Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter i parforholdet. Har vært flere ganger hos parterapeut uten at det hjalp noe særlig. Vi var forelsket lenge. Fikk barn. Jeg virkelig prøver, men det er vanskelig å finne noe glede sammen i hverdagen.vi prøver en gang i blandt å finne på noe bare vi to,men vi har ikke så mange å spørre om barnepass. Vi har alltid slitt med at han er veldig innesluttet.ting kommer enten bus på,eller rett før.jeg liker å snakke om ting,han ikke.energinivået er også ganske annerledes.noe som kanskje kunne vært en fordel,men fordi jeg har en kronisk sykdom klarer jeg ikke like mye som han.blir fortere sliten.men han forstår liksom ikke det heller.han er snill og god og en flink pappa..men det er ingen gnist lenger.synes bare det er godt å være alene.vi har sex en gang i blandt,men jeg sliter siden jeg har begynt å tenke på x kjæresten. Får han jo F… ikke ut av tankene.Det ble slutt ca et år før jeg møtte mannen min.begge var umodne og dumme.har møtt på han noen ganger og snakket endel sammen da.kjemien er så sykt bra.men jeg vil ikke splitte hele familien pga jeg har tenkt litt på noen andre.synes det er egoistisk og hadde håpet det gikk over.jeg tenker jeg må klare å holde ut så familien kan ha det trygt og godt til barna er store og da kanskje ting er bedre..men stemningen i huset nå er ikke så god mellom oss.når barna er i nærheten er vi ganske vanlige og klemmer,koser litt innimellom og finner på ting sammen som en familie.Hverdagen er bare, og alt dreier seg om barn og jobb.X er også i et forhold, men tenker også mye på meg. Det er så vanskelig og jeg merker jeg blir mer og mer sliten av å ha det slik. Mannen min støtter meg aldri i noen av drømmene mine.Har snakket om det men er akkurat som han ikke forstår.vi er så ulike.Derfor har jeg begynt å tenke at vi kanskje ikke er den beste matchen. Jeg er spent på å høre om noen andre har vært i lignende situasjon og kan gi meg noen gode råd om hva jeg skal gjøre med livet mitt.jeg er veldig glad i mannen min,men nå de siste 2 årene har det vært mer negativt enn positivt.

Anonymkode: 084a4...c7c

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...