AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #1 Del Skrevet 20. august 2022 Mange kvinner har tradisjonelt gått til frisøren, og tatt regelmessig permanent / farget eller stripet håret. Ja, mange kvinner bruker eit betydeleg beløp på "hårpleie", og dette i motsettning til menn som tradisjonelt sett har gått til frisøren for eit hårklipp. Stadig flere menn som vel nå å farge håret tilnermet tilbake til hårfargen de engang hadde- om de da vel å merke har noe hår igjenn å farge på hodet. Hva synes kvinner om menn 50 + som farger håret ? Synes kvinner at menn 50+ bør ha naturleg grått hår ? Anonymkode: cad30...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissIndependent45 Skrevet 20. august 2022 #2 Del Skrevet 20. august 2022 Menn om farger håret er en uting. Grått hår, jatakk. Av en eller annen grunn er hårfarge på menn overtydelig, nesten som en hjelm. Dessuten liker jeg ikke forfengelige menn. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #3 Del Skrevet 20. august 2022 jeg syns noen menn er direkte stygge med masse grått hår når dem er i begynnelsen på 40 åra. skjønner ikke hva som er galt med å farge håret. Anonymkode: 9e2fc...dd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #4 Del Skrevet 20. august 2022 Hvis det er for å skjule at han har grått hår, er det sjeldent fint. Men det gjelder for såvidt også for kvinner. Anonymkode: ab45c...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #5 Del Skrevet 20. august 2022 MissIndependent45 skrev (1 minutt siden): Menn om farger håret er en uting. Grått hår, jatakk. Av en eller annen grunn er hårfarge på menn overtydelig, nesten som en hjelm. Dessuten liker jeg ikke forfengelige menn. Å være forfengelig: å være over gjennomsnittet, gjerne litt usunt opptatt av eget utseende og fremtoning, hele tiden. Anonymkode: cad30...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #6 Del Skrevet 20. august 2022 Nei, huff, nei... Anonymkode: d4c32...9cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #7 Del Skrevet 20. august 2022 Farging av håret kan ha en forbyggende effekt på håravfall. Det er vel like trist for en mann å miste håret tidleg som for en kvinne ? Anonymkode: cad30...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #8 Del Skrevet 20. august 2022 Hvis det ser naturlig ut, (da må en frisør gjøre det) så syns jeg det er helt innafor. Jeg er selv såvidt over 30 og må innrømme at jeg syns det er veldig lite pent hos de få jeg kjenner på min alder som har blitt helt grå. Anonymkode: f4be4...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #9 Del Skrevet 20. august 2022 Synes det er råpatetisk å farge håret uansett kjønn. Ser kunstig ut, og signaliserer desperasjon i forhold til aldring, som er skikkelig turn off uansett kjønn. Anonymkode: df94d...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 20. august 2022 #10 Del Skrevet 20. august 2022 Det spørs litt hvordan det ser ut. Striper synes jeg ofte er stygt på menn og bleket hår ser ofte ikke bra ut. Verst er vel de som farger eller bleker hjemme, men så blir det ikke et bra resultat. Så går de rundt sånn med gult hår eller en farge som absolutt ikke passer dem. Så gå til frisøren i hvert fall, men jeg ser egentlig ikke noe galt med det om det er gjort bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #11 Del Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det er råpatetisk å farge håret uansett kjønn. Ser kunstig ut, og signaliserer desperasjon i forhold til aldring, som er skikkelig turn off uansett kjønn. Anonymkode: df94d...19e Hvorfor har de fleste mennesker på sydlige breddegarder mørkt hår. ? Hvorfor har de fleste nordiske kvinnene har lyst hår. ? Ser ein på eldre bilder så hadde de fleste kvinner i norden også mørkt hår Anonymkode: cad30...4e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #12 Del Skrevet 20. august 2022 Som mann på begynte eg tidleg å få gråtonet hår, men har beholdt mye av min naturlege hårfarge "over topplokket". Hårtap er ofte genetisk,og i motsettning til mange av mine jevnaldrende menn på slektstreet som etterhvert har mistet det meste av håret så har eg beholdt det meste av håret. Eg meiner dette har samanheng med hårfargingen, og noe i fargestoffet kan hatt en forbyggende effekt på hårtap. Anonymkode: cad30...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 21. august 2022 #13 Del Skrevet 21. august 2022 Tenker ikke noe over det😅 Er fint å gjøre det som får en til å føle seg vel🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #14 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 22.52): Mange kvinner har tradisjonelt gått til frisøren, og tatt regelmessig permanent / farget eller stripet håret. Ja, mange kvinner bruker eit betydeleg beløp på "hårpleie", og dette i motsettning til menn som tradisjonelt sett har gått til frisøren for eit hårklipp. Stadig flere menn som vel nå å farge håret tilnermet tilbake til hårfargen de engang hadde- om de da vel å merke har noe hår igjenn å farge på hodet. Hva synes kvinner om menn 50 + som farger håret ? Synes kvinner at menn 50+ bør ha naturleg grått hår ? Anonymkode: cad30...4e7 Det er homo. Anonymkode: ecee5...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjonym Skrevet 22. august 2022 #15 Del Skrevet 22. august 2022 Syns menn godt kan farge håret om de vil det, problemet kommer når det er gjort dårlig. Mange menn gjør det ikke før senere i livet når det blir grått, så virker ikke som de har erfaring med hva som ser bra ut på dem eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå