AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #1 Skrevet 20. august 2022 Jeg har meldt meg på sjokk-kurs, hvor vi skal lære oss om hvordan vi ser deilige ut mens vi er sjokkert. Slik at hvis det oppstår et sjokk, så trenger vi ikke å engste oss over vidåpne øyne og tunger som ruller ut som en wienerpølse, da blir vi veldig populære. Og så skal vi trene på hvordan vi skal si ‘sjohkk’ på en fin måte, litt som opera. Hva med dere? Åååh, jeg er bare ååååh, sååå sjokkert. Stakkers meg og mitt fine, sarte vesen. Det er rett før jeg besvimer! Hvor er mitt luktesalt? Jeg skal også lære meg å besvime på kurset, selvfølgelig mens jeg filmer meg selv så jeg kan dokumentere at jeg har besvimt, det er faktisk ganske vanskelig! 🥹 så andre også kan få et høykulturelt sjokk. ❤️ det kalles for et solidaritetssjokk. Har du et sjeldent og avansert sjokk, et Munch-sjokk eller et Monet-sjokk? Hils… oj, der besvimte jeg. 🥹 følelsene mine. 🥵 Hilsen sart og sensitiv Anonymkode: d610d...9cb 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #2 Skrevet 20. august 2022 Wtf leste jeg nettopp? Anonymkode: 4e0a4...4f6 1 2
Gjest Athena Catalina Skrevet 20. august 2022 #4 Skrevet 20. august 2022 En gang og det var når jeg leste hovedinnlegget i denne tråden
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #6 Skrevet 20. august 2022 Hvor er linken til det kurset? 😅 Anonymkode: 34b9d...5e6 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #7 Skrevet 20. august 2022 Jeg trenger et sånt kurs. Jeg blir avslørt av dama med mitt sjokk-ansikt når jeg ser på friidrettsdamene i trange trikåer som ser ut som gammeldagse badedrakter 4 nummer for små. Anonymkode: 18b32...e97
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #8 Skrevet 20. august 2022 Nå blir dette inlegget sikkert slettet som spamog tull. Men 🤣🤣🤣🤣 I dag har jeg vært sjokkert 1 gang. I går rundt 3/4 dagen før kanskje 6. Anonymkode: 92e51...4d1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #9 Skrevet 21. august 2022 Jeg er ofte bekymret. Anonymkode: 838ed...56d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå