Gå til innhold

Hvordan snu døgnet igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp har snudd døgnet totalt. Våknet kl 19 i kveld og har sovet i hele dag. Hva skal jeg gjøre for å snu døgnet igjen.

Anonymkode: 1239f...2a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må døgne

Anonymkode: b860a...696

Gjest Ghostface
Skrevet

Vet det er vanskelig, men man bør legge seg og stå opp til bestemt tid.

Skrevet

Må jeg holde meg våken til søndag kveld da, uff det blir tøft men får vel gjøre det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må jeg holde meg våken til søndag kveld da, uff det blir tøft men får vel gjøre det.

Men hvis du sov til 19 i kveld, så klarer du nok å holde deg våken til i morgen kveld. 

Skrevet

Dette er sånn jeg gjør veldig ofte.

Det eneste jeg har fått til å virke er å bare sitte oppe hele natten og hele neste dag.

Anonymkode: 7080c...615

Skrevet

Du må døgne, begynn å drikk koffein holdige drikker kl 14:30 i morgen så holder du deg våken til kvelden.

Anonymkode: 3a73e...f81

• Liker 1
Skrevet

Du må ikke nødvendigvis døgne.. bare legg deg sent i natt/tidlig på morgenen og reduser antall timer du sover. 5-6 timer burde holde. Etter det kan du legge deg til vanlig tid, ca kl 22 og sove så lenge du vil dagen derpå.

Anonymkode: a94c6...8a5

• Liker 2
Gjest Muffin man
Skrevet

I din situasjon ville jeg personlig snudd døgnet helt rundt.

Å døgne kan være pain fordi man lett kan bli litt døgnvill uten en rytme. Kan ta noen dager før ting normaliserer seg. Slitsomt å gå rundt i ørska å vente på at en ny rytme etableres.

Dette er bare en personlig erfaring. Surra mye med dette sjæl før.😅

Skrevet

Jeg klarte å snu døgnet tilbake ved å ALLTID stå opp noe i nærheten av da jeg burde stå opp. Du er halvdød hele dagen, og denne tilstanden må man bare akseptere en stund, så klarer man å snu det. Men, nå har det gått tilbake igjen til opp-ned. Er ganske lei av det....

Anonymkode: 9c0fb...a54

Skrevet
On 8/20/2022 at 9:19 PM, AnonymBruker said:

Du må ikke nødvendigvis døgne.. bare legg deg sent i natt/tidlig på morgenen og reduser antall timer du sover. 5-6 timer burde holde. Etter det kan du legge deg til vanlig tid, ca kl 22 og sove så lenge du vil dagen derpå.

Anonymkode: a94c6...8a5

For meg er 5-6 timer en full natts søvn, og jeg vil aldri klare å legge meg tidligere enn normalt på så mye søvn.

Anonymkode: 7080c...615

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...