AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #1 Del Skrevet 20. august 2022 Jeg og samboer er forlovet, og har 1 barn sammen som er 2,5 ❤️ vi har vært forlovet i 3 år og nå begynner venner og bekjente å mase om bryllup, og jeg kjenner det knyter seg i magen. Ikke pga forlovende, han er mannen i mitt liv, men tanken på å være en «tradisjonell brud» gjør meg uvell. Tanken på å være så inni granskogen center of attention må være mitt største mareritt. Hater bursdagen min, hatet konfirmasjonen. Samboer har også en megastor og megasosial familie. Glad i de alle sammen, men tror det kan bli overveldende med all oppmerksomheten. Kommer til å være så stresset at jeg sikkert fortrenger hele dagen. Så nå har jeg fått en tanke jeg sliter med å bli kvitt.. og det er at vi gifter oss på papiret, og tar med oss minstemann på en heftig bryllupsreise og ha en liten seremoni sammen oss tre. Kommer til å skuffe mange men skal man betale så mye for noe man egentlig ikke har lyst til? Vil jo være mann og kone, ha samme etternavn.. vise at man har valgt hverandre. Men ikke -bryllupet- 😭 hva tenker dere? Er der helt på bærtur? Dere som har gjort det utradisjonelt, angrer dere? Hva gjorde dere evt? må legge til at vi har helt ok økonomi, men med all inflasjon og prisvekst må vi enten velge: middelmådig bryllup + middelmådig bryllupsreise, eller overdådig bryllup uten bryllupsreise. Eller droppe bryllup men ta en luksus bryllupsreise. Anonymkode: be057...6ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 21. august 2022 #2 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg og samboer er forlovet, og har 1 barn sammen som er 2,5 ❤️ vi har vært forlovet i 3 år og nå begynner venner og bekjente å mase om bryllup, og jeg kjenner det knyter seg i magen. Ikke pga forlovende, han er mannen i mitt liv, men tanken på å være en «tradisjonell brud» gjør meg uvell. Tanken på å være så inni granskogen center of attention må være mitt største mareritt. Hater bursdagen min, hatet konfirmasjonen. Samboer har også en megastor og megasosial familie. Glad i de alle sammen, men tror det kan bli overveldende med all oppmerksomheten. Kommer til å være så stresset at jeg sikkert fortrenger hele dagen. Så nå har jeg fått en tanke jeg sliter med å bli kvitt.. og det er at vi gifter oss på papiret, og tar med oss minstemann på en heftig bryllupsreise og ha en liten seremoni sammen oss tre. Kommer til å skuffe mange men skal man betale så mye for noe man egentlig ikke har lyst til? Vil jo være mann og kone, ha samme etternavn.. vise at man har valgt hverandre. Men ikke -bryllupet- 😭 hva tenker dere? Er der helt på bærtur? Dere som har gjort det utradisjonelt, angrer dere? Hva gjorde dere evt? må legge til at vi har helt ok økonomi, men med all inflasjon og prisvekst må vi enten velge: middelmådig bryllup + middelmådig bryllupsreise, eller overdådig bryllup uten bryllupsreise. Eller droppe bryllup men ta en luksus bryllupsreise. Anonymkode: be057...6ed Hadde invitert gode venner og nærmeste familie til en samling med god mat og bryllupseremoni i all sin enkelhet. Det trenger ikke koste all verden. Så hadde jeg tatt den reisen du sier uten nødvendigvis masse luksus Til et sted dere virkelig vil oppleve og se! Luksusen er oppskrytt og koster uforholdsmessig mye! Tone dette ned, og heller bruke ressursene på opplevelser er mitt råd. Kjør det nøkternt og bygg minner i stedet! Det ville jeg gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #3 Del Skrevet 21. august 2022 De vennene mine som har reist bort for å gifte seg har hatt en enkel fest da de kom hjem. Anonymkode: b6ff1...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hill83 Skrevet 21. august 2022 #4 Del Skrevet 21. august 2022 Gift dere og reis på tur lag til en fest etterpå feks med koldtbord i leid lokale så trenger det ikke koste så mye . Typ uformell samling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #5 Del Skrevet 21. august 2022 Hadde glatt reist bort og giftet meg i utlandet 😅 Hild en grillfest til sommeren i stedet - det er ikke så dyrt og mye hyggeligere! 🥳 Anonymkode: 5b7ab...9f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #6 Del Skrevet 21. august 2022 Vi gjorde det slik. Hadde ikke behov for fest etterpå heller Anonymkode: feba8...8f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #7 Del Skrevet 21. august 2022 Vi ønsket ikke styr eller ståhei så vi giftet oss bare på rådhuset (som stilte med vitner). Har aldri angret ett sekund. Bryllupsreise var ikke mulig på det tidspunktet (korona). Anonymkode: 0b863...b4d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå