Gå til innhold

Mus til laptop hjelp.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,kjøpt ny laptop da min 10 år gamle har tatt kvelden.
Lurer på om noen kan hjelpe anngående mus da min gamle hadde trådløs mus men den måtte alikevel kobles til via usb inngang.
Poenget er at jeg vil helst unngå å bruke en usb inngang til mus da ny pc kun har 2 og jeg trenger dem til andre ting.
Kan vel koble til ny mus via blåtann kanskje?
Hvis noen kan linke til en mus som dere er fornøyd med så hadde det vært fint....feks fra Logitech.
Hilsen PC noob 😕

Anonymkode: 9be3c...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du en Windows maskin, eller Mac?

Uansett er Logitech ett bra merke, og en blåtann mus ikke mye. Men ikke kjøp ukjent billig merke, er ikke mye å spare her. 

Anonymkode: 73e1f...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er garantert en Windows maskin. Mac har (skikkelig) trackpad, da trenger du trenger man ikke mus 

Anonymkode: 6dd41...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Det er garantert en Windows maskin. Mac har (skikkelig) trackpad, da trenger du trenger man ikke mus 

Anonymkode: 6dd41...e68

Jeg har en macbook pro, samt en macbook air. Likevel så sverger jeg til min logitech MX Master 3.

Og over til trådens tema: en nyere mus i dag vil som regel ha blåtannstøtte (så lenge den ikke er kablet, da). Som overnevnte mus, men også veldig mange andre.

Søk opp merke og modell, og legg til "bluetooth", så finner du nok fort ut av det :) 

Anonymkode: c930a...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...