anonymkode: 4aed7...167

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utflod? Født barn? Er du lysten da?

Anonymkode: 99930...31a

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Utflod? Født barn? Er du lysten da?

Vet ikke? Født to barn. Aldri lysten men godt når vi er i gang. Aldri kåt «av meg selv» hvis det er forståelig. Sitter aldri og tenker på at «nå vil jeg ha sex!»

Skrevet

Da må han kysse og kose med deg først, ikke bare føre penis inn. Vorspiel kvinne. 

Skrevet

Klager han? Bruker han lang tid på å komme?

Skrevet

Fylke? 

Anonymkode: ee397...dbe

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Fylke? 

Har det en geologisk forklaring mener du? konstant våt, betyr vel ikke at ho kommer fra  Bergen!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Har det en geologisk forklaring mener du? konstant våt, betyr vel ikke at ho kommer fra  Bergen!

Du mente geografisk? 😂

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fylke? 

😃

Anonymkode: 5684a...3c0

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinne, 34. Har vært sånn så lenge jeg kan huske.  Det er bare fåtallet ganger det er tørt og trangt, ellers er jeg fuktig utenfor og våt og «åpen» inni. Er dette normalt? 🙄  Samboer kan føre den rett inn uten problemer eller oppvarming. 

De gangene jeg er tørrere er det SÅ mye bedre med sex fordi det er så mye trangere og bedre. 

De deiligste fittene har plenty med fittesaft. Ville ikke tenkt så mye på det

Anonymkode: ca3ad...fab

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har det helt likt, og hatt det slikt så lenge jeg kan huske, fra 14 år eller noe og nå er jeg 47. Er alltid kliss vått og som om jeg var kronisk kåt. Trenger slik sett aldri oppvarming.

Anonymkode: ec1d4...9dc

Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Nei langt ifra.  Mulig fra Tromsø 👍

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg var sånn fra jeg var 15-25 ca. Nå (er i 30-årene) må mannen ta det litt rolig i starten, men vi kan fint starte rett på uten forspill, så lenge han tar det rolig de første sekundene. Mannen er godt over gjennomsnittet velutstyrt. Til gjengjeld sliter jeg med å få inn en tampong og syns det er vondt, så jeg tror kroppen min bare veldig fort går i "sex-modus". 

Anonymkode: 512f4...9e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg har det helt likt, og hatt det slikt så lenge jeg kan huske, fra 14 år eller noe og nå er jeg 47. Er alltid kliss vått og som om jeg var kronisk kåt. Trenger slik sett aldri oppvarming.

Du må være en drømmedame 🤤🤤🤤🤤

• Liker 2
Skrevet

Har du sjekket med legen hvorfor du har så mye utflod? Må du bruke truseinnlegg?

Anonymkode: 39204...f2f

Skrevet

Har samme problemet. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Gjør knipeøvelser,kan knipe med en q-tips. Men når det kommer til sex,er det altfor vått og åpent. Trenger ingen forspill,men savner å kjenne at jeg blir fyllt skikkelig opp av penis. Mannen har over gjennomsnittet. 

Anonymkode: 9140b...833

Skrevet

Akkurat slik har jeg det også. Alltid vært våt, og kan fint ha sex uten oppvarming. Regner med det kommer til å være slik, inntil jeg kommer i overgangsalderen. Er 34år nå.

Anonymkode: 34996...7dd

Skrevet

Med mindre dere går omkring og er konstant kåte, så er det vel ikke snakk om å være våt som følge av at man er kåt og klar for sex, det er vel heller snakk om mye utflod. Snakk med en lege.

Anonymkode: 3d2a0...d3f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Med mindre dere går omkring og er konstant kåte, så er det vel ikke snakk om å være våt som følge av at man er kåt og klar for sex, det er vel heller snakk om mye utflod. Snakk med en lege.

Anonymkode: 3d2a0...d3f

Hm. Jeg har aldri hatt kjønnsykdom. Har testet met hver gang etter ny partner. Jeg er våt, men ikke vid. Digger selv å ha det slik. Bare supert det. Ville aldri hatt det annerledes 

Skrevet

Jeg er også sånn. Utflod "kommer ut" og visers i undertøyet, det har jeg aldri. Men nå er jeg kåt 99 % av tida, så for min del er det derfor 😄 

Anonymkode: b442f...6aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...