AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #1 Skrevet 20. august 2022 Jeg har ikke hatt problemer med vennskapet deres før og jeg har selv en mann som min nærmeste venn. Men jeg fikk nylig vite at vennskapet deres oppsto som følge av at de datet, men fant ut at de bare kunne være venner, de matchet ikke på en kjærestemåte. Jeg har en magefølelse på at det var hun som ikke ville noe mer. Jeg tror jo også han nå virkelig er over henne på den måten, jeg tviler ikke på følelsene hans for meg. Samtidig liker jeg ikke helt dette er bakgrunnen for vennskapet deres, det plaget meg at hun er ei han faktisk har (hatt) lyst til å ha sex med... Føler meg teit og barnslig som har begynt å plages med dette, er jo 42 år og er normalt ikke en sjalu type. Er lettere med eksene hans, synes jeg, for de omgås kun ved overlevering av barnet, mens hun andre her er ei han liker og omgås. Jeg og min kompis har aldri hatt den dategreia mellom oss, selv om vi har vært single samtid har det aldri vært et tema m noe annet enn vennskap. Vi ble venner for seks år siden fordi vi er venner. Jeg forstår at det ikke er noe jeg kan gjøre med dette, jeg må akseptere vennskapet deres, så ville bare lufte tankene mine, kanskje få noen innspill. Anonymkode: d39ba...401
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #2 Skrevet 20. august 2022 Bare det at han har fortalt deg det og at de fant ut at de skulle være venner lenge før du kom inn i bildet gjør at du kan være helt trygg her. Skal han være utro mot deg gjør han det garantert med noen du ikke kjenner og han kommer til å prøve å skjule det. Anonymkode: cc04e...12a 5
Mt3 Skrevet 20. august 2022 #3 Skrevet 20. august 2022 Har du hatt lyst til å ha sex med alle du har bedt ut på date? Tankene du har må du bare klare å legge fra deg, du stoler jo på at han elsker deg så hvorfor ødelegge det med å fundere på dette rundt at de en gang var på date. Det er vel mange som går ut på date sammen og finner ut at de absolutt ikke tenner hverandre, men at de passer godt som venner/bekjente. Får du møte henne og han møte din kompis? Det er jo det viktigste. For om dere aldri kan henge sammen så kan det lett være at det er en kjemi der som kan være ødeleggende for forholdet selv om det ikke nødvendigvis er utroskap.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #4 Skrevet 20. august 2022 Mt3 skrev (1 time siden): Har du hatt lyst til å ha sex med alle du har bedt ut på date? Man ber da ikke ut noen på date uten at man har lyst til å ha sex og forhold med vedkommende. Anonymkode: 3b7e7...ea7 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #5 Skrevet 20. august 2022 Mt3 skrev (1 time siden): Det er vel mange som går ut på date sammen og finner ut at de absolutt ikke tenner hverandre, men at de passer godt som venner/bekjente. Da er det ikke en date, eller det er blind date. Anonymkode: 3b7e7...ea7
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #6 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg og min kompis har aldri hatt den dategreia mellom oss, selv om vi har vært single samtid har det aldri vært et tema m noe annet enn vennskap. Vi ble venner for seks år siden fordi vi er venner. Hvis din kompis er heterofil, vil han med stor sannsynlighet se på deg som et seksuelt objekt, i tillegg til vennskap. Og din mann vil tenke seksuelt om enhver venninne, uansett om det var dating inne i bildet, eller ikke. Vi har ikke venninner, med mindre hun har gode egenskaper, som et vinnende vesen, morsom, god å prate med. På gruppenivå er dette også slike ting som skal til for å ha lyst å ligge med henne. Det er forsøkt, og bevist mange ganger, at menn og kvinner tenker forskjellig her. Friendzone for kvinner, eksisterer nesten ikke. Anonymkode: 1d6ba...472 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #7 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Man ber da ikke ut noen på date uten at man har lyst til å ha sex og forhold med vedkommende. Anonymkode: 3b7e7...ea7 Jo, det kan være et ønske om å finne ut om dette er en person man har lyst til å ha sex og/eller forhold med. Anonymkode: d3577...f4c
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #8 Skrevet 21. august 2022 Så du har liksom trodd at mannen din IKKE kunne tenke seg sex med venninna di? Med mindre venninna di har est ut, eller av av den veldig lite pene sorten, så kan de fleste menn ligge med venninnene til kjærestene, og konene.....sine. Anonymkode: a59a1...7d0
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #9 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, det kan være et ønske om å finne ut om dette er en person man har lyst til å ha sex og/eller forhold med. Anonymkode: d3577...f4c Haha, javel. Så ineffektive mennesker er det vel få som ønsker å ha noen av delene med. Anonymkode: 3b7e7...ea7
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #10 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så du har liksom trodd at mannen din IKKE kunne tenke seg sex med venninna di? Med mindre venninna di har est ut, eller av av den veldig lite pene sorten, så kan de fleste menn ligge med venninnene til kjærestene, og konene.....sine. Anonymkode: a59a1...7d0 Det er venninnen hans, ikke hennes. Ja, her inne er menn og kvinner venner 🙄 Anonymkode: 3b7e7...ea7
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #11 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis din kompis er heterofil, vil han med stor sannsynlighet se på deg som et seksuelt objekt, i tillegg til vennskap. Og din mann vil tenke seksuelt om enhver venninne, uansett om det var dating inne i bildet, eller ikke. Vi har ikke venninner, med mindre hun har gode egenskaper, som et vinnende vesen, morsom, god å prate med. På gruppenivå er dette også slike ting som skal til for å ha lyst å ligge med henne. Det er forsøkt, og bevist mange ganger, at menn og kvinner tenker forskjellig her. Friendzone for kvinner, eksisterer nesten ikke. Anonymkode: 1d6ba...472 Å joda. Jeg har hatt mannlige venner hele livet uten at de noen gang hintet til noe, prøvde seg eller ventet til jeg tok initiativet. Så jo, det går. Anonymkode: 23433...c20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå