Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurer på om noen vær så snill kan spå meg, for jeg føler meg så lost akkurat nå.. Kjenner på at det er endel snakk og vanskelige sosiale relasjoner om dagen, og lurer på veien videre? Og så lurer jeg veldig på kjærlighetslivet, er veldig betatt av en på jobb, men er så usikker på om han liker meg tilbake eller om det bare er personligheten hans som er sånn? Eller om det ligger noe/noen andre i kortene for meg?

Var ei/en her som spådde meg for en stund siden som traff veldig godt på oppveksten min, er endel tunge energier der. Spurte egentlig om å bli spådd om kjærligheten, men det var visst energier fra oppveksten min som trumfa under spåinga. 

På forhånd takk😊

Anonymkode: 50e1b...c8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke interessert i deg på den måten, og det ligger ikke noen i kortene for deg med det første. Du burde bruke tiden på å finne en jobb som gjør deg bedre, både økonomisk og psykisk. Hvorfor tør du ikke satse og starte din egen bedrift?

Sosiale relasjoner: ikke stol på damen med det brune håret og briller som alltid smiler til deg og tilsynelatende hjelper deg. Hun er en del av problemet. Du vet det innerst inne, men tør ikke stole på din egen dømmekraft. Fordi hun minner veldig om et avdød familiemedlem som du så opp til.

Anonymkode: cac8f...e5e

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han er ikke interessert i deg på den måten, og det ligger ikke noen i kortene for deg med det første. Du burde bruke tiden på å finne en jobb som gjør deg bedre, både økonomisk og psykisk. Hvorfor tør du ikke satse og starte din egen bedrift?

Sosiale relasjoner: ikke stol på damen med det brune håret og briller som alltid smiler til deg og tilsynelatende hjelper deg. Hun er en del av problemet. Du vet det innerst inne, men tør ikke stole på din egen dømmekraft. Fordi hun minner veldig om et avdød familiemedlem som du så opp til.

😂😂

Anonymkode: 2345a...535

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.8.2022 den 0.01):

Hvorfor er du så bitter?😅 

Takk for svar! Du skal ha for forsøket og tiden du har brukt😊 

Anonymkode: 50e1b...c8d

Skrevet

Jeg får avising og skuffelse her. Du har mange håp og drømmer, men de er bare det uten motivasjon og jobbing bak. Dersom du ikke gjør et oppgjør med fremtiden får du deg snart en smell, fordi dette kommer uansett. Dette er noe du kommer seirende ut av. Men ikke når det kommer til kjærligheten. Men den kan ligge lengre fremme, lengere enn det jeg ser. 

Anonymkode: fe6ce...64c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg får avising og skuffelse her. Du har mange håp og drømmer, men de er bare det uten motivasjon og jobbing bak. Dersom du ikke gjør et oppgjør med fremtiden får du deg snart en smell, fordi dette kommer uansett. Dette er noe du kommer seirende ut av. Men ikke når det kommer til kjærligheten. Men den kan ligge lengre fremme, lengere enn det jeg ser. 

* oppgjør med fortid, ikke fremtid! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2022 den 1.01):

Hadde du kunnet spå med også? Kjærlighet og livet ellers i tiden fremover? Hadde blitt veldig takknemlig❤️

Anonymkode: 07c4d...a15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...