Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninna av meg trengte å låne ei jakke når vi skulle ut på byen for noen uker siden, så hun fikk låne ei fin høstjakke til anledningen. Hun bor 5 t unna, og etter festen skulle hun hjemover - så jeg visste at jeg ikke kom til å se den på en stund men hun lovte å ta den med tilbake igjen. 

Nå ser jeg at hun er tagget i flere ulike bilder på sosiale medier, til ulike anledninger, hvor hun bruker jakken min. Både ute på byen, med familie og på turer. 

Er bare nysgjerrig, syntes dere dette er ok eller ugreit?

Kommer ikke til å si noe til henne uansett, var bare nysgjerrig på hva andre folk tenker.. :)

Anonymkode: 9dda3...7e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde spurt først tror jeg, spesielt om det var noe dyrt. Du får tenke på det som et kompliment?:P Synes vel den er fin. Jeg la igjen en cardigan hos ei venninne og kom jo ikke til å komme tilbake før om et halvår, så venninna mi spurte om hun kunne bruke den på en fest for hun synes den er så fin(ærlig talt kler hun den bedre også), og ikke var den dyr heller så sa hun bare måtte bruke den alt hun orka.

Anonymkode: f280c...9c8

Skrevet

Ugreit, synes ikke hun skal slite ut ditt plagg.

Anonymkode: 07701...71f

• Liker 9
Skrevet

Synes du burde si ifra at du ikke setter pris på at hun bruker din jakke i tilfelle den blir ødelagt. 

Anonymkode: 3ec4f...024

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville spurt å få tilbake jakken, og sagt jeg trenger den selv fordi du har jo ikke gitt den til henne.

Anonymkode: 7d602...6c8

• Liker 2
Gjest Athena Catalina
Skrevet (endret)

Frekt, måten hun oppfører seg på så virker det jo som det er hennes jakke. Hadde bedt om å få jakka tilbake.

Endret av Athena Catalina
Skrevet

Veldig ugreit! Hun burde latt jakken ligge inntil hun får levert den tilbake. Jeg hadde gitt beskjed om at hun fikk sende den tilbake 

Anonymkode: fb3bd...876

• Liker 2
Skrevet

Spør om hun kan sende den i posten eller sende den med noen så du får den tilbake....

• Liker 2
Skrevet

Nei, dette er ikke ok. Det hender i blant jeg må låne jakke selv, og med én gang jeg kommer hjem henges jakken unna, slik at den holder seg fin til jeg skal levere tilbake.

Anonymkode: 7482e...512

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...