AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #41 Skrevet 27. september 2022 Netteflette skrev (På 21.8.2022 den 12.31): Tenker at jeg venter med å stole på det ja. Bare syns det er rart å være usikker når hun tror det er gutt, hadde skjønt det om hun trodde jente😅 Var en eldre dame så er nok litt gammeldags i tenkemåten. Hvorfor? Jeg fikk beskjed om at OM de kan se noe kjønn så tidlig, så er det oftest lettere å se guttene.. De er ofte mer usikre på jentene, også ved oul. Hvis dere vil vite kjønn så har hun sagt hva hun tror, også må dere vente på endelig svar senere. Anonymkode: 6c954...096
Snorkfrøken29 Skrevet 31. oktober 2024 #42 Skrevet 31. oktober 2024 Netteflette skrev (På 12.9.2022 den 9.42): Om noen skulle lese denne posten en gang, var på OUL og fikk bekreftet jente. Så det er visst mulig å gå fra gutt uke 15 UL til jente på OUL. Jordmor var 99,9% sikker på kjønnet, så ingen penis der. Jeg er i akkurat samme situasjon som deg nå; fikk beskjed på TUL (uke 13+2, så enda tidligere) at jordmor «kaaanskje trodde», «jooo var vel 95% sikker» på at det er en liten gutt i magen 😅 Så ingen tegn til det selv, men forstår jo knapt hva jeg ser på på disse ultralydene 🙊 Klarer ikke slå meg til ro med det svaret, og er såå spent hva OUL vil vise om en stund. Tenk om vi havner i samme situasjon som deg 🤭 Svangerskapet så langt er veldig forskjellig fra da jeg ventet vår første - som er jente - så det kan jo være en indikator på at det stemmer at det er en gutt 🥰 Er bare jeg som alltid har sett for meg at jeg KUN bærer frem jenter, så får det ikke til å stemme 😂 Kan jeg spørre om svangerskapene dine var forskjellige, og derfor tenkte gutt kunne stemme?
Sefanja Skrevet 31. oktober 2024 #43 Skrevet 31. oktober 2024 Kona til fetteren min fikk vite jente på tre ultralyder og ut kom en gutt. Så det kan absolutt skje feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå