Gå til innhold

Hvordan forsto dere at det var ekte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet Mr. drittsekk. Hver gang vi hadde det deilig sammen, dumpet han like etterpå for å date andre. Så kom han tilbake, i en etterhvert forutsigbar spiral. Jeg går videre nå. Trenger noen inspirasjonshistorier, hvordan forsto dere at dere hadde funnet noe ekte og fint etter Mr. drittsekk?

Anonymkode: 1f79b...c53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 40 pga det er så vanskelig å date synes jeg. De mennene er skada, og livredde for å bli såret. De tror jeg er så ille, og foreldrene til de voksne mennene skal beskytte og advare. Som om de vil at deres barn skal bli ensomme som gamle. 

Jeg vil bare roe ned, ha et sunt og fint forhold med en mann. Ha ro, minst mulig drama og konflikter. Men de vil jo ikke roe seg. Som om de er lei av familielivet.

Anonymkode: 312e1...16e

Skrevet

Vi forsto at det var noe ekte da det tydelig ble vanskeligere å vanskeligere å ta farvel, og tiden mellom hver gang vi ønsket å møtes ble kortere og kortere. Bodde heldigvis ganske nært hverandre, så var lett å møtes ofte. Men tok over et år før vi begynte å prate om å bo sammen, siden jeg var så skeptisk. 

• Hjerte 1
Skrevet

Skjønte det da han ble værende på besøk i lengre og lengre perioder.
Vi mente egentlig ikke å ha noe seriøst på gang, siden vi begge var litt skadeskutte etter tildligere forhold. Men det ble så koselig å bare tilbringe tid med hverandre, og som Blåjojo skriver: vanskeligere å ta farvel.
Merket også at det føltes helt naturlig å slappe av i lag med ham. Ting ble raskt veldig stabilt og trygt. Det var kanskje det som sa mest.

Anonymkode: bb5c5...c50

• Nyttig 1
Skrevet

Følelsen av å komme " hjem" 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...