Gå til innhold

Sex etter intimkirurgi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge ventet du med sex? Hvor lenge etter operasjonen er det synlig og merkbart at man har operert kjønnsleppene?

Det må da være pinlig hvis man får gjort inngrep mens man har ny kjæreste og ikke ønsker å informere om det.  Noen som har opplevd dette? Ser dere menn om dama har operert kjønnsleppene eller merker dere ikke sånt hvis det er normal lengde på kjønnsleppene?

Anonymkode: b7ea9...c2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Ingen som vet noe om dette??

Skrevet

Du er sikkert hoven og blå i 12 uker. Du har vel fått beskjed fra kirurgen hvor lenge du skal vente. 

Anonymkode: 1e4f3...f8b

Skrevet

Tror og håper dette fortsatt hører sjeldenheten til om det gjelder noe annet enn bare kosmetisk. 

Anonymkode: 7d78e...3f9

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du er sikkert hoven og blå i 12 uker. Du har vel fått beskjed fra kirurgen hvor lenge du skal vente. 

Anonymkode: 1e4f3...f8b

Jeg er ikke operert enda. Var du hoven og blå i 12 uker selv?

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Tror og håper dette fortsatt hører sjeldenheten til om det gjelder noe annet enn bare kosmetisk. 

Anonymkode: 7d78e...3f9

Det gjelder noe annet enn kosmetisk, men selve inngrepet blir jo likevel det samme. Derfor jeg tenkte det kanskje er noen som vet noe her inne.

Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor lenge ventet du med sex? Hvor lenge etter operasjonen er det synlig og merkbart at man har operert kjønnsleppene?

Det må da være pinlig hvis man får gjort inngrep mens man har ny kjæreste og ikke ønsker å informere om det.  Noen som har opplevd dette? Ser dere menn om dama har operert kjønnsleppene eller merker dere ikke sånt hvis det er normal lengde på kjønnsleppene?

Kan ikke hjelpe deg med spørsmålet om hvor lenge du skal/bør vente, men som kjæreste hadde det ikke hatt betydning at du er operert.

Fillers eller andre tåpelige inngrep derimot er deal-breaker 😅

Anonymkode: dd877...d84

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan ikke hjelpe deg med spørsmålet om hvor lenge du skal/bør vente, men som kjæreste hadde det ikke hatt betydning at du er operert.

Fillers eller andre tåpelige inngrep derimot er deal-breaker 😅

Anonymkode: dd877...d84

Dette var veldig nyttig innlegg for meg. Takk for at du svarte i tråden 😊

Skrevet

Tror ikke det synes når det har grodd, men aner ikke hvor land tid det tar. Tror du ikke du kan fortelle det til han du dater? Tipper han vil ligge med deg uansett 😅

Anonymkode: eba40...0a5

Skrevet

Alle er jo forskjellige,  tviler på at partner tenker at du er operert,  tenker nok bare at det er slik du er. 

Skrevet

Blir som en penis etter fettinjeksjon. Hvem merker hva?

Anonymkode: 564a9...495

Skrevet

Med mindre du har plager og smerter ville jeg ikke operert. Store kjønnslepper er kjempefint. 

Men ville ikke vært dealbreaker heller om jeg hadde vært med noen som har gjort det. Men da ville jeg satt pris på å vite grunnen til hvorfor hun tok operasjonen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 22.27):

Hvor lenge er nok bare du selv som vet, for det er jo du som kjenner på smertene og vet hvordan hun ser ut. Legene gir jo vanligvis en minimum ventetid, slik at sår eller sting skal løsne og bli værre.. Alle operasjonssår må følges nøye, for å se etter bakterier og infeksjoner, og alle trenger en stunds hvile for å gro..

Pinlig er det nok sikkert for enkelte.. jeg har blitt glad, for da vet jo hvorfor du vil unngå sex. Og da har jeg nok også tatt hensyn av det. I mellomtiden har dere jo en fin tid, til å ha mye kos og vise tålmodighet.

"Ventetid og tålmodighet er jo som gull, når sexen er over starter den grå hverdag"

Skrevet
Honeywell skrev (3 timer siden):

Med mindre du har plager og smerter ville jeg ikke operert. Store kjønnslepper er kjempefint. 

Men ville ikke vært dealbreaker heller om jeg hadde vært med noen som har gjort det. Men da ville jeg satt pris på å vite grunnen til hvorfor hun tok operasjonen. 

Jeg ville ikke operert hvis det ikke var fordi jeg har store plager og smerter. Mulig noen synes store kjønnslepper er fint, men det gir meg store problemer til vanlig. Det er snakk om virkelig lange kjønnslepper og det skal bare korrigeres til mer normal lengde. Det er jo en hensikt med kjønnslepper så de skal ikke helt vekk, men sånn det er nå gir det store plager.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Blir som en penis etter fettinjeksjon. Hvem merker hva?

Hva mener du egentlig? Kan du utdype?

Skrevet

Har operert den ene siden, pga fødselsskade. Partner merket ikke forskjell før og etter operasjonen engang, hadde ikke helt fått med seg hva jeg skulle gjøre 😅 Hadde sex etter to uker. (Med restesting)

Anonymkode: b598a...c5b

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva mener du egentlig? Kan du utdype?

Hadde du som kvinne merket om en mann hadde operert? Neppe. Du hadde konstatert at, den var tykk, og så gått videre i livet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har operert den ene siden, pga fødselsskade. Partner merket ikke forskjell før og etter operasjonen engang, hadde ikke helt fått med seg hva jeg skulle gjøre 😅 Hadde sex etter to uker. (Med restesting)

Anonymkode: b598a...c5b

Takk for nyttig info. Tok det lang tid før du selv følte ting var grodd og at det ikke var særlig synlig lenger?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde du som kvinne merket om en mann hadde operert? Neppe. Du hadde konstatert at, den var tykk, og så gått videre i livet. 

Jeg skal ikke injisere noe, men skjære vekk. Det er ikke til å sammenligne med det du beskriver. Jeg har sett penis uten forhud og det er veldig synlig at forhuden er fjernet, men det er heller ikke til å sammenlikne med å kutte kjempelange kjønnslepper til normal lengde da det fortsatt vil være kjønnslepper der. Det jeg lurer på er hvor lenge etter man må regne med at det synes godt at man har gjort et inngrep? Vil det eventuelt være godt synlig for alltid eller ikke i det hele tatt etter noe tid? Og hvor lang tid må man avstå fra sex hvis man håper å kunne la være å fortelle ny partner om inngrepet? Dette handler ikke om fettinjeksjon i penis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...